Niall szemszöge*
Reggel kisebb gyomorgörccsel keltem. Ma elmondom Laurának, hogy szeretem. Nem tudni, hogy hogyan fog reagálni. Simon mérges lesz és valószínűleg órákon keresztül ordítozni fog velem, de nem érdekel. Nem érdekel, hogy mit mond Simon vagy a menedzsment, Laura most fontosabb. Ráadásul olyan anyagi gondjai lehetnek, amiket nem szabad sokáig halogatni.
Elkezdtem gondolkodni azon, hogy hogyan segíthetnék neki, és mivel nem nagyon tudtam aludni az éjjel, van pár ötletem. Arra gondoltam, megpróbálhatna befutni énekesként. Azzal eltudná tartani az egész családját, és persze mi is támogatnánk őt a fiúkkal. Ennek természetesen nagyon sok buktatója van. Az egyik, hogy az apukája miatt nem játszik emberek előtt. Ezen persze tudnánk változtatni, de nagy munka lenne. A másik, hogy amíg befut, addig is meg kéne élnie valamiből. Szerintem jó lenne, ha ő ideköltözne hozzánk és akkor az anyukájának csak magát és a húgát kéne eltartania.
Ezek és hasonló gondolatok cikáztak a fejemben, mikor kiléptem az ajtón, hogy elinduljunk a srácokkal az interjú helyszínére. Ők már ott vártak rám a ház előtt a kocsiban. Gondolom észre vették, hogy ideges vagyok, mert elkezdtek nyugtatni.
-Figyi minden rendben lesz. Legrosszabb esetben újra kell próbálkoznod. -mondja Zayn, majd megveregeti a vállam. Csak sóhajtottam egy nagyot és csöndben ültem tovább. Egész út alatt senki nem adott ki egy hangot sem. Amikor odaértünk az interjúra, helyet foglaltunk egy kissé szűkös kanapén-persze én ültem középen-és kezdődött is a fekete leves.
-Itt vagyok a One Directionnel, akik most a ti kérdéseitekre fognak válaszolni. -kezdi el darálni a szövegét a hölgy.
-Harry melyik dalok szólnak Louisnak az új albumból? -kérdezi a nő, mire én kicsit meglepődök, Liam vállba lök, hogy ne legyek annyira feltűnő, Louis elpirul, Zaynből mindjárt kitör a röhögő görcs, Harry pedig teljesen lefagyva bámul maga elé. Egyikünk sem akarja teljesen, hogy bevallhassák, hogy van köztük valami, mert félünk, hogy a túl sok gyűlölködő elrontaná a kapcsolatukat, de azért néha jól esne mindegyikünknek ha elmondhatnánk.
Simon gyorsan rászól a nőre, hogy folytassa, mert nem fogunk válaszolni, mire ő folytatja a kérdezgetést. Egy idő után rám kerül a sor.-Niall mit nézel meg először egy lányban? -kérdezi azt a kérdést, amit már nagyon unok, most mégis úgy izgulok, mint még soha.
-Egy lányra sem nézek rá már egy ideje. Az a helyzet, hogy van egy lány, aki elrabolta a szívem. Vagyis inkább odaadtam neki önszántamból. Laura. -nézek egyenesen a kamerába. A szemem sarkából látom, hogy Simon már dühöng.
-Figyelj én nagyon sajnálok mindent amit elszúrtam. És meg is értem, hogy így itt hagytál. De én nem tudlak elengedni. Laura...én..nagyon beléd szerettem.-mondom és érzem hogy egy könnycsepp csordul ki a szememből és szánt végig az arcomon. Hirtelen felpattanok és futni kezdek. Most senki nem tud megállítani. A fiúk lerohanják Simont ahogy megbeszéltünk én pedig beülök a kocsiba, és azonnal Lauráék házához veszem az irányt.
Mikor odaérek, hevesen nyomogatom a csengőt. Laura nyit ajtót és gyorsan be is csapja. Még mielőtt kulcsra zárná, gyengéden benyitok, hogy nehogy megsérüljön. Becsukom az ajtót magam mögött, mire Laura azonnal elkezd velem ordítozni. Nem nagyon tudok figyelni arra amit mond, gyors léptekkel elindulok felé és megcsókolom.
---------------------------------------------------------------
Remélem tetszik, próbáljuk minél gyorsabban hozni a következő részt.
YOU ARE READING
You & I (Niall Horan)
RomanceLaura egy Angliai lány, aki az egyetem mellett még dolgozik is, de az élete nem mondható izgalmasnak. Éppen egy nappal ezelőtt mesélt neki a húga valami bandáról, és másnap össze fut egy taggal, de nem ismeri fel. Egy idő után kezd összemelegedni a...