Horie médiach máte niakú ukludňujúcu pesničku😀
Pohlad Sapnapa:
Keď som odišiel zo záhrady tak som si zobral airpody a išiel zavolať Karlovi, pretože sa nudím. Keď sme dovolali bola akurát polnoc, išiel som do kuchyne sa napiť a napadlo ma sa ísť prejsť. Išiel som sa obuť, zobral som si so sebou mobil, peňaženku a klúče. Nikdy som sa moc nehodil prejsť takto v noci, takže to bude nový zažitok, teda aspoň pre mňa. Keď som sa tak prechádzal po plázme tak som si vitiahol mobil a odfotil more ktore tam nebolo skoro vidieť, ale aj to stačí, lahol som si do piesku a pozoroval hviezdy. Keď bol východ slnka tak som si to odfotil, bolo to proste nádherne, ešte som tam chvílu zostal, skúsil som s rukou aké je more ale nikoho by neprekvapilo keby ráno o 6:00 bola ta voda studená. Po ceste domov som sa zastavil v Starbuckse, sebe som zobral niaku kávu a nášmu zamilovanému páriku niake shaky. Keď mi to doniesli, pomaly som sa vybral domov,odomkol som a vyzul sa a išiel do kuchyne, kedže kuchyňu máme spojenú s obvývačkou v ktorej sú dvere na záhradu tak som tam parfektne videl, sedeli tam ako včera večer, myslím, že by sa k sebe hodili len oni si to nevedia priznať alebo nie su do seba. Tak som vybral mobil a odfotil ich,odložil som im shaky na ostrovček a zdrhol som do izby kde som sa zamkol a poslal Dreamovi fotku ich dvoch a otroril som si ešte okno aby som počul naštvaného Dreama. Ochvílu som počul ako Dreamovi prišla správa, tak som sa išiel pozrieť k oknu aby ma nevideli a on to proste ignoroval, robí si snáď srandu?? George ho potom prehovoril aby si ju pozrel, keď si ju však ale pozrel nevizeral moc nadšene no George ho objímul a zakričal:
"S tebou si to ešte vybavím Sap" na to som sa len uchechtol. Zobral som si oblečenie a išiel do kúpelne, kedže ju mám v izbe, veci som si položil na pračku, následne som sa vyzliekol a vstúpil do sprchy. Osprchovaný som vyliezol z sprchy, usušil som sa a obliekol sa. Z kúpelne som išiel dole, či ma Dream zabije alebo nie je mi to jedno. Oni stále sedeli na záhrade akurát s tým rozdielom,že majú shaky ktoré som im kúpil,pche ani nepoďakujú. Posadil som sa na gauč,zobral som si mobil a išiel na twitter, zverejnil som našu Dnf fotku a ešte som ich označil. Dvojité oznámie a moja smrť [doslova😂]. Pozrel som sa do chladničky čo mámé, zobral som mlieko a nalial ho Patches do misky,odložil som ho nas5 a zobral si jogurt a utekal som do izby a následne som sa zamkol.Pohlad Dreama:
To si z nás robí asi srandu. Hej nevadí, že tam dal moju hlavu zo zadu ale proste Fanarty ,ship edity,písať že sme cute!! Akokeby mne to nevadí ale Georgovi áno a nechcel som ho cítiť uncomfortable [sa tu smejem jak nwm čo]. Okej Sap priprav sa na tvoju smrť. Na záhrade som sám pretože George išiel do 'jeho' izby. Dúfam,že raz bude jeho a nebude to iba hosťovská.Musel som si lahnúť aby som to všetko vstrebal. Je mi lúto George úprimne. Išiel som hore do svojej izby, samozrejme najprv musím ísť okolo Georgevej a potom je moja, moja je tak vstrede, počul som ako plače ale nechcel som ísť za ním tak som išiel za Nickom. Zaklopal som, pootvoril dvere, vtrhol som mu do izby a dal mu dosť silný pohlavok a tak sa začala naša hádka.
"TO TO SI UŽ PREHNAL!" zakričal som na neho som,nie pekne.
"Môžes mi povedať čo som urobil?" opýtal sa ako keby sa nič neurobil.
"TY DOBRE VIEŠ, ŽE GEORGE NEMÁ RÁD KEĎ NÁS NIEKTO SHIPUJE A TY UROBÍŠ TOTO?VŠAK SI JEHO KAMARÁT TAK HO MÁŠ REŠPEKTOVAŤ!" zakričím naňho, v podstate je to pravda.Nemal som chuť sa hádať tak treskol som dverami od jeho izby, zišiel som dole a obul sa a vydal som sa von. Potreboval som sa uvolniť tak som išiel na pláž, lahol som si na piesok a na chvílu zatvoril oči. Bolo by to príjemne ešte dlhšie keby ma niekto nevyrušil."Ahoj" pozdravila ma milo Niki.
