~11~

125 13 4
                                    

V tejto kapitole budú určite niaké chyby, ale v anj nie som moc dobrá<3

Pohlad Sapnapa:

Today I wake up early, i don't know why, it's 5 a.m and I'm going to the bathroom to do my hygiene, after i do my hygiene, my way is to the kitchen to make breakfast. After i eat my breakfast i grab my phone and I went to the instagram to look at some pics, of my idols or my friends. When I checked, i went to the my room to change my clothes and go out. I go to the beach, i see my friend Wilbur.

"Hey Wilbur!" I yelled at Wilbur and run to the him. He noticed me, finally!
"Oh, hey Sap, what are you doing here in an early hour?" Wilbur says, when he noticed me and smiled at me.
"Don't know, today I wake up early,so I have an idea to go on beach. What about you?"I said smiling at Wilbur.
"Niki said, when it's sunrise it's beautiful, and she met Dream a couple days ago" Wilbur said, thinking about that I think.
"Yea, I know. How many days have you been here?" I asked Wilbur,because i wanna hang out with him.
"We've been there on five days and in three days we're going back to Uk" Wilbur said, sad.I heard my phone vibrate, I look at my phone, Dream was calling me. I said bye and walked away. I accept a call from Dream.

"Yea Dream?" I asked him,because Dream calling me sometimes.
"Someone wants to visit you, so go home. We are waiting you" After Dream he hangs up, before i asked question. K, that was weird I thought. I come home, I take off my shoes and go to the living room.
Tam ma čakalo prekvapenie. Karl prišiel. Objal som ho, zobral som mu kufor a zobral som ho do mojej izby. V izbe som mu dal dlhšiu pusu,dlho sme sa nevideli.

Pohlad Georga:

Pozreli sme sa na seba a začali sme sa smiať. Niečo nám taja a my to zistími pomyslel som si a uchechtol som sa nad tým.

"To bolo divné. Niečo nám určite skrývajú"môj zamyslený tón sa nedal prehliadnúť.
"Máš pravdu. Mali by sme to zistiť čím skôr"pozrel sa na mňa a zamyslel sa.
Dream sa po chvilke spamätala chcel niekam ísť ale zastavil som ho.
"Kam ideš?"pozrel som naňho.
"Iba do izby"otočil sa a ďalej pokračoval, smutne som si povzdychol. Porozmýšlam čo budem dnes robit, začínam sa nudiť. Sadol som si na schody a rozmýšlal nad niečim.

"Čo keby sme sa dnes išli do mora?" zašepkal Dream jeho flirtovacím hlasom do môjho ucha, na čo som trochu sčervenal.
"Kludne,a-aj tak som d-dnes nemal nič na pláne"trošku som zakoktal a vduchu sa preklínal prečo. Až teraz som si uvedomil,že sedím na jeho stehnách odkedy prišiel a ja som sa začal viac červenať.
"Dobre tak sa čakáme na chodbe" posledný krát mi zasmepkal jeho flirtovacím hlasom než odišiel. Išiel som do svojej izby,kde som si následne obliekol modré plavky a biele tričko na to modro-čiernu kockovanú košelu. Do väčšieho batoha som si zbalil uterák, mobil, klúče, peňaženku a dole si ešte napustím flašu studenej vody,pretože dnes je naozaj teplo. Dole som si nabral flašku studenej vody a išiel sa obuť. Keď som si zaväzoval poslednú šnúrku vtedy prišiel Dream, mal na sebe žlté plavky-teda neviem či boli žlté alebo zelené pretože spm farboslepý a klasický žlté alebo zelené tričko a k tomu väčší batoh. Postavil som sa ku dverám aby sa Dream mohol obuť a vyraziť.Vyrazili sme, po ceste vládlo príjemné ticho, pokial sme neprišli na pláž. Odložili sme sai veci pod slnečník a trička sme si dali dole.

"Kdo bude prvý v mori môže vymyslieť trest pre toho druhého"povedal Dream s pobaveným hlasom keď utekal k moru.
"No jasne, že tam ty budeš prvý, o to sa snažiť ani nemusím"zakričal som predstieravým smutným hlasom keď on už bol pri brehu. Krokom som išiel za ním.Keď som bol vo vode po pás Dream sa vynoril z vody a ja som myslel, že sa utopým. Jeho špinavé blond vlasy boli mokré a rukou si ich dával preč z tváre sexy,moje myšlienky potrebujú schladiť.

Pohlad Dreama:

George bol zaneprázdnený jeho myšlienkami taksom išiel za neho, chytil za nos a ponoril sa s ním. Keď sme sa vynorili tak som sa začal smiať, George ma udrel jemne do ramena a odul sa,objal som ho, on sčervenal a radšej išiel plávať. Doplával som za ním rýchlo,pretože ďaleko nebol.

"Prepáč, nepôjdeme už na deku?"samozrejme,že nesmel chýbať flirtovací tón hlasu, George trošku sčervenal.

-791

Prajem všetkým Štastné Vianoce a štastný nový rok<3

&lt;Story•of•Love•&gt;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora