22-25 Mart Çarşamba.

667 34 3
                                    

Çok şey oldu, o yüzden hemen konuya giriyorum!

1) Elounor gerçekten sona erdi! Bu sefer ortadaki bir söylenti veya 'gizli kaynak' değil, Louis'nin temsilcilerinden biri! The Sun, DailyMail, Sugarscape , MTV News ve daha birçok güvenilir kaynakta da yer alıyor bu haber! Temsilcinin söylediğine göre; Louis sürekli turda ve Eleanor'dan uzakta kaldığı için ilişkiyi daha fazla sürdürememişler. Eleanor ile bu konuyu tartışmak adına buluşmuşlar, fakat bir çözüm bulamayınca ayrılmaya karar vermişler. Louis ve Eleanor, bundan iki hafta önce, Louis'nin tam da 'iyi bir gün olacak :)' diye tweet attığı gün ayrılmışlar, yine onaylanmış temsilciye göre. Fakat haberleri bu süreçte biraz gizlilik istediklerinden dolayı yayınlamamışlar. Ekstra: MTV'de reklam arası bazı spotlar geçilmiş, bulabilirsem tekrar atacağım. Magazin köşesi bile değil, reklam arası sadece. Bildiğimiz Louis ve Eleanor'un ayrıldığını anons ediyorlar. Özellikle duyurmak ister gibiler adeta. Videoyu izlerseniz anlarsınız :)

2) Louis ve başka bir kadın, Tayland'da, sabah altı civarı bir havuzda öpüşürken görüntülendiler. (Resim medyada). 'Gizli Kaynakların' söylediğine göre, Louis Zayn ile parti yapmaya gittiği özel partide, sabahın altısına doğru boxerlarına kadar soyunup havuza atlamış. Ortada toplam bir resim olmasına, ve onda bile 'tutkulu' görünmemelerine rağmen aynı kaynak şunu söylemiş 'Yaklaşık 15 dakika boyunca tutkulu bir şekilde öpüştüler.İlk önce kızı Eleanor sandım, sonra arkasını döndü. Louis'nin başı büyük belada.' Bu haber, Louis ve Eleanor ayrıldıklarından iki hafta sonra, yani ortada bir aldatma durumu yok, merak etmeyin. Louis, saat sabah yediye gelirken partiden ayrılmış. Kadının WMYB videosundaki kıvırcık saçlı kız olma ihtimali vardı, fakat söylenilenlere göre (yine Sugarscape, DailyMail gibi kaynaklar) o kız bu kız değil. WMYB videosundaki kızım resmi medyada. Başka bir gizli kaynağın söylediğine göre, Louis kızı tanımıyormuş bile. Bazı Alman kaynaklar bunu fazla partilemeye veriyor, fakat çoğu hayran bunun yönetim tarafından 'Bakın, Elounor gerçekten de bitti' demek için yapılmış bir haraket olduğunu düşünüyor, çünkü kaynağın söylediğine göre parti özelse The Sun kameraları partiye nasıl girdi?

3) Harry'nin çıktığı söylentisi olan Nadine Leopold, Harry'den ayrılmış! Bu haber Sugarscape'ten ve birkaç küçük siteden. Nadine ve Harry'nin çıkma olasılıkları bile 'gizli kaynaklar'dandı, çok güvenmeyin derim, bu haber de dahil. Anlatacaklarımın hepsi gizli kaynaklar tarafından aktarılmış: Nadine Leopold (VS modeli), Harry'den ona yeterince zaman ayıramadığı için ayrıldığını söylemişti ilk önce. Haberlerde, Harry'nin şimdiye kadarki her söylenti ilişkisinde olduğu gibi, Harry'nin Nadine'le bir araya gelmek istediğini ama Nadine'in bunu kabul etmediğini yazıyor. İşin en ilginç kısmı; Nadine'in Harry'le bir araya gelmeyi istememe sebebi, aldatılmış olabileceğini düşünmesi! Nadine'in güya söylediğine göre, Harry'nin etrafı hep güzel kadınlarla çevriliymiş, fakat bundan öte Nadine, Louis'den endişeleniyormuş. EVET! Nadine, yine güya, bu gizli kaynağa, Louis ve Eleanor'un ayrılığından haberdar olduğunu ve Harry'nin onu Louis ile aldatmış olabileceğini düşündüğünü söylemiş. Dediğim gibi gerçi, hep şu gizli kaynaklar. Başından beri güvenilir değil.

4) One Direction'ın soyunma odaları için yapılan istek listesi, ayın dokuzunda onlara şoförlük yapan bir adam tarafından sızdırıldı! Listede, 'güzel ambians', 'yumuşak tuvalet kağıdı', 'porselen tabaklar' gibi istekler bulunuyor. Fakat işin yine ilginç olan tarafı, grubun 5 kişi olmasına rağmen sadece 4 soyunma odası talep etmesi! (Bir tanesinde sigara içilebilmeli). Bazıları bunu Zayn'in yokluğuna bağlasa da, bu mümkün değil, çünkü liste 9 Mart'tan, yani Zayn hala turdayken. İşin en iyi kısmı ise şu: tüm medya, bunu Louis ve Harry'e bağlıyor. MTV 'nin bu haberi sunan makalesinin başlığı 'Larry gerçek mi' kelimelerini içeriyor hatta. MTV, ve daha birçok kaynak Louis ve Harry arasındaki muhtemel ilişkiden ve hayran teorilerinden bahsediyor. Liste medyada.

5) One Direction Billboard dergisine, geçtiğimiz üç gün içinde 8 kere makale konusu oldu! Bu bazılarına normal gelebilir, ama şöyle bir gerçek var ki, Billboard Magazine, bir magazin dergisi değil. Dergi, özel olarak müzik ENDÜSTRİSİ için yayımlanan bir dergi. One Direction'ın 'İlişki Durumları' ve 'Favoriler' hakkında yazmaları hiç normal değil yani. Billboard, sondan başa One Direction favorilerini sıralarken, sondan ikiye Louis'yi koydu (Liam en son). Yazı, Louis'nin sesini eleştirdikten sonra, birden bire hayranların Louis ve Harry arasında olduğunu düşündüğü ilişki hakkında yazmış ki bu hiç hiç normal değil. Özellikle daha büyük bir yaş grubundan gelen Tumblr'deki hayranlar bunu Irving Azoff'a bağlıyor. Irving Azoff, müzik endüstrisinin en büyük isimlerinden biri. Billboard Magazine tarafından yapılan 'Müzikteki En Büyük İsimler' listesinde bir kere üçüncü, yedinci ve hatta birinci oldu. Irving Azoff, daha önce 360 denen bir yöntemden bahsetmiş. Özetle bu yöntem, müzik yönetimlerinin sanatçıların müziklerini değil, özel hayatlarını ve medya görünümlerini yönetebilmesi - ki bu da bu durumda Modest! oluyor hayranlara göre-. Irving Azoff'un ise savunduğu, sanatçıların hayatlarını yönetmek değil de, sadece onlara doğru imajı çizip o imaj üzerinden para kazanmak. E yani, adam bedavaya iş yapacak değil zaten. Fanların savunduğuysa özetle şu; 1- ya Billboard, One Direction'ı Irving Azoff'a tanıtmaya çalışıyor. 2- ya da Irving Azoff Billboard yardımıyla One Direction' a yeni bir imaj çizmeye çalışıyor, ki bana göre 2 daha mantıklı. Umalım ki One Direction gerçekten de Irving Azoff'un şirketine geçebilsin çünkü Modest! sanatçıları ortada bırakıp kontrakt bitiren bir yönetimken, Irving Azoff sanatçıları için sonuna kadar savaşan, ve kesinlikle kimsenin düşman olarak istemeyeceği bir isim.

6) One Direction People Magazine'e makale konusu oldu! Elounor ayrılığı ve Larry konusuyla. Ki bu da çok sıradışı, nedeni ise şu. People Magazine, sadece Amerika'da 52M okuyucusