~12~

135 14 0
                                    

⚠️Šikana,Krv,Nadávky⚠️

Pohlad Georga:

Sedeli sme na pláži, s zmzlinami na dekách,v uterákoch sme sa rozprávali. Od rána cítim zlý pocit, akoby sa niečo zlé malo stáť. Keď sme zmrzliny zjedli, poriadne sme sa usušili, obliekli a išli smer Dreamov dom uchechtol som sa nad touto poznámkou. Prechádzali sme uličkou, kde bolo viacej obchodou. Pred jedným obchodom sme zastali, Dream mi povedal, že za chvilku bude s5 a vto aj dúfam.

Pohlad ???:

Prechádzali sme sa s chalanmi z party len tak po uličkách a rozprávali sme sa o tom ako by sme boli radi keby sme stretli niekoho koho sme šikanovali. Naše prianie bolo vypočuto. Videl som toho k*k*ta Georga, ktorého sme šikanovali ešte na strednej.

"Hej chalani, nemusíme chodiť ani ďaleko, tam hednoho máme"ukázol som naňho a zlovestne som sa uchehctol. Kedže som vodca party, si to užijem po tých rokoch.

Pohlad Georga:

"HEJ BUZNA" zakričal môj byvalí šikanátor David a ja som akokeby na mieste stuhol. Bál som sa otočiť. Počul som ako bežia. Modlil som sa aby Dream prišiel čo najskôr, Prosim príď čo naskôr, bojím sa ich, stále som si toto hovoril hlave.
"Otoč sa" povedal tak chladne, až mi nráz po chrbte prešiel[raz bude básnik zo mňa xd]. Pomaly som sa otočil. Pozeral som do jeho modro zafarbených očí, ktoré ma desily od začiatka strednej do konca strednej.
"Už ťa niekdo ošukal?"posmešne sa opýtal a začali sa smiať, zakýval som s hlavou v nesúhlas. Ano,šikanovali kvôli mojej orientácí. Pozeral som sa do zeme a začal som trošku červenať keď si spomeniem ako som na Dreamovi sedel,ako ma niesol a spal so mnou v jednej posteli a ako ma objímal.
"Myslím,že by ťa mal teraz už niekdo ošukať inak do konca života budeš panic" zase sa zasmial, ako ja nenávidim jeho smiech. Pozrel som sa mu do očí, dal mi silnú facku tak,že sa mi slzy do očí natlačili. Shodil ma na zem a kopol ma do brucha až som bolestne zakňučal. Kopol ma ešte päť krát, chytil ma za vlasy a potiahol ich aby mi naznačil aby som sa postavil, urobil som tak. Dal mi päsťou do nosa, až som znova padol a z nosa mi začala tiecť krv a oni odišli. Chytil som sa nos rukou a postavil som sa. Vtedy prišiel Dream a ustarostnene sa na mňa pozrel.

Pohlad Dreama:

Počul som ako niekto vonku kričal a obzrel som sa. Uvidel som nijakých chalanov asi v Georgovom veku a niečo mu povedal a začal sa smiať. Ou nie, to sú jeho šikanátori. Veci som sa snažil zobrať čo najrýchlejšie ale keď som prišiel boli preč. George vyzeral zničene a strašne. Boli mi smutno ale zároveň som sa o neho bál. Objal som ho a zobral mu tašku z ramien, zobral som mu ju aby sa nenamáhal. Čo som nakúpil som mal v taške takže nemám tašku naviac. Chytil som ho za ruku,ktorou sa nedržal za nos a išli sme domov. Odomkol som dvere, pustil som Georga aby som si mohol dať dole tašky a vyzuť sa. Potom som vyzul aj Georga a odniesol som ho do kúpelne kde som ho položil na pračku. Vytiahol som lekarničku a z nej som vitiahol obväz a dezinfekciu. Zobral som menší uteráčik a namočil som ho do teplejšej vody a z tváre som mu utrel zaschnutú krv. Následne som zobral dezinfeksiu a trošku mu nastriekal na ranu, trošku syknul ale musí to vydržať. Potom som mu ten nos obviazal, vyzeralo to sice neprofesialne ale keď mu to pomôže tak budem rád. Odložil som veci a postavil s aznova pred neho. Objal ma. Tak krásny pocit.

"Ďakujem" zamumlal skoro nepočutelne,skoro som to ani ja nepočul, hlavu viac zaboril do mojej hrude a počúval tlkot môjho srdca.
"Nemáš za čo"zamumlal som mu nas5  milím a kludným hlasom a začal ho hladkať vo vlasoch. Posunul som si ho bližšie a naznačil mu aby si nohy obmotal akolo môjho pasu, keď tak učinil tak svoju ruky som premiestnil na jeho pas qby nespadol a po ceste do mojej izby som ho hladkal po hrbte. Položil som ho do postele a lahol si za ním. Hladkal som ho po chrbte pokial nezaspal na mojej hrudi, počúvajúc tlkot srdca.

<Story•of•Love•>Where stories live. Discover now