☁︎︎2☁︎︎

228 16 1
                                    

Pohlad Georga

Sadol som si za Sapnapom na gauč a chvílu sme sa len tam rozprávali ale potom sa ma opýtal jednu otázku.
"Ja viem že si mi povedal že prečo nemáš moc rad Floridu ale prečo nechceš tam ísť veď máš tam svoju rodinu a navyše tvojich dvoch dobrých kamarátov (ง'̀-'́)ง "povedal Sap trochu naštvane.
Zarazil som sa nad tým čo povedal , ano má pravdu že musim navštíviť svoju rodinu no stále je dosť pravdepodobné že ich stretnem.

"Áno máš sice pravdu že by som mal niekedy navštíviť rodinu aj chcem ešte ale stále je šanca že ich stretnem a začnú mi nadávať keď budem sám, tak to nepodceňuj" povedal s úprimnosťou v hlase.
"Je ale ty si sa určite odvtedy zmenil nie?" opýtal sa Sapnap .
"Ano zmenil no stále ma môžu poznať kvôli hlase"-G
"No dobre v tomto máš pravdu, ale keby si sa k nim neprehovoril tak by ťa nezpoznali"pozrel sa na mňa smutným pohladom ako to on robí rád.
"Môžme sa ísť baviť o niečom inom ke mi to nepríjemné"-G
"Jasne môžeme"-S
Velmi som sa potešil, keď toto povedal.
"Ináč ako sa ma Dream od včera večer som si s ním nehovoril a ani nepísal" povedal som trochu s radostiu načo sa Sap uchechtol.
"Má sa fajn ale je trochu smutný keď mu povieš že neprídeš, veď poznáš ho" povedal Sap trochu s uprimným hlasom.
"Ano poznám a som rád že sa nevipytuje ako ty že, prečo niekedy neprídem 😑" povedal som trochu už naštvaným tónom.
"Popravde, on by sa ťa to opýtal ale nechcel sa ti starať do súkromia  ale ver mi, on by sa ťa to opýtal ale chcel sa zachovať ako kamarát" povedal Sap tiež trochu naštvaným tónom.
"Keď rozmýšlam tak ty ideš preč až v nedelu že?"  opýtal som sa Sapa pretože ma to začalo zaujímať.
"Ano idem, prečo sa pýtaš?" opytal sa Sapnap so zvedavím výrazom v tváry.
"Len tak" odpovedal som so štastmím tónom načo sa Sapnap uchechtol pretože mu asi došlo prečo som sa ho to pýtal.
"Hned som nas5 potrebujem si niečo vybaviť" povedal som Sapnapovi a ani už neviem či niečo odpovedal, pretože do sekundy som bol preč.

"Ahoj mami" pozdravil som milo mamku.
"Ahoj zlatíčko, čo potrebuješ?" opýtala sa milo mam.
"No chcel by som prísť ak ti to nevadí" povedal som meisto.
"Nie nevadí , už vieš aj kedy?" opýtala sa zvedavo mama.
"Uhm asi v nedelu presne neviem" povedal som celý štastný.
"A ešte prideš ma zobrať z letiska keď pridem?" opýtal som sa celý zvedavý aj štastný.
"Samojzrejme že ano" odpovedala mi celá štastná.Už som ju pozdravil a típol som to.

Pohlad Sapnapa

Musel som sa uchechtnúť nad tým ako rýrchlo George zmizol. Keďže ja som vedel prečo sa ma to pýtal tak som išiel napísať Dreamovi.
                                     Dream
Sapnap:
Čau Dream myslím si že George pôjde somnou na Floridu v nedelu
Dream:
Ako to vieš?
Sapnap:
Jednoduché, George sa ma pýtal že kedy odchádzam povedal som mu to a behom sekundy bol preč takže usudzujem že pôjde somnou na Floridu no najskôr pôjde za rodinou
Dream:
To mi je jasné keď ju nevidel odkedy sa tam nas5 nasťahoval
zobrazené

Pohlad Dreama

Bol som velmi štastný keď mi to Sapnap napísal. Myslel som snáď že budem skákať dva metre vysoko.Dnes bol pondelok a oni prídu už v nedelu mám čas sa dať dokopy. A musím Georgevi kupíť modrú volnú mikinu z merchu a chcem mu ju dať ako darček keď príde.

Pohlad Georga

Bol som velmi štastní nie len preto že uvidím svoju rodinu ale aj kvôli tomu že sa konečne môžem stretnúť s Dreamom.Zišiel som dole a uvidel Sapnapa ako si s niekým písal ale keď ma počul a otočil sa na mňa tak mi úsmev opätoval.Keďže už bolo 17:55 a ja som bol hladný tak som sa opýtal Sapnapa.

"Nechceme si niečo objednať už som celkom hladný neviem ako ty" povedal som naozej s takým hlasom že bolo poznať že som hladný.
"Tiež som hladný takže čo navrhuješ aby sme si objednali? Neviem ako ty ale mám chuť na pizzu" tiež povedal hlasom že bolo počut že chce jesť.
"Dobre môžme a akú?" opýtal som sa a popravde mi to bolo jedno.
"Tak šunkovú" pobedal Sapnap s tónom hlase ktorý naznačuje že je mu to jedno.Tak sme si ju objednali a čakali.Po 20 mínutach nám komečne deniesli pizzu a začali jesť. Hneď som si zobral jeden kúsom pizzy začal som ho jesť.

Pohlas Sapnapa

Nenápadne som odfotil Georga a poslal Dreamovi ktorý mi odpovedal len cute. Nad tým som sa musel uchechtnúť pretože si viem predstaviť keby boli spolu. George sa na mňa otočil a na tvári mal nechápavý výraz pretože asi nevedel nad čím som sa uchechtol tak som nad tým mávol rukou. Tak ako George som si vzal jeden kúsok pizze a začal ho jesť.Ja keď som zjedol 4 a George 3 kúsky pizze tak sme obidvaja boli plný.Na Georgovi bolo vidieť že je unavený tak si išiel lahnúť a v tedy bolo 22:38. Ja som bol tiež unavený ale nechcelo sa mi spať tak som išiel na chvílu na ig do kedy nebude 23:00. Keď bolo 23:00 tak som sa išiel prezliecť do pyžama a išiel pozrieť discord a samozrejme ako som predpokladal George a Dream boli aktívny čo znamenalo že si píšu.Vypol som mobil , lahol si a za pár sekund v ríše snov.

Pohlad Georga

Keď som prišiel do izby tak som sa prezliekol do pyžama zobral som si mobil a lahol na postel. Išiel som sa pozrieť či je Dream aktívny a bol.
                           Green lover
Blue lover:
Ahoj Dream ako sa máš?
Green lover:
Ahoj Georgi , ja sa mám dobre ako ty?
Blue lover:
ja sa mám dobre , teším sa na nedelu ^^
Green lover:
Prečo sa tešíš na nedelu? ;)
Blue lover:
to je prekvapenie ^^
Green lover:
Tak dobre ;)
Čo budete zajtra robiť?
Blue lover:
Neviem ale asi iba streamovať
Green lover:
Môžem sa pridať?
Blue lover:
ano môžes ale asi budeme len smp
Green lover:
tak to je dobre pretože tam pre teba niečo mám
Blue lover:
Idem spať Dobrú noc Dream
Green lover:
Dobrú noc Georgi <3
Zobrazené
Vypol som mobil keď bolo 23:10
Po chvíli som upadol do ríše snov.

Ďalší deň

Ráno som vstal okolo 9:00. Zišiel som dole do kuchyne, nikdo tam nebol takže Sapnap asi ešte spal. Urobil som raňajky, toasty. Na taniere som dal po dva toasty. Ja som svoje zjedol. Bolo už 9:25 a vtedy prišiel Sapnap.

"Dobré ráno" pozdravil ma Sap ospalím hlasom a zívnutím na konci.
"Dobré , na stole máš raňajky" povedal som Sapnapovi štastním hlasom.
"Dobre ďakujem" odpovedal Sap normálnym hlasom.
Sap jedol zatial čo ja som si písal s Dreamom
                           Green lover
Blue lover:
Dobré rano Dream
Green lover:
Dobré ráno Georgi
Ako si sa vyspal?
Blue lover:
Dobre a ty?
Green lover:
Tiež dobre , sníval sa mi sen o tebe
Blue lover:
A bol pekný? (nee vyznelo to divne😂)
Green lover:
A bol pekný (myslím ten sen nie niečo iné xd)
Blue lover:
Dreameeee nemysli dvojsmyselneee aaa😂
Green lover:
nechajma ja za to nemôžem 😂😂
Blue lover:
ale môžes 😂
Green lover:
kedy budete streamovať?
Blue lover:
neviem niekedy poobode potom ti ešte napíšem <3
Green lover:
dobre ja idem uvidime sa poobede <3
Zobrazené
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝔸𝕙𝕠𝕛𝕥𝕖 𝕝𝕦𝕕𝕚𝕒
𝕋𝕠𝕥𝕠 𝕛𝕖 𝕕𝕣𝕦𝕙𝕒 𝕜𝕒𝕡𝕚𝕥𝕠𝕝𝕒 <𝟛
𝔻𝕦́𝕗𝕒𝕞 𝕫̌𝕖 𝕤𝕒 𝕡𝕒́𝕔̌𝕚
𝕫𝕒𝕟𝕖𝕔𝕙𝕒𝕛 ⭐️ a 💬 <3

&lt;Story•of•Love•&gt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin