,,Hele, Denki, pojď, půjdem domů." nařídil Shinso, když jeho přítel už delší dobu stál na místě jako přikovaný a jen zíral tiše do prázdna. Toto oslovení konečně probralo jmenovaného z transu. Blonďák zatřásl hlavou a falešně se usmál na Hitoshiho.
,,Samozřejmě Shine, jsem připravený kdykoliv." přikývl na souhlas a sklopil pohled k zemi.Skutečně už byl připraven k odchodu, nechtěl na tomhle místě v téhle situaci strávit už ani minutu.
,,Dobře, jdeme." řekl Shinso, věnoval Kirimu a Bakugovi poslední nenávistný pohled a začal Denkiho tlačit pryč.,,Hej Denki," zastavil pár Kirishima, načež blonďák hned zareagoval a otočil hlavu směrem k němu.
,,Pořád máš moje číslo. Napíšem si, jo?" usmál se přátelsky. Potichu doufal, že bude Denki souhlasit, protože potkat po několika měsících svého dávného kamaráda a pak ho zase jen tak ztratit se Kirishimovi nezamlouvalo.,,Samozřejmě Kiri." věnoval Kaminari rudovláskovi úsměv a na pár sekund pohlédl na Hitoshiho, jelikož cítil, že jeho ruka opustila Denkiho pas.
Shinso z toho už asi začal mít nervy, jelikož začal prostě odcházet sám. Z toho Denki pochopil, že by už radši taky měl co nejdřív jít, ať se Shinso nezlobí.
,,Cool! Napíšu ti, abychom se mohli někdy sejít."
,,Rozhodně. To by bylo skvělý...prosím...chybíte mi." přiznal Denki a přeskočil pohledem z Kirishimy na Bakuga, který byl až podezřele nějak ticho.
,,Tsk..." odfrkl si muž se světle blonďatými vlasy a uhnul pohledem. Oční kontakt nebyla jeho silná stránka.
,,Taky NÁM chybíš kámo. Že jo, Baku?" propálil Kirishima zmiňovaného pohledem a čekal na jeho reakci.
,,Jasně." řekl nuceně Katsuki a dělal, jakoby ho to vůbec nezajímalo.Přitom ale věděl, že uvnitř je rád, že Denkiho znovu vidí. Nikdy by to však nahlas nepřiznal, protože přeci jen to je Katsuki Bakugo, ,,nejlepší bubeník Japonska", jak on sám o sobě prohlašuje. A aroganci a ego má až nad hlavu.
Denki i Eijiro se tomu zasmáli a i když to bylo pobavení jen na krátkou dobu, Kaminarimu i potom zůstal úsměv na tváři. Byl rád za tyhle momenty a už se těšil, až se býválá skupina Bakusquad někdy sejde a budou si takhle povídat a smát se zase jako předtím.
,,Joo už bych měl jít, uvidíme se potom." rozloučil se konečně blonďák.
,,Jasně, tak čau brácho." zamával Kirishima a sledoval, jak se od nich Kaminari vzdaluje.
Ani nečekal na rozloučení Bakuga, protože věděl, že ten prostě ,,ahoj" jako normální člověk neřekne.Mezitím Shinso stál venku před vchodem baru a s cigaretou v puse čekal, až se Denki uráčí konečně přijít.
Nelíbilo se mu, jak se baví s tím uřvaným idiotem a tím jeho ocáskem. Je jen jeho.Fialovlásek vytáhl dvěma prsty tu bílou hnusotu plnou nikotinu z pusy a vyfoukl nevelký zašedlý oblak kouře. Tento pocit miloval.
,,Shine! Slíbil jsi, že s tím přestaneš!" ozvalo se vedle něj s doprovodným kašlem. Už jen podle hlasu Hitoshi poznal, že je to jeho očekávaný přítel.
,,No a? To je jedno, nech mě." protočil očima a pohodil cigaretu na zem. Nemilosrdně ji svou nohou rozmačkal a začal odcházet. Denki klusal za ním.
,,Co Midoriya, Todoroki a Monoma? Jsou ještě uvnitř." postěžoval si Denki.
,,Dokážou se o sebe postarat."
,,Ani jsme jim neřekli, že jdem pryč..."
,,Jim to dojde, když nás nikde neuvidí. A jak jim chceš vysvětlit, že jdem domů? Ve stavu, ve kterém jsou, by stejně nepobrali ani slovo, co bys řekl."
Denki usoudil, že má Hitoshi pravdu, tak se k tomu už nevyjadřoval.Nakonec oba nastoupili do auta, Shinso samozřejmě na místo řidiče, jelikož jeho partner nemá řidičský průkaz. Zatímco si Denki vytahoval pás, jeho společník začal startovat auto. ,,Zvládneš řídit?" optal se Denki a podíval se na něj.
,,Jasně, co myslíš? Umím se poprat s tím vlivem alkoholu a normálně fungovat."
,,O tom pochybuju..." špitl Kaminari a začal se v hlavě modlit, aby dneska neumřel.
ČTEŠ
I miss you. /BakuKami CZ ff
RomansaDenki Kaminari je zamilovaný do člena své hudební kapely Katsukiho Bakuga. Když se to ten dozví, tak vzniknou komplikace a Denki musí kapelu opustit. S tím se jeho život zničí. ⚠️Vulgarismy⚠️ ⚠️My hero Academia BAND AU⚠️ ⚠️Gay shipy⚠️ ⚠️Nadávky, týr...