A hazafelé úton nem beszélgettünk, kicsit elment a hangulatunk. Belépve a házba, már mindenki otthon volt. Úgy 4 óra lehetett, de még erősen sütött a nap. A fiúk azonnal kiszúrták, hogy történt valami, így rá is kérdeztek.
-Hallod a saját testemmel kellett védenem Lalát a fanoktól. -akadtam ki egy kicsit.
-Nem kellett volna, most csak mégjobban nem fognak szeretni. -vonta meg a vállát Laura, miközben leült a fotelra.
-Így is eléggé megtapostak, mi lett volna, ha nem védelek? -emeltem fel a hangomat, amit azonnal megbántam.
Laura lehajtotta a fejét. Nem láttam, de tudtam hogy könnyezik.
-Niall. -figyelmeztetett Harry, hogy nyugodjak meg.
-Ne haragudj Lala. -suttogtam, miközben odasétáltam hozzá. Leültem mellé és kezemmel körbezártam övéit. Ő végig simított kezemen, majd felemelte fejét. Egy könnycsep készült végigfolyni arcán, amit letöröltem a kezemmel és arcán pihentettem tovább azt. A fiúk olyan gyorsan szivárogtak el a helyszínről, hogy szinte büszke voltam rájuk. Óvatosan közelebb hajoltam Laurához, majd megcsókoltam.
-Ne haragudj rám. -suttogtam egy halvány mosollyal.
-Khm. -lépett be a helyiségbe Harry- Nem akarom megzavarni a pillanatot, de arra gondoltunk, kezdhetnénk a liveot. Most vannak a legtöbben ébren a világon. -mondta.
-Oké, menjünk. -álltam fel, miközben összekulcsoltam ujjaimat Laláéval.Mikor elindítottuk a liveot, fél perc alatt 2 millió nézőnk mindenki írta, hogy sír, hányik, futkározik vagy ugrál, de mi most még nem nagyon foglalkoztunk velük.
-Hello.
-We.
-Are.
-One.
-Direction. Yayy. -mondtuk egymás után, felidézve a régi emlékeket, majd elnevettük magunkat.
-Srácok ne aggódjatok, nem megyünk sehová, csak muszáj volt menedzsert váltanunk. -kezdett bele Liam.
-Egy hónap szünetet áldozunk magunkra, aztán teljes erővel térünk vissza, hogyha már ti is tudjátok az igazat.
-És akkor az igazság, ha már szó került róla.. -vettem át a szót- Az egyik igazság az, hogy mint az elmúlt hetekben észrevehettétek, van egy lány, aki nagyon közel áll hozzám. Laura. Ő a barátnőm. -jelentettem ki minden félelem nélkül. Tudom, hogy bármi jön felénk a jövőben, meg fogjuk oldani.
-Na már most.. én mindig úgy gondoltam a közösségünkre, mint egy elfogadó és támogató körre, szóval remélem, ti is így fogtok viselkedni vele szemben. Ne legyetek gonoszak hozzá kérlek, mert nagyon fontos nekem a lány. -néztem az irányába és ő halványan elmosolyodott. Már nem volt annyira tele ideggel, úgy tűnt végre megnyugodott. Csönd volt egy pillanatra a szobában, majd Louis szólalt meg. Ő is kitálalta a titkukat, melyre már közel 8 millió ember reagált a liveon keresztül. Ezek után egy ideig még válaszoltunk néhány fontos kérdésre, majd egy óra után köszöntünk el fáradtan és kapcsoltuk ki a kamerát.
-Megcsináltuk!!___________________________________________
Valószínűleg folytattam volna még egy pár részig ezt a könyvet, de a nemrégiben történt dolog miatt Liammel egyáltalán nem látok rá esélyt, hogy befejezzem ezt. Nagyon sajnálom és remélem megértitek. A többi könyvemet viszont egy idő után fogom folytatni. Mindenkinek legyen szép napja!
YOU ARE READING
You & I (Niall Horan)
RomanceLaura egy Angliai lány, aki az egyetem mellett még dolgozik is, de az élete nem mondható izgalmasnak. Éppen egy nappal ezelőtt mesélt neki a húga valami bandáról, és másnap össze fut egy taggal, de nem ismeri fel. Egy idő után kezd összemelegedni a...