Pohlad Karla:
Dneska večer je mcc tak dúfam, že na to nezabudli. Sapnapovi som to každý deň pripomínal a už je z toho na nervy ale aspoň nezabudne. Anyways teraz sedíme s Nickom na záhrade. Je september ale je horko. Neviem čo robia naše hrdličky ale docela ma to zaujíma. Ale tak, musíme im nechať nijaké súkromie. Rozmýšlam ako si rozdelíme streamovanie. Najlepšie by bolo keby streamoval Dream a s ním by tam bol George a ja by som bol so Sapom, ktorý by streamoval.
Pohlad Dreama:
Dal som Gogýkovy pusu na čelo a išiel som, probably, na záhradu. Prišiel som tam a sadol si. Karl mi pripomenul,že dneska je mcc. Upsss tak som zabudol. No nevadí aspoň, že mi to pripomenul. A povedal mi ako budeme streamovať.
~~Time skip~~
Pripravujeme sa na stream. Uh, neviem či sa mám tešiť alebo nie.
Pohlad Georga:
Dream vizerá byť nervózny tak ho objimem. Po chvílke naše objatie skončí a Dream zapne stream 'starting soon' . Bude to vskutku zaujimavé. Sadol som si vedla Dreama a čakal. Po niekolkych minutach dal preč starting soon. Pozdravili sme chat.
"Čauu chat" povedali sme celý natešený.
"Ako sa máte?" spýtal som sa chatu, ktorý bol niečo neuveritelné.
"Vidím, že sa máte dobre chat" Dream giggled.
"Máme ešte 15 min. takže si môžme zahrať ask keď chcete"pobedal Dream celkom nervózne.Dnf_.ships: are you two dating?
"Nie" odpovedali sme narovnako, zasmiali sme sa.
gogy.woggy.:do you ⌰⍜⎐⟒ (love) me?😘😘🥰🥰🥰😍😍😍😚😚😚😚😏🥺🥺
Pozrel som sa trochu nechápavo, no skôr prekvapene. Dream sa na mojej reakci zasmial.
"Okay..." to som si povedal skôr pre seba.user3627: do you have some secrets you 2?
"Je pravda, že máme jedno tajomstvo, už sme ho povedali na streame, ktorý bol na instagrame ale povieme to znova....." na chvílu som sa odmlčal.
"Sapnap a Karl" pozrel som sa na Dreama "Spolu chodia" dopovedal Dream a začali sme sa smiať.Wlik_a_ (moj ig if u wonder):Question for Dream, when do you wanna do face rev?
Pozrel som na Dreama a povedal: "Streamoval som na instagrame, vtedy tam bolo fakt menej ludí, Dream tam face rev urobil ale teraz je na ňom či ho urobí."
Dream prikívol a ja som mu chytil ruku pod stolom. Dal si dole masku.Urobil to. Som na neho hrdí, mám ho chuť objať.emanotfound_: Dream, prečo si sa rozhodol urobiť face rev?
"Noo, chcel som ho urobiť dávno, s Georgom, lenže sa to skomplikovalo. Chcel som aby George bol pri tom, aby bol taká mala opora." Dream sa na mňa usmial. Tiež som sa na neho usmial. Pozrel som na čas. Už začina mcc. Konečne. Začala prvá hra.
~~Time skip~~
Nasledovala posledná hra. Fialový tým (náš tým) proti oranžovému týmu (Wilbur, Tommy, Ranboo, Tubbo).
Prvý strielal Dream,trafil Tommyho. Strielal druhý tým však neúspešne. A takto to bolo dokým niekto nevyhral. Vyhral Fialový (náš) tým. Všetci sme jásalia ja neviem čo. Skoro som dal Dreamovi pusu. Po mcc sme ešte ďalších 10 minút odpovedali na otázky, potom sme stream vypli. Po streame som mu dal totálneho francúzaka. Po piatich minutach sme sa odtiahli od seba a pozerali si do očí navzájom. Skoro sme si dali ďalšiu pusu ale niekto vstupil do izby. Hneď sme sa pozreli kto to je, zistili sme ze to je Karl a Sap a v podstate by to nikto iný ani nemohol byť. Pozerali na nás šokovane no po chvili sme uz viedli normálnu konverzáciu."Viedli ste si všetci dobre" povedal som šťastným hlasom.
"Aj ty Gogy"
"Ty tiež George"
"Ďakujem chlapci" usmieval som sa ako slniečko na hnoji.-599❤
ESTÁS LEYENDO
<Story•of•Love•>
Fanfic#Dnf #💙💚 L•O•V•E ♥︎♡︎ by fruit_me1 Original fanart is a lil bit different,bcs i add some things <3 6# in fanfikcia 2# in dsmp 6# in dnf