Pohlad tretej osoby
Dni plunuli a bola streda. Obidvaja sa velmi tešili keď sa uvidia. Boli velmi štastný, plánovali to dlho a podarilo sa im to. Dream tam už bol a George sa tam už chystal.Pohlad Georga
Velmi som sa tešil ale aj som bol nervózny, vlastne kdo by nebol keď sa uvidí s človekom s ktorým sa dlho pozná ale nikdy ste nevideli jeho tvár. Skotntroloval som si veci či všetko mám, ked som to skontroloval tak som si povedal že môžem ísť. Momentálne je 14:45 a vyrážam na pláž aby som to stihol.
Pohlad Dreama
Velmi som sa tešil, sedím na pláži a čakám kedy príde George. Mal som na sebe čo v ten deň keď sme sa stretli ale George o tom nevedel. Sedel tam takže som išiel potichu za ním a dal mu na oči ruky, zlakol sa ale iba trochu.
"Hádaj kto to je" povedal som flirtovacím hlasom ako to ja vždy robím.
"Dreameee" vikríkol George celý štastný a objal ma.
"Ahoj Georgi, ako sa máš?" povedal som stále s flirtovacím hlasom.
"Dobre heh" opvedal George s hamblivím hlasom. Dal som mu preč ruky a sadol si vedla neho. Pozrel sa na mňa, vyzeral byť prekvaný.
"Dreamee??" opýtal sa ma George so zvedavím hlasom.
"Anoo" povedal som a slovo som na konci predĺžil.
"T-takže to ty si bol ten chalan ktorého som stretol v nedelu??" opýtal sa George, stále prekvapený.
"Ano bol som to ja" povedal som a začal sa trochu smiať. George ma na to udrel so ramena a trochu to bolelo ale nie moc.
"Prepáč, ale bola to sranda, keď ty si ma nepoznal" povedal som keď som sa dosmial.
"No ale mne to sranda neprišla" povedal George a hral sa na urazeného. Objal som ho zozadu a do ucha som mu pošeptal:
"Hrať urazeného ti moc nejde" a Georgovi prešiel mráz po chrbte.Pohlad Georga
Dream ma zo zadu objal a mne prešiel mráz po chrbte a trošku som zčervenal.
"Prestaň Dreamee" povedal som mu a na konci slovo predĺžil. Stále som nemohol uveriť že ten chalan v nedelu bol Dream.
Dream ma konečne už neobímal a ja som bol rád pretože som to od neho vôbec nečakal. Sadol si vedla mňa a rozprávali sme sa, konečne som mu povedal prečo som nechcel ísť.
⏰⏰⏰
Dream ma odprevadil domov, bol som rád, objal ma a ja som mu ho opätoval. Podla mi modrú mikinu.
"To je pre teba" povedal mi Dream a usmial sa na mňa, ja som sa tiež na neho usmial a poďakoval mu. Potom sme sa rozlúčili a ešte mi povedal "Mal by si nás niekedy navštíviť budeme radi". Ja som mu na to prikívol a povedal mu že keď príde domov tak sa môžme dohodnúť.
Rozlúčili sme sa, odomkol som dom, vošiel som dnu, zavrel a zamkol dvere, vizul sa, išiel som sa napiť a išiel som do izby. Chcel som Dreamovi napísať prvý ale predbehol ma.
Green lover
Green lover:
Ahoj gogy, napadlo že by sme mohli urobiť prespávačku akože my traja ja, ty a sap.
|Hneď som mu odpísal pretože mal rovnaký napad ako ja|.
Gogy:
Ahoj Dreame tiež ma to napadlo a myslím si že je to dobrý nápad len by sme sa mohli dohodnúť kedy.
Green lover:
Heh popravde som to trochu tušil, ku nám vlastne môžes prísť kedykolvek , ja si na teba urobím čas keď Nick nie
Gogy:
prestaaň inak sa budem červenať
Green lover:
červenajúci sa gogy? to neznie zle
okej prestanem
Gogy:
najbližšie keby by som mohol je piatok lebo vo štvrtok už máme plány nachystané
Green lover:
chápem tak potom v piatok
Gogy:
v piatok a pridem o 18:00
Green lover:
okej tak v piatok dobrú 😉Takto skončila naša konverzácia. Ja som bol ešte chvílu na tiktoku, pozeral som edity ale potom som to vipol a išiel spať.
Pohlad Dreama:
Keď som si dopísal s Georgem tak som išiel strihať video. Keď som video mal hotové, nudil som sa a spať sa mi ísť nechcelo tak som zapol stream len tak.
Hral som tam minecraft survival, potom sme sa chvílu s chatom rozprávali a bolo niečo okolo 5:00 tak som sa rozlúčil s chatom a vipol som stream. Išiel som dole napiť, odložil som pohár a išiel znovu do izby. Prezliekol som sa do niečoho teplejšieho mikina a modré rifle . Zišiel som dole do kuchyne, a napísal som Nickovi lístoček: Ahoj Sap, išiel som sa prejsť tak ma nehladaj. Potom som ho dal na chladničku a išiel som sa obuť a viraziť. Išiel som sa prejsť na pláž, tam je to vždy pri východe slnka nakrajšie. Keď som sa tak prechádzal tak som si sadol.Pohlad Georga:
Ráno som skoršie vstal, tak somnsa išiel prejsť na pláž. Keď som tam prišiel tak som uvidel Dream ako sa prechádza. Keď si sadol tak som išiel za ním ale zozadu, a dal mu na oči ruky. Troška sa zlakol ale nie ako ja.
Pohlad Dreama:
Niekto mi dal zo zadu runky na oči, trochu som sa zlakol ale vedel som kdo to je. Bol to George.
"Dobré rano Georgi" povedal som Gerogevi flirtovacím hlasom ako to ja vždy robím.
"Dobré rano aj tebe Dreamie" oplatil mi to George a tiež to povedal s flirtovacím hlasom.
"Čo ti tu tak skoro" opýtal som sa Georga so zvedavím hlasom.
"Neviem, vstal som skoršie ako zvyčajne tak ma napadlo sa ísť sem prejsť,a ty?"
odpovedal mi George kludným hlasom.
"Ja som celú noc nespal, tak ma tiež napadlo že sa môžem ísť prejsť lebo je tu dobrý vyhlad keď vychadza slnko" odpovedal som kludne. Otočil som sa na Georga lebo ma obímal zo zadu tak som ho objal, George ma objal nas5, všimol som si že sa trochu červená, asi to nečakal ako ja. Bol som rád že ho mám za kamaráta. Keď sme sa odtiahli tak som sa pozrel kolko je hodín bolo 7:10 tak som povedal že už musím ísť tak sme sa rozlúčili, potom som išiel domov.Pohlad Nicka:
Keď som sa ráno zobudil bolo presne šesť, vstal som išiel som do kúpelne tam som si urobil hygienu, chcel som ísť pozrieť Dreama ale nebol v izbe tak ma napadlo že sa išiel prejsť ako to on robieva. Išiel som dole sa napiť a ako som čakal na chladničke bol lístoček, kde Dream odišiel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-1059
VOCÊ ESTÁ LENDO
<Story•of•Love•>
Fanfic#Dnf #💙💚 L•O•V•E ♥︎♡︎ by fruit_me1 Original fanart is a lil bit different,bcs i add some things <3 6# in fanfikcia 2# in dsmp 6# in dnf