"Ahoj Niki, ty tu čo tu robíš?" spýtal som sa milo a snažil sa o úsmev.
"Ale tak poznáš, dovolenka" usmiala sa na mňa a ja som sa posadil vedla nej.
"Ako sa máš?" opýtal som sa milo ale snažil som sa aby sa mi hlas nezlomil, predsa len sme dlhoročný kamaráti a takto sme sa ešte nepohádali.
"Aah, ujde to a ty?" stále sa usmievala a ja som ju v tomto obdivoval ako sa dokáže stále usmievať.
"Mohlo by aj lepšie" povedal som a nahodil som smutný výraz.
"Stalo sa niečo?" spýtala sa Niki trochu ustarostnene, prosim len to nie aby sme to tu nerozoberali.
"Och, ano ale ja si to vyriešim,nechcem o tom hovoriť" povedal som smutne ale pravda je pravda.
"Och okej, ja už pomaly pôjdem povedala som Willovy, že sa pôjdem len prejsť,tak Ahoj!" povedala mi a za chvilku už bola preč.Pohlad Georga:
Straše som sa zlakol keď Dresm naozaj silno tresol dverami. Pootvoril som dvere aby som mohol vidieť na chodbu, o nie Dream so Sapnapom sa pohádali, nikdy som ich nevidel sa takto hádať. Naozaj ma to mrzelo a mrzelo ma aj to ako Dream odišiel. Chápem ho,musí ísť na čerstvý vzuch ale nemusí tak trieskať dverami. Mal som trochu červené oči od plaču, myslel som si, že sa rozplačem znovu tak som sa ešte raz pozrel na Nicka a rukou si chytal hlavu, to už som nevydržal tak som rýchlo zatvoril a zamkol dvere a znova sa rozplakal.
Pohlad Dreama:
Sedím na pláži okolo dvoch hodín. Je tu naozaj príjemne a nechcem ísť nikam. Už som ten plač zadržiaval,rozplakal som sa,skoro nikdy neplačem len fakt niekedy a teraz je to niekedy. Po chvíli sa mi začalo horšie dýchať a triasť sa,na pláži som iba ja,možno plus možno mínus,po chvíli to prestalo,nevládal som nič ani už plakať lahol som si znova do piesku a pozoroval oblohu kde zapadalo slnko.Panic attack som ešte ani nemal a fakt neviem či som ho teraz mal alebo nie. Mobil mám vybitý a jediné čo tu mám je môj mobil ktorý je vybitý,peniaze a klúče. Postavil som sa a išiel do obchodu si kúpiť, zobral som si monstera,kyselé cukríky a chipsy a išiel som to zaplatiť. Platil som 3,20€ akurát za tieto všetky veci. Išiel som pomaly domov.
Pohlad Georga:
Sap mi vysvetlil prečo sa s Dreamom hádali a mne sa aj ospravedlnil za to DNF. O Dreama mám celkom strach už je dlho preč, aj Niki mi písala, že ho stretla na plaži a nevyzeral stopercente dobre. Momentálne sedín na schodoch a Sap je v jeho izbe. Po chvíli len sedenia na schodoch som počul klúče vo dverách, zdvihol som hlavu aby som sa pozrel, že kdo to je. Sap mi povedal, že iba štyria ludia majú klúč od ich domu ato je Dream,Sap, Drista a Dreamova mama a samozrejme Dream.Dvere sa otvorili a v nich stál Dream, hneď som bežal za ním aby som ho mohol objať. Keď som bol už pri ňom tak mi povedal, že nechce byť s nikím ale mňa to neodradilo a objal som ho tak či tak. Venoval som mu smutný pohlad a smutný usmev ktorý mi ani neopätoval.
"Budem v izbe keby si niečo potreboval" povedal celkom nezaujato a odkráčal si to do izby. Chápal som ho oni sú ako my s Karlom. Smutne som si povzchychol. Musím povedať, že aj my keď sa nepoznáme tak ako sa pozná so Nickom tak ho mám rád. Hodil som sa na gauč a ani neviem ako,ale zaspal som.
Pohlad Dreama:
Chcel som byť sám, išiel som do izby a dal si mobil na nabíjačku. Išiel som do kúpelne s čistímy vecami. Po sprche som sa obiekol, lahol som si do postele a zaspal som skoro hneď.
-1304
<3
YOU ARE READING
<Story•of•Love•>
Fanfiction#Dnf #💙💚 L•O•V•E ♥︎♡︎ by fruit_me1 Original fanart is a lil bit different,bcs i add some things <3 6# in fanfikcia 2# in dsmp 6# in dnf