#1

757 49 0
                                    

Seungmin bugün annesine yeni bir çiçek almaya gidiyordu.

Açıkçası başka yerden almak istiyordu çünkü geçen gittiği çiçekçi çok gıcıktı.

Içeriye girip kapıdaki çanların ses çıkarması bir oldu. "Merhaba!" Eğilerek çiçekçinin yanına geldi.

Genç olduğunu gördüğünde şaşırmıştı. Çiçekçiler genellikle bu kadar genç olmazlardı.

"Şaşırmış görünüyorsunuz."
"Ah evet, sizin gibi genç ve yakışıklı bir çiçekçiye rastlamak çok nadir." Çiçekçi gülümseyerek teşekkür etti.

"Peki ne tür bir çiçek istiyorsunuz? Aklınızda var mı bir şey?"
"Aslında siz önerseniz daha iyi olur. Güzel bir buket istiyorum."
"Fulya çiçekleri gerçekten çok güzellerdir. Hem fiyatlarıda ucuzdur." Çiçeği gösterdi. Seungmin gülümseyerek çiçeğe baktı. "Gerçekten öyleymiş. O olsun o zaman."

Çiçekçi çiçeği hazırlarken Seungmin konuştu. "Bu arada ne zamandan beri bu işi yapıyorsunuz?"
"Babam ölüp bu dükkânı bana bıraktıktan beri. Bazen öldüğü için seviniyorum çünkü bu dükkâna sahip olduğum için çok şanslıyım." Içerdeki bitkilere ve çiçeklere göz gezdirdi genç çiçekçi. "Çiçekler benim her şeyim."

Seungmin etkilenmişti. "Çok güzeller gerçekten." Çiçekçi buketi uzattı. "Sevgiliniz için mi?"
"Ah hayır, kalan sayılı günümde annemi mutlu etmek için ona çiçek alıyorum. O da çok seviyor."
"K-kalan sayılı gününüzde?" Seungmin güldü.

Seungmin kapıdan çıktıktan sonra çiçekçi arkasından seslendi. "Bayım, tanışamadık! Bir daha gelin lütfen!" Ondan etkilenmişti. Fakat Seungmin duymamıştı.

y/n: selamlar, kucuk bir bilgilendirme yapmak istiyorum
fic de bircok zaman atlamasi var oneshot gibi dusunebilirsiniz bolumler kisa bazi bolumler uzun iyi okumalar<3

thank you // chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin