A beszámoló

82 2 2
                                    

Ahogy gondoltam. Másnap amikor leültem az asztalhoz, már mind türelmetlenül vártak rám. Úgy gondoltam, kicsit húzom az agyukat.

-Jó reggelt! -mondom álmosan, mire Louis kikerekedett szemekkel néz rám.

-Jó reggelt? Te normális vagy Niall? Tegnap 4 órakor jöttél haza! Mi történt?

-Hát az úgy volt, hogy 8-kor találkoztunk a vidámparkban, aztán még nagyon sokáig ott voltunk. Éjfél körül beültünk egy kajáldába, aztán később együtt énekeltünk..

-Niall szerelmeees! -ordítja Harry, mire zavartan lehajtom piros fejem. Na várjunk.. Szerelmes vagyok??

-Még nem fejeztem be! Szóval amikor együtt énekeltünk és odajött pár ember, akkor nagyon megijedt. Pont ahogy mondtad Harry, már elakart rohanni, mikor valamiért azt mondtam neki... -nem tudtam, hogy elmondjam-e nekik, de nem nagyon volt választásom, így belekezdtem.

-azt mondtam neki, hogy mindennél fontosabb nekem...

-És így van? -húzogatja a szemét liam.

-Mi? Dehogy...mármint nem tudom...honnan tudnám? Még csak 2 napja ismertem meg.

-Valaki zavarba jött -kezdenek röhögni Zayn kijelentésére.

-Szóval akkor elmesélt nekem mindent... -és elmondtam nekik az elejétől a végéig mindent.

-Fura. Nem nagyon látszott rajta, hogy ilyen sok dolgon ment keresztül... Amúgy nagyon szép lány! -mondja Harry, mire teljesen a fejembe száll a féltékenység.

-Harry! Ugye nem...

-Nyugi Niall, tiéd lehet! -röhög Harry, de nekem nem nagyon van kedvem.

-Akkor hívod máskor is? -kérdezi Zayn

-Persze! -mondom újra feldobódva és írok Laurának, hogy mizu vele és hogy lenne e kedve megint találkozni.

Elintézek minden reggeli rutint és elindulunk a srácokkal egy interjúra.
Amikor odaérünk, egy fiatal hölgy kezd el kérdésekkel bombázni minket.

-Szóval Niall miújság a lányok terén? Van már kiszemelted?

Éppen most kapok egy üzenetet Laurától, mire elmosolyodok.

-Ami azt illeti, van egy lány aki tetszik és éppen most írt. -mondom, majd megnyitom az üzenetet.

Laura: Szia Niall!
Nem szeretném nagyon az idődet rabolni. Az a helyzet, hogy nagyon megkedveltelek ez alatt a pár nap alatt és megbízom benned. Ma kirugtak a munkahelyemről, így nem tudunk majd megélni a családommal. Hallottam, mikor anya sírva azt mondta a húgomnak, hogy csak maximum 2 embert tudna eltartani. Azonnal tudtam, hogy el kell mennem, mert én miattam nem tudunk megélni. Ekkor jöttem rá, hogy én nem tudok hová menni. Nincsenek barátaim, mégcsak más családom se. Nem tudom, hogy milyen következtetést vonsz le ebből, de nekem már nincs itt maradásom.

Üdv: Laura

Amikor végig olvastam a levelet, azonnal könnyek gördültek ki a szememből.

Hirtelen eszembe jutott, amit Laura mondott a vidámparkban. A kedvenc helye a színház melletti folyó.
Könnyeimmel küszködve, szó nélkül rohantam egészen a folyóig, ahol megpillantottam Őt. Ott állt a híd szélén. Egészen odáig rohantam, majd megálltam mellette.

-Laura..

-Niall menj el kérlek! -mondja már ijesztően nyugodtan

-Nem Laura én nem hagyom, hogy bajod essen! Figyelj, ha a pénz a gond akkor én tudok segíteni!

-Nem fogadunk el pénzt! -mondja és érzem, hogy már nem akar itt lenni, így gyorsan ki kell találnom valamit.
Megfogtam hátulról a derekát és a fülébe suttogtam.

-Ha te leugrasz, én ugrom veled. -erre megborzong és kikerekedett szemekkel fordul felém.

-Ezt nem teheted! -mondja elhaló hangon, mire még biztosabb leszek. Magam felé fordítom és a szemébe nézek.

-Nagyon kedvellek Laura! És őszintén szívesen segítek neked bármiben.

-De nekem nem.. -kezd bele, de nem hagyom, hogy befejezze. Számat az övére tapasztom. Nagyon kellemes érzés fog el. Nem akarok nélküle élni.

-Légyszíves hagyd, hogy segítsek! -nézek mélyen a szemébe, ahol mostmár nem sok mindent látok. Hirtelen dőlni kezd, de nem akar már leugrani..összeesett.

Megemeltem és cipelni kezdtem a kocsimig, mikor észrevettem, hogy nagyon sokan állnak körülöttünk. Gyorsan beszálltam a kocsimba és írtam Harryéknek, hogy menjenek haza, ott találkozunk. Remélem Laura nem fog nagyon kiakadni, mikor megtudja, hogy híres vagyok...

-------------------------

Bocsi, hogy ez egy rövidebb rész lett, csak mostanában nagyon sok dolgom van. Próbálok több részt hozni majd a szünetben.

You & I (Niall Horan)Where stories live. Discover now