1.

116 11 4
                                    

,,Promiň, ale je to nutné." řekl a rozházel rukama červenovlásek, zatímco si jeho kamarád Denki kontroloval všechny potřeby na své zpívání na pódiu.

,,Kiri, teď máme koncert, nechci to řešit jo? Nevím, co s tím mám dělat a nechci to řešit." odpověděl blonďák s černým pruhem ve tvaru blesku ve vlasech a přitom bral do ruky svůj mikrofon, se kterým i začal bouchat o dlaň, aby zkontroloval, jestli se v něm zvuk ozývá dobře.

,,Jediné, co můžeš dělat, je předstírat, že se nic neděje.." povzdechl si Kirishima, načež na něj Denki pohlédl a zastavil veškerý pohyb.

,,Vždyť já předstírám." nadzvedl obočí Denki.

,,Tak předstírej lépe."

,,Dobře..." uchechtl se blonďák.

V jeho smíchu však byl slyšet ten sarkasmus.

,,...co říkáš na to, kdybych tam za ním šel a řekl, jak moc ho mám rád."

,,Kami-"

,,Ne, ne, ne, dobrý. Můžu mu říct, jak moc o něm přemýšlím každý večer. Že jsem nad ním nepřestal přemýšlet od doby, co jsme se poznali." říkal Denki s ironickým úsměvem a naoko zasněným obličejem, který se pomalu měnil na víc a víc ublížený.

Kirishima nic neříkal.

,,Můžu říct, že jsem tak strašně moc do něj zamilovaný, až to bolí. Že miluju jeho krásné červené oči, ve kterých se ztrácím vždy, kdy se do nich podívám. Že ho tak miluju, že každý den, každou hodinu, každou minutu nemůžu uvěřit mému vlastnímu zasranému neštěstí, že jsi ho ty potkal dřív!"

Poslední větu Denki řekl dost nahlas s očividnou zlostí v hlase a zamračeným obličejem.

Zabodl svůj ukazováček do hrudi svého červenovlasého kamaráda a koukal mu zpříma do očí s vyčítavým pohledem.

Čekal, co mu ma to rudovlásek řekne chytrého.

,,Hloupej ksichte ten mikrofon!" křikl na Denkiho jemu dost známý hlas někde ze zákulisí.

Blonďák si teprve díky tomu uvědomil, že měl celou dobu svůj mikrofon zaplý a tudíž všichni slyšeli, co právě řekl.

Včetně právě té osoby, které se tento rozhovor týkal.

Denki se zmateně koukl na svůj mikrofon a zpět na Kirishimu, který tam stále jen stál neschopen slova s podobným výrazem.

,,Pikachu?" oslovil jej on.

Ten člověk, o kterém se bavili.
Ten člověk, do kterého je Denki tak bezhlavě zamilovaný.

Kirishima i Kaminari se nastejno otočili na Katsukiho Bakugoa s paličkami od bicích v ruce.
Denki zatnul zuby k sobě a podíval se do země.
,,Do prdele..."

Kdyby někdo náhodou chtěl vědět, z jakého videa na tom Tik Toku mám tenhle příběh, stačí říct a napíšu jméno účtu. Snad vás bude příběh bavit <3

I miss you. /BakuKami CZ ffKde žijí příběhy. Začni objevovat