~10~

138 17 1
                                    

Hore pesnička<3

Pohlad Dreama:

George sa ku mne pritúlil, potreboval som ísť dole ale nechcem ho zo seba dať dole. Postavil som sa, George sa tiež postavil ale hneď na mňa vyskočil tak, že nohy mal okolo môjho pasu a ruky okolo môjho krku a hlavu položenú na mojom ramene, ja som ho chytil okolo pasu aby nespadol a išli sme dole, teda ja som išiel dole on bol na mne ale bolo to roztomilé ako sa túlil. Prišli sme dole, bol tam Nick ktoý mal urobené raňajky asi, lebo bolo 11:00. Pozdravili sme sa len mi dvaja a ja som usúdil, že George znova zaspal. Pozrel som sa na neho a naozaj spal. Položil som ho na gauč tak aby ležal, išiel som sa naraňajkoval, uzmierili sme sa a rozplávali sa. Po raňajkách som išiel po Georga aby som ho doniesol do izby, išiel som dole, obul som sa a išiel sa prejsť,keď som prišiel som na pláž, rozmýšlal som na mojim nápadom ktorý som dnes v noci dal, oni sú toho schopný ale mne to nevadí, pretože keď bude pri tom George tak to urobím.Išiel som domov, rozmýšlal som nad mojím oblúbeným miesto o ktorom vela ludí nevie, vždy som rozmýšlal, že keď príde raz George na Floridu tak ho tam zoberiem a teraz mám šancu mu to ukázať. Bola to lúka ukrytá v lese, s kvetinami v rôznych farbách.

Pohlad Sapnapa:

Vstal prvý, išiel som dole aby som priplavil raňajky ale kedže moje schopnosti varenia sú na bode mrazu, rak skúsim niečo jednoduché. Rozhodol som sa, že nám urobím volské oko. Keď som všetky spravil položil som ich zvlášt na jeden tanier, a tanier položil na miesta kde sedavajú.Keďže ja som vstal o 9:00, práve bolo 10:20 a stále som tu bol sám, tak som sa rozhodol, že si budem písať s Karlom,velice záživná konverzácia.

Sappy nappy;): Ako sa máme?? ;)
Cute boy:):mám sa dobre, čo ty?
Sappy nappy;): aj celkom pohode keby George sa netulil K Dreamovi, naznačujú mi tým aký som sám:(
Cute boy:):niesi sám, máš mňa a keď nechceš byť s nimi tak by si mohol prísť ak by si chcel❤️
sappy nappy;): nie chcem si užiť chvíle s Georgom do kedy tu bude, potom ale môžem keď chceš❤️
cute boy:): jasné chápem nemôžeme byť len spolu❤️
sappy nappy;): hrdličky sú tu idem, Ahoj😉
cute boy:):pozdravuj ich, Ahoj <3

Dole prišiel Dream a na ňom zavesený George, ktorý určite zaspal, uchechtol som sa. Dream položil George na gauč a podal som mu raňajky a s poprianim dobrého rána a poďakovaním sa pustil do raňajok, popritom sme sa rozprávali a uzmierili. Dream odniesol Georga do postele a išiel sa prejsť. Zobral som si mobil, išiel som sa naň pozrieť lebo mi cinkla správa. Upozoznenie z twitteru, bolo to oznámenie na teamy tohto budúco -mesačného mcc. V teame bol som ja, Dream, George a Karl, screenol som si to a poslal to Karlovi.

sappy nappy;):*screenshot*
sappy nappy;): som rád, že sme spolu v týme, aspoň to bude vyrovnané dva shipy v jednom týme😏
cute boy:): máš pravdu, aspoň chat bude mať niečo na práci
cute boy:): a vlastne kedy je mcc?
sappy nappy;):4 sep.
cute boy:):oh, aha hah
sappy nappy;):potom by si mohol prísť na mcc, bob by team meet up, čo ty na to?
cute boy:):myslím, že super nápad ale uvidím ako budem mať čas
sappy nappy;): však ano,budete natáčať teraz s MrBeastom nijaké video?
cute boy:): myslím, že má ale nie som si istý ale aj keby ano tak v tom videu nebudem
sappy nappy;): aha, ja už pôjdem,Ahoj💗
cute boy:): Ahoj<3

Zprávu som si len pozrel a odložil som mobil. Zabudol som vám povedať, že s Karlom chodím ale ešte nikto to nevie. Išiel som  zobudiť Georga aby nespal celý deň a mohli sa ísť dohodnúť na streamovaní. Išiel som k dverám a zaklopal som,ozvalo sa ďalej tak som vstúpil. Dohodli sme sa na streame kedy ho budeme robiť, lebo dlho som nestreamoval, potom sme sa rozprávali,pozrel som sa na hodiny a bolo 5 p.m, tak som odišiel do svojej izby.

Pohlad Dreama:

Domov som sa vrátil asi polhodinu po piatej, nevyzúval sa a išiel najprv do svojej izby si zobrať mikinu a potom išiel za Georgom. Zaklopal sa,keď som počul
ďalej tak som vstúpil a hneď za sebou zavrel dvere. Posadil som sa na postel a pozrel naň.

"Pôjdeš sa so mnou prejsť?~" opýtal som sa a zapojil som aj svôj flirtovací hlas. George sa na mňa pozrel a jemne zčervenal.
"Um j-jasné" povedal koktavo George a ja som sa na to uchechtol a podal mu jeho mikinu, chytil som ho za ruku a išli sme dole,keď sme prišli dole ruku som mu pustil aby sa mohol obuť. Keď sa obul vyrazili sme, po ceste vládlo ticho, nie trápne ale príjemné.Prišli sme tam po 15 minutách, Georgov výraz hovoril, že sa mu to tu páči, vyzeral prekvapene ako ja keď som sem prvý krát prišiel. Posadili sme sa a užívali si túto chvílu, slnko pomaly zapadalo tak som Georga objal zo za a hlavu som mu nasmeroval na západ a moju hlavu položil na jeho rameno. Po západe slnka sme tam ešte zostali do deviatej večer. George vyzeral unavene keď sme odchádzali tak som si ho zobral na ruky ako nevestu, George si dal ruky okolo môjho krku a išli sme domov.Prišli sme domov, vyzul som si topánky a potom aj Georgovi, odniesol som ho do jeho izby, chcel som odísť ale pritiahol sim tak, že som spadol do postele tiež. Vytiahol som si veci čo som mal vo vačkoch a položil ich na zem. Obidve ruky som dal Georgovi na pas a tak som si ho pritiahol bližšie.

-969
V tejto kapitolke máme aj Karlnap, máte sa na ďalšiu časť tešiť <3

&lt;Story•of•Love•&gt;Where stories live. Discover now