~4~

163 21 0
                                    


Pohlad Sapnapa

Keď sme sa s Georgom rozlúčili tak som napísal Dreamovi aby premňa prišiel, ale aby sa nezastil u Georga, kludne sa môže naňho pozerať kolko chce ale nech sa u neho nezastavuje. Keď sem prišiel tak ako debil pozeral na Georga a keby som ho neprebral z tranzu tak by sa porezal stále aj keď tam už nebol. Po ceste sme sa rozprávali ako som sa za ten týždeň mal.
Keď sme prišli k nám tak som išiel do svojej izby. Vybalil som sa a potreboval som s Dreamom hovoriť, išiel som smer jeho izba a zaklopal a povedal mi že môžem.

( Sapnap, Dream )
"Potrebujem sa s tebou porozprávať" povedal som Dreamovi nadšene.
"Čo som zase urobil" otočil sa na mňa s kamenným výrazom v tváre.
"Nič si neurobil, keď sme spolu volali u Georga povedal si že preňho niečo máš, čo máš?"opýtal som sa celý zvedavý.
"Iba toto si chcel? Dobre, mám modrú mikinu ktorá ma na sebe moju voňavku" povedal Dream ako by sa nechumelilo [xd].
" A ešte niečo, prečo si naňho pozeral jak na svaté [😂😂] zjavenie?" opýtal som sa nechápavo Dreama.
"Pretože som ho uvidel naživo prvýkrát? Asi preto?" povedal Dream a cítil som že sa zachvílu naštve.
"Dobre, ja už pôjdem" povedal som mu kludne a odišiel som.

Pohlad Dreama

Sap radšej odišiel, pozná ma velmi dobre takže vedel že sa naštvem.
Išiel som na smp, bol tam iba Qauckity ,tak som ho v chate pozdravil. Dohodli sme sa že dneska o 20:30 budeme streamovať ako ma Quackity učí španielsky, musím povedať bude to sranda, potom sme si písali len o blbostiach. Pozdravili sme sa a ja som sa odpojil, pretože som bol už hladný, tak som si išiel niečo zobrať. Zobral som si (názov) a išiel do izby. Medzitým ako som jedol (názov) tak som rozmýšlal že keď George uvidí mojú face tak urobím face reveal. Mohol by som napísať Georgovi ako sa zatial má.

                           Blue lover
Green lover:
Ahoj, ako sa máš?? ༼ つ ◕◡◕ ༽つ
Dúfam že dobre,si krásny <3

Zatial si to nepozrel, chápem ho dlho sa nevidel s rodinou.
Odložil som mobil, zaniesol som misku/tanier a dal na ig story fotku minecraftu napísom som tam že budem streamovať a zverejnil som story, potom som pozerel na príbehy a na príspevky kde ma ludia označili. Zaujalo ma jedno story kde som bol označení nie len ja ale aj ako napr. Sapnap a ďalší, tak som to zdielal na svojej ig strorky.

[gacha life mood 🙂✌️]Páči sa mi ako som tam urobený a som vedla Georga, chudák George vadí mu to keď nás shipujú ale mne to nevadí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[gacha life mood 🙂✌️]
Páči sa mi ako som tam urobený a som vedla Georga, chudák George vadí mu to keď nás shipujú ale mne to nevadí. Myslím že autorka tohoto diela bude velmi štastná keď to uvidí. A o Georgovi nehovorím, bude mi to spamovať prečo som to zdielal, poznám ho docela dobre. Odložil som mobil a išiel sa prezliect do zelenej mikiny a čiernych rifloch, obul som sa a išiel si niečo kúpiť do obchodu. Keď už som tam bol tak som si zobral zeleného monstera a niečo sladké, zaplatil som a išiel nas5 domov. Odložil som si veci a išiel som do izby. Pozrel som sa že kolko je hodín a bolo 13:30 a mal som tam dve správy, samozrejme od Georga.

&lt;Story•of•Love•&gt;Where stories live. Discover now