~~~~~~~~~~~~~~~~°~~~~~~~~~~~~~~~~
Herkese merhaba Kırılmışlıklar okuyucuları. Bu bölüm hayatımda bir ilk yapıp +18 kısım yazdım. O yüzden yorumlarınızı merak etmiyor değilim. Kötüyse de idare edin lütfen. Bölüm için bol bol yorum yapın lütfen. Oy vermeyi de unutmayın. Şimdiden hepinize iyi okumalar.İnstagram :romanticgirl6668
Tiktok :romanticgirl6668
Watpadd :romanticgirl6668Sosyal medya hesaplarından beni takip ederseniz sevinirim :)
Geçmiş:
(Bu kısımda +18 kısım var. Rahatsız olanlar için orayı *bu işareti koyucam. Bu işareti gördükten sonrasını okumayın. Bittiğinde de yine aynı işareti koyucam ondan sonrasını okuyabilirsiniz.)
Esin ve Jale en yakın arkadaşlarım. Çok güzel bir üçlü olduk. Zaman ilerledikçe hocaların gözdesi haline geldik üçümüz beraber. Hep birbirimize destek çıktık. Her konuda. Gerek ders gerek maddiyat gerek maneviyat. Hep beraberdik. Jale aramızda en uçuk olanımız. Ben ne kadar olgunsam Jale de bir o kadar çocuktu benim gözümde. Eğlenceden eğlenceye koşan biri. Ama nasıl olduysa derslerinde de bir o kadar başarılı biri.
Odamda pinekliyordum. Yapacak bir şey bulamadım. Bazen insan öylece durmak ister ya benim ki de o hesaptı galiba. Hiç bir şey yapmadan öylece oturup pinekliyordum yaklaşık 1 2 saattir. Tahminen akşam 9 falandır şuanda. Duvara bakıp öylesine düşünürken telefonumun çalması ile bakışlarımı duvardan çekip yattığım yerde doğruldum. Masanın üzerindeki telefona bakmak için eğildiğimde Jale nin aradığını gördüm. Telefonu masanın üzerinden alıp açtım ve kulağıma götürdüm. Arkadan gürültülü bir müzik sesi geliyordu. O kadar yüksek sesli bir müzikti ki başta Jale nin ne demek istediğini anlamadım.
-Jale anlamıyorum seni. Çok gürültülü. Başka bir yere geç.
Sesler gittikçe azalırken artık daha net duyabiliyordum Jale yi az önceki haline göre.
-Ben hiç iyi değilim. Hemen yanıma gel lütfen.
Jale nin sesi gerçekten kötü ve ağlamaklı gelirken endişe bütün vücuduma yayılmıştı. Söyledikleri ağzında yuvarlanıyor gibiydi. Büyük ihtimalle de sarhoştu zaten. Yattığım yerden hemen doğrulup elim ile saçımı karıştırdım.
-Tamam, tamam hemen gelicem. Şimdi sen bana konumunu at. Ben hemen gelmeye çalışıcam.
Jale den bir kaç mırıltı gelirken bunu onaylayıcı bir mırıltı olmasını diledim. Telefonu kapatınca hızla odama ilerledim. Dolabın önüne geldiğimde elime gelen bir kot şortu ve cropu üstüme geçirdim. Hava sıcaktı zaten. Babet çoraplarımı da ayağıma geçirdikten sonra sırt çantamı yanıma aldım. İçine cüzdanımı koymadan önce içindeki paraya baktım. 100 TL ye yakın bir para vardı içinde. Yine de nolur nolmaz birikmiş paramın olduğu yerden bir miktar para aldım. Telefonumu da çantama koyduktan sonra neredeyse koşarak kapının önüne geldim. Spor ayakkabılarımı giyindikten sonra kapının arkasından anahtarı çekip aldım. Kapıyı arkamdan kapatıp anahtar ile kapıyı kilitledim 2 kere. Anahtarı kilitledikten sonra kilit yerinden çekip çıkardım ardından çantama atıp telefonumu içinden alıp ağzını kapattım. Merdivenlerden hızlı bir şekilde inerken bir yandan da elimdeki telefondan Jale nin attığı konuma bakıyordum. Kapıdan çıkar çıkmaz evimin oradaki taxi durağına koştum. Taxi durağının oraya geldiğimde nefes nefes kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝛊𝐫𝛊𝐥𝐦𝛊𝐬̧𝐥𝛊𝐤𝐥𝐚𝐫
ChickLitBir arazi yüzünden hayatları değişmiş iki kız. Gerçekler ortaya çıkınca nolucak? Kendi yetiştirdikleri kızlarını mı isticekler yoksa gerçek kızlarını mı? Peki Dila kabul edebilecek mi kendisini terk ettiğini düşündüğü bu aileyi? Sanırım almamız gere...