Taksiden inerek adama kalmasını söyledi.
Telefonunu açıp Seungmini aradı. "Aşağıdayım, in hadi."
Sırt çantası ile apartmandan çıkıp arabanın yanına geldi. "Ahh, heyecandan öleceğim gerçekten!" Chan gülümseyerek Seungmine kapıyı açtı. "Ölmeden yetişelim o zaman."
Taksiciye hızlı olmasını rica edip havaalanına geldiler. "Uçağın kalkmasına 5 dakika kaldı! Geciktik!"
"Koş Seungmin!" Seungminin yavaş koştuğunu gördüğünde elinden tutup birlikte uçağa koştular."Gerçektende yetiştik! Şükürler olsun!" Ikiside nefes vererek koltuklara oturdular.
Uçak kalktığında Chan hareket edemiyordu. "Seul'a yukardan bakmak çok güzel hissettiriyor. Değil mi Chan- Chan?"
"Hıhı, kesin öyledir. Seninde kulakların t-tıkandı mı?" Seungmin güldü. "Uçaktan korkuyor musun?"
"H-hayır." Seungmin koltuğa sıkı tutunmuş eli tuttu. "Sakin ol hyung. Güzel geçecek yolculuk."
"U-umarım."
"Sen böyle yaptıkça ben de geriliyorum ama!"Chan en sonda kendini toparlayarak camdan aşağı baktı. "Çok yüksek!" Seungmin yavru köpeğin başını okşarcasına Chanın başını okşadı. "Sorun değil. Aşağıya bakma sen de." Aralarındaki tutacağı kaldırıp Seungminin göğsüne sarılıp yattı. "Çok korkunç Seungmin-ah!" Yalandan ağlamaya başladı. "Çocuk gibisin hyung..."
(...)
Chan'ın yolu Seungmine sarılarak geçmişti. Seungminin yolu ise Chan için kusmuk poşeti tutarak...
Uçak durduğunda merdivenlerden indiler. "B-bitti mi-" Elindeki poşete iyice kustu. "Sana bu kadar yemek yeme demiştim! Yol boyu kusmuk kokusu çektim ahhh!" Poşeti çöpe atarak ağzını sildi. "Ne yapayım, uçak tutuyormuş."
"Lütfen bir an önce otele gidelim, dinlenmek istiyorum..."Otele gelip odalarına girdiler. "Burda sadece bir tane yatak var-" Evet doğru bildiniz. Chan bilerekle tek yataklı oda almıştı. "Sorun olacağını zannetmiyorum. Gel biraz uyuyalım, sonra gezeriz." Kolundan tutup yatağa çekip yattılar.
Birbirlerine bakıp gülümsediler. "Teşekkür ederim hyung."
"Ne için?"
"Her şey için, son günlerimin böyle geçeceğini düşünmemiştim. Iyi ki varsın."
"Sen de iyi ki varsın Seungmin." Kolunu üstüne attı ve gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thank you // chanmin
Teen Fictionneredeyse her gece rüyamda seni görüyorum, umarım bu sefer uyanmam. [angst, düz yazı, texting] #199 angst tamamlandı-10102021