⚠️A little bit sad⚠️
Pohlad Georga:
Ráno som sa prebudil v hrejivom objatí. Viac som sa pritúlil k zdroju tepla a chcel som ďalej spať,zaspať sa mi nedalo tak som pomaly otvoril oči. Prvú vec čo som videl keď som otvoril oči ma šokovala. Spiaci Dream aww. Opatrne som vstal aby som nevzbudil Dreama a vydal sa do 'mojej' izby si zobrať nijaké oblečenie aby som nebol v pyžame. Zobral som si biele tričko, čierne volnejšie džíny a na tričko modrý svetrík.
[aby ste si to vedeli predstaviť[ignorujte ten prsteň]
Išiel som dole aby som mohol urobiť raňajky ale Sap s Karlom raňajkovali, tak aspoň pre Dreama urobím raňjky.
"Dobré ráno" pozdravil som ich, ozdravili ma nas5. Niekedy mi pripadá, že Karl je starostliví.
"Vpoho?" Karl, Karl. Čo ti mám povedať.
"Hej" trošku otrávene som to povedal, snáď si toho nevšimol. Zobral som dva rožky a maslo, ktorým som natrel jeden rožok a potom druhý a maslo následne odložil. Chcel som zobrať ich do ruky ale niekto ma zozadu objal a ja som sa trošku zlakol.
"Klud, to som ja, mňa sa báť nemusíš, že?" tak krásne to zašepkal až sa mi z toho urobila husina.
"Jasne, že nie "zašepkal som mu nas5 a podal mu rožok. Zobral som si svôj a išiel som si sandúť na stoličku a zobral som si mobil aby som skontroloval soc. siete. Úprimne ma najviac zaujímal tiktok na edity. Najprv som išiel na twitter, potom na ig a nakoniec na tiktok. Dream sedel vedla mňa takže mi pozeral do mobilu ale mne to nevadilo. Hneď ako som ho otvoril tak tam bol edit na edit na face rev Dreama, ale nebol to obyčajný bol to totiž funny edit a my sme sa začali smiať na tom. Poslal som mu ho,poprosil si o to, ja som ten ediť ešte likol a pozeral ďalej. Boli tam len už tie normálne edity, na Dreamov face rev, alebo ako Dream potrvdil Karlnap. Išiel som na záhradu a sadol si na húpačku. Užíval som si slnka. Dneska už asi pôjdem domov. Na mcc môžeme byť spolu."Vyzeráš smutne, čo sa stalo?" vytrhne ma Dream z premýšlania a ja sa ho trošku zlaknem.
"Nič, len dneska by som mal ísť už domov" povedal som smutne a objal Dreama.
"Tak môžem ísť s tebou a potom sa môžme stretávať. Hmm?" jeho hlas ma dokázal ukludniť ale teraz nie.
"Budem rád ak by si išiel so mnou. Najbližšie kedy sa stretneme bude na mcc." smutne som mu povedal pretože je to aj pravda.
"Pôjdete niekam, že?" na to som mu iba prikývol.Pohlad Karla
Pozeráme sa na tých dvoch. Keby mi povedali,že spolu nechodia tak im neverím. Na nich to je viac vidieť ako na nás.
"Myslíš si,že niekedy budú spolu chodiť?" šepol som smerom k Sapovi.
"Určite. Dream niečo spomínal,že by raz chcel s ním chodiť. Budem rád ak sa mu to podarilí."odpovedal mi tiež šepom.
"Aww to je od neho milé" odpoviem šepton a pozrem sa na nich.Pohlad Georga:
Už polhodinu sa objímame ale narozdiel od toho sme si aspoň sadli. Bude mi chýbať Dream za tem čas čo tu nebudem.
Sedel som Dreamovi an stehnách a keby chcel mohol by ma odniesť.
STAI LEGGENDO
<Story•of•Love•>
Fanfiction#Dnf #💙💚 L•O•V•E ♥︎♡︎ by fruit_me1 Original fanart is a lil bit different,bcs i add some things <3 6# in fanfikcia 2# in dsmp 6# in dnf