Pohlad Georga
Bol som zrovna na discorde s mojimi piatimi kamarátmy, streamoval som a hrali sme bedwars.
Tými boli: ja a willbur sme boli červený tým, Quackity a Dream zelený tým a Sapnap a Karl oranžový tým.
Nakoniec vyhral zelený tým.
Potom sme si ešte zahrali niake dalšie hry bedwars, moc nehrávame spolu tak aspoň niečo.
Skončil som stream a ešte chvilu som sa rozprával s chalanmi no potom odišli a zostal tam iba Dream a ja.
"Georgi?"-D
"Ano?"-G
"Nechcel by si niekedy prísť sem na Floridu (<3) za mnou?"-D
Akurát pri slove 'Florida' sa mi vybavili spomienky na Floridu keď som tam chodil na školu.
"Uhm asi možno niekedy ale teraz nie"-G
"Dobre chápem"-D
Mám ho rád dokáže pochopiť keď nemám čas.Ale iba ako kamaráta (( ͡° ͜ʖ ͡°))
Chcel by som sa s ním stretnúť ale moje spomienky na tie časy a bojím sa, že môžem ich stretnúť kedykolvek keď budem na Floride. Dream sa ma to niekedy spýtal no stále son mu povedal, že nie pochopil to a som aj rád, že sa o to moc nezaujíma.Pohlad Dream
Trochu ma aj mrzí že George nechce prísť sem na Floridu ale nechcem mu zasahovať do jeho súkromia až moc.
Určite raz sa uvidíme naživo....Raz.Pohlad Georga
Možno rozmýšlate že brit na Floride že to nedáva zmysel ale dáva keď som mal 15 rokov a skončil som základku tak sme sa presťahovali na Floridu a keď som skončil strednú tak som sa sem znovu nasťahoval ale sám bez rodičov ktorý tam ostali. Vlastne dá sa povedať že som tam chodil iba na strednu.
"Ahoj"-G pozdravil som Dreama keď som odchadzal a on odzdravil. Vypol som pc a ušiel som spať pretože zajtra ma čaká tažký deň.Ďalší deň
Ráno som vstal o 7:00 dost skoro pre mňa.
Pýtate prečo som musel tak skoro stávať pretože pride Sapnap a ja ho pôjdem čakať na letisko.
Išiel som do kúpelne,umyl som si zuby,umyl tvár a išiel pre outfit.
Zobral som si bledo-modré tričko a čierne rifle. Zobral som si vak a doňho som si dal mobil, klúče atď.
Vyšiel som z domu a zamkol som ho a išiel smer letisko a keďže mám letisko kúsok tak tam môzem ísť peši.
Prišiel som tam a sadol si na stoličku na letisku (ja neviem ako sa to volá ale dúfam že viete čo myslím),posadil som sa a čakal kým bude vyhlásený Sapnapov let. Po polhodine sa ozvala pani z rozhlasu aby oznámila Sapnapov let. O chvílu ludia na to sa z lietadla ludia hrnuli a ja som čakal na Sapnapa. Po chvíli som ho uvidel a išiel za ním."Ahoj sap"-G
"Ahoj gogy-S
"Aká bola cesta?"-G
"Docela vyčerpávajúca"-S
"Heh vidím😂"-G
"Ale notaaak😂, ináč ako sa máš?"-S
"Ide to.
Tak poďme už"-G
"Oke"-S
Cestou sme sa moc nerozprávali do kým sme neprišli domov.Prišli sme domov vyzuli sme sa Sap si odložil kufor do hosťovskej a myslím že tam aj zaspal keďže sa nevrátil.Išiel som ho skontrolovať zaklopal som nič druhýkrat som
zaklopal nič tak som vošiel a mal som pravdu spal. Zavrel som dvere a išiel do obývačky a sadol som si na gauč , zobral mobil a išiel na chvílu na Tiktok pozrieť edity a keď ma to prestalo baviť tak si išiel pozrieť instagram atď.Pohlad Sapnapa
Keď george odišiel preč z izby ano predstieral som že spím a sa mi to aj podarilo tak som si vytiahol mobil. Išiel som napísať Dreamovi ohladom jednej veci konkrétne o dvoch veciach.
Dream
Sapnap:
Čau tak som tu v poriadku prišiel.
Dream:
Som rád (xdd) že si prežil (xdd)
Sapnap:
Poviem ti niečo chceš?? (xdd)
Dream:
Neviem o čom mi chceš povedať takže asi??
Sapnap:
Okej poviem ti o Georgevi prečo nechce prísť na Floridu ale iba keď chceš.
Dream:
Počúvam
Sapnap:
Vedel som to takže, keď mal 15 sa presťahoval na Floridu a tam chodil na strednú...
Dream:
Počaj počkaj on chodil sem na Floridu na strednú?!
Sapnap:
Som vedel že ti to nevieš ale nechaj ma to dokončit , popritom ho šikanovali a potom keď skončil strednú tak sa nasťhoval nas5, mal strach zo svojich šikanatoroch asi preto sa bojí že ich znova stretne
Dream:
Ouukej.. som trochu zaskočený ale otázke je prečo mi to nepovedal keď vie že by som sa mu za to nesmial (ง'̀-'́)ง
Sapnap:
To netuším musíš sa jeho opýtať ¯\_(ツ)_/¯
No to dobre už pôjdem.Pohlad Dreama (nachvilu)
Bol som zaskočeny že Gogyho šikanovali to ma dosť zaskočilo a tiež ma trochu zaskočilo že hodil sem na školu ako strednú. Škoda že som ho vtedy ešte nepoznal. Spoznali sme sa keď George bol nasťahovaný nas5 v Londýne.Pohlas Sapnapa (znovu xd)
Odložil som mobil pozrel som sa kolko bolo hodín a bolo 9:10 tak som zaspal neviem na sko dlho viem že keď som prišiel dole George robil zrejme obed.
"Georgi?" opýtal som sa ho ospalím hlasom a sadol si za ostrovček. Asi si nesvšimol že som sa ho niečo pýtal pomyslel som si.
"Robím (niečo si domyslite) dáš si aj ty?" spytal sa ma George kludným hlasom.
"Ano dám si" povedal som už normálnym hlasom.
Najedli sme sa obedu a ja som si išiel vybaliť veci . Budem tu týždeň pretože sa potrebujem s Georgom porozprávať. Keď som mal vybalené bolo 13:52.Išiel som sa pozrieť kde je tak som ho našiel v izbe spal, chápem musel vstávať skoro aby ma išiel čakať. Využil som prikežitosť keď spí a odfotil som ho a poslal Dreamovi fotku Georga ako spí, odpovedal mi že je cute keď spí a že ho mám pozdravovať. Išiel som do 'svojej' izby achvilu si pozeral niaké edity ale potom som volal s Karlom asi približne polhodinu a potom som mu povedal že už musím ísť tak sme sa rozlúčili a vypli hovor.Išiel som pozrieť Georga, stále spal.
Ja už som bol smädný tak som išiel sa napiť čistej vody.Pohlad Georga
Zaspal som akolo 13:43. Musel som spať dlhšie keďže teraz slnko svieti menej ako keď som zaspával. Pozrem sa na mobil ktorý ukazuje že je 15:56. Išiel som sa dole napiť pretože som pocítil smäd. Keď som tam prišiel Sapnap pozeral zrejme twitter.
"Ahoj" povedal som Sapnapovi s ospalím hlasom.
"Ahoj" pozdraví ma Sapnap nas5 štastným hlasom, tým som sa len uchechtol.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝔸𝕙𝕠𝕛𝕥𝕖 𝕝𝕦𝕕𝕚𝕒!!
𝕋𝕠𝕥𝕠 𝕛𝕖 𝕞𝕠𝕛𝕒 𝕦́𝕡𝕝𝕓𝕖 𝕡𝕣𝕧𝕒́ 𝕗𝕗 𝕥𝕒𝕜𝕫̌𝕖 𝕓𝕦𝕕𝕖𝕞 𝕣𝕒𝕕𝕒 𝕫𝕒 𝕜𝕒𝕫̌𝕕𝕪́ 𝕧𝕠𝕥𝕖 𝕒 𝕜𝕠𝕞𝕖𝕟𝕥𝕒́𝕣.
Luv u all <3
-1082
VOUS LISEZ
<Story•of•Love•>
Fanfiction#Dnf #💙💚 L•O•V•E ♥︎♡︎ by fruit_me1 Original fanart is a lil bit different,bcs i add some things <3 6# in fanfikcia 2# in dsmp 6# in dnf