~9~

162 16 4
                                    

Pohľad George:

Vstal som na buchot v kuchyni, zdvihol som pomaly hlavu aby som videl čo sa stalo, Sap tam rozbil pohár 🤦‍♀️. To je nemehlo.Išiel som mu to pomôcť upratať. Keď som mu to pomohol upratať, tak som išiel do izby sa prezliecť. Dal som si sivé tričko s krátkym rukávom a kraťasi, aby mi nebolo teplo, veď je leto.Keď som znovu prišiel dole Nick akurát na stôl pokladal dva taniere s cereáliami. Sadol som si za stôl a zobral som si misku, naraňajkoval som sa a umyl tanier.Išiel som si zobrať do izby mobil a išiel dole. Dole sme sa s Nickom rozprávali o tých editoch na dream team meet up. Po chvíli prišiel dole aj Dream,vyzeral smutne, ani sa nečudujem keď sa pohádali.

"Dobré dopoludnie" pozdravil som Dreama a usmial som sa na neho,úsmev mi oplatil ale bol to taký smutný. Pošepkal som Nickovi aby išiel hore, že sa potrebujeme porozprávať a,že môže potom prísť nas5 a hneď odišiel. Išiel so za ním a objal som ho.

"Už sa mi ospravedlnil, mali by ste sa aj vy" pošepkal som mu kludne a začal som ho hladkať po chrbte. Položil som mu hlavu na hruď, a pozrel sa mu do očí. Venoval mi smutný pohľad.                  "Dobre, pokusim sa, ale mal by vedieť, že tebe není moc príjemné"venoval mi smutný tón jeho hlasu, on moc nebýva smutný tak ma to trochu prekvapilo. Podal som mu misku s raňajkami keď sa posadil. Povedal som mu, že sme sa s Nickom uzmierili a podobné veci a aj aby sa aj oni uzmierili.Keď jedol tak som mu rukou upravil vlasy a usmial sa na neho povzbudilo,usmial sa na mňa tiež. Išiel sa obliecť aby tu nebol v pyžame.Išiel som si sadnúť na schody, po chvíli si niekto sadol za mnou na schody, chcel som sa pozrieť, že kdo to je ale osoba ma objala zozadu, napadlo mi, že to môže byť Dream. 

"Dúfam, že na nikoho nečakáš pretože by som chcel aby sme sa išli prejsť po Floride, hm? Čo hovoríš?"pošepkal mi do ucha Dream a ja som sa začal červenať a prikývol som mu na jeho nápad.Postavili sme sa zo schodov a išli sa obuť. Prechádzali sme sa po Floride celé poobedie a občas nás zastavil fanúšik alebo fanúšička či sa nemôže so mnou odfotiť.Toto poobede jedno z mojích najlepších, smiali sme sa, robili blbosti a podobne.Potom na večer sme sa prechádzali po pláži a užili sme si aj západ slnka.Vrátili sme sa okolo desiatej večer a ja som pomaly zaspával a pomaly som sa udržal na nohách.Dream si toho a tak ma zobral na ruky ako nevestu, ja som sa k nemu pritúlil a zaspal pokojne.

Pohľad Dreama:
[btw po tialto som so písala na pc]

Položil som ho na postel v mojej izbe, pozrel som sa na hodiny ktoré ukazovali 22:30, perfektný čas na stream, okej nemal by som asi streamovať keď ho môžem lahko vzbudiť ale dlho som nestreamoval tak potrebujem aspoň na chvíľu. Zapol som pc,klikol som na ikonku twitchu, nastavil všetky veci na streamovanie.Klikol som na 'start stream' a objavila sa tam starting soon. Po chvíľu som tam dal aby bol vidieť discord chat a mňa v roomke.

"Čau chat" pozdravil som chat, dneska menej hyperaktívne.
"Ako ste sa mali dneska?"opýtal som sa ako vždy na začiatku streamu.
"Dneska, ako možno všetci viete ako sme mali dteam meet up, dneska budeme sa iba rozprávať pretože George spí na mojej posteli"povedal som a popri tom som sa usmial a pozrel na Georga.Dal som si ešte slúchatka, iba na jedno ucho aby som počul donaty aby ho to nezobudilo ale aj aby som počul kedy sa zobudí. Chat sa ma furt pýtali na Georga,a podobné veci. Rozmýšľal som, napadlo ma keď dáme na tiktoku 6 miliónov followerov tak urobím odhalenie, povedal som svoj nápad chatu a súhlasili. Po chvíli sa rozprávanie sa s chatom som počul božský hlas.

"Dream?" povedal ospalým hlasom George a ja som rozplývať ako znie jeho hlas po zobudení.
"Chat, počuli ste to? Aww chat "rozplýval som sa najviac ako sa dalo a chat bum Dnf jasné prečo nie. Ako som bol otočený k nemu tak som bol aj s gamer stoličkou, George ku mne prišiel, sadol si na mňa obkročmo a pritúlil sa ku mne. Cute.
"Aww chat, škoda, že nevidíte aký je cute keď je ospalí a tulí sa k vám"ďalej som sa rozplýval ako sa to len dalo.Síce budú edity,síce to nevideli ale počuli takže aj to môžu využiť na edit.Potom sme sa s chatom rozprávali,George sa niekedy tiež pridal ale to bolo málokedy lebo bol unavený ale zas sa mu nečudujem. Skončili sme stream o 02:00,odniesol som ho do postele,išiel som sa prezliecť do pyžama a lahol som si k nemu a objal ho okolo pasu. Ráno som sa zobudil prvý,tak som ho chvíľu pozoroval, potom som sa išiel prezliecť ,vrátil, zobral som si mobil a išiel na tiktok  ako som ho otvoril tak som uvidel Dnf edit, tento bol taký cute, nie ako tie ostatné.Tento som aj likol,išiel som pozerať ďalej,boli tam skoro tie isté edity nebavili ma to tak som otvoril twitter,išiel na môj private twitter a dal tam fotku Georga ako spí.Odložil som mobil, chcel som ho zobudiť ale vstal.    

"Dobré ráno" pozdravil ma George tým jeho ospalým hlasom a ja som sa na neho usmial, pohladil som ho po vlasoch a aj som ich upravil.
"Dobré ráno" pozdravil som Gogyho sladko a pritúlil sa ku mne.

-943

❤🎄
Edit- Máte sa na čo tešiť <3

1= Dnf + dve dalšie ktoré budem písať keď dopíšem toto story

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1= Dnf + dve dalšie ktoré budem písať keď dopíšem toto story

&lt;Story•of•Love•&gt;Where stories live. Discover now