O dva roky později:
Skupina Bakusquad se dávno rozpadla. Zpěváka, jako Denki, nikdy nesehnali a vlastně to ani nechtěli. Nikdo nedokázal nahradit jejich přítele, který od nich odešel a od té doby o něm neví. Věděli jen to, že jim moc chyběl. Každý si šel svou cestou. Bakugo a Kirishima si našli práci a Sero jakžtakž přežívá. Avšak od těch dvou se odtrhl.
Jejich společné konverzace bez Denkiho nebyly tak zábavné a záživné, proto to nefungovalo. Když někdo vyprávěl příběh, bylo to, jakoby mluvil do zdi. Nepadaly vtípky a různé blbosti z úst blonďáka, který tohle předtím dělal pořád. Nebylo to jako dřív.
Na druhé straně kapela, ve které vystupoval pár blonďáka a jeho nynějšího fialovlasého přítele, právě ukončila svůj koncert a všichni členové se sešli v zákulisí.
Shinso si v klidu uklízel svou kytaru do pouzdra, když náhle k němu nakráčel veselý Denki ještě s mikrofonem v ruce.
,,To bylo super! Dneska sis vedl dost dobře, zlato!"
,,Co jsem ti řekl o tom, abys mi tak neříkal?!" prskl po něm fialovlásek, nad čímž sebou Denki trhl.
,,Promiň...já zapomněl." řekl se zklamaným výrazem blonďák a sklopil pohled k zemi.Ostatní členové skupiny, kteří byli okolo, se na pár jen koukali a nic na to neřekli. Ani s tím nic neudělali. Na tohle chování byli totiž zvyklí a bylo jim to jedno, až na jednoho člověka.
Zelenovlásek, kterému se přezdívalo Deku, zabořil pohled do země. Bylo mu líto všeho toho, co se děje jeho přátelům. I když se mu Shinso líbil už od doby vzniku kapely, chtěl, aby byli hlavně šťastní oni. Podíval se na Monomu a Todorokiho, ostatní členy kapely a doufal, že někdo něco řekne, nebo udělá, ale ono nic.
Všichni dělali, že neexistují.,,Jsi ubohý." zakroutil Shinso očima a otočil se zády k Denkimu.
Na to blonďák už nic neřekl a začal odcházet.
Takhle to šlo pokaždé. Kdykoliv, kdy se snažil Kaminari být hodný na svého přítele a potěšit ho, tak ho ten druhý jen odbyl a urážel jej.
I přesto s ním ale Denki pořád byl.______________________________________
,,Shine, kam ti mám dát tu kytaru?" zeptal se Kaminari potom, co dorazili domů.
,,Zavři hubu! Jsi otravný!" štěkl po něm Shinso, který zrovna dělal nějakou práci na mobile a jelikož měl špatnou náladu, Denkiho náhle uhodil.
Dal mu pořádnou pěstí do nosu, kvůli čemuž sebou Denki trhl do strany a z reflexu se chytil za bolestné místo.Když mu došlo, co se právě stalo, podíval se na fialovláska s celkem vystrašeným pohledem. Cítil, jak mu něco teče z nosní dírky a díky nahmatání vlhkého místa pod nosem zjistil, že mu teče krev.
Nemohl tomu uvěřit, tohle bylo poprvé, co mu Shinso fyzicky ublížil.
Bohužel ne naposledy.,,Co to s tebou je?!" vyjel blonďák.
,,Neotravuj!" řekl místo odpovědi Shinso a začal se zase věnovat svému telefonu, jakoby ho vůbec nezajímalo, co se Denkimu stalo.
,,Uhhh..." povzdechl si Denki a zašel do koupelny, aby si ránu očistil.Dny ubíhaly a Kaminari a Shinso pořád byli spolu, i přesto, co všechno prožívali.
Nikdo by vztah mezi nimi nenazval láskou, kromě Denkiho. Ten i přesto všechno Hitoshiho měl rád a každým dnem doufal, že to bude lepší.
Ale nebylo.V jeden z obyčejných večerů si náš blonďáček takhle seděl na gauči, když slyšel, jak se odemykají vchodové dveře do společného bytu jeho a jeho přítele.
Nijak na to nereagoval, jelikož byl zaneprázdněný sledováním filmu v televizi.Osoba vešla dovnitř a za sebou zavřela dveře. Denki samozřejmě věděl, kdo to je a dokonce i v jakém je stavu.
Bylo to už poněkolikáté, co Shinso přišel z baru, kde ani nepozval svého přítele.
Vždy přišel značně opilý a dnešek nebyl jiný.
,,Ahoj Shine!" pozdravil ze slušnosti Denki svého přítele a přitom stále neodtrhoval pohled od televize.
Nedostalo se mu žádné odpovědi, jen hlasité pomalé kroky vedoucí přímo k němu.
,,Hhhhuuuhhh..." vydal ze sebe Shinso, když došel až ke svému příteli.
,,Denki." oslovil jej a tím si získal jeho pozornost.
Kaminari otočil hlavu přímo na Hitoshiho a než stihl cokoliv říct, jeho přítel ho chytil jednou rukou kolem krku.
ČTEŠ
I miss you. /BakuKami CZ ff
RomanceDenki Kaminari je zamilovaný do člena své hudební kapely Katsukiho Bakuga. Když se to ten dozví, tak vzniknou komplikace a Denki musí kapelu opustit. S tím se jeho život zničí. ⚠️Vulgarismy⚠️ ⚠️My hero Academia BAND AU⚠️ ⚠️Gay shipy⚠️ ⚠️Nadávky, týr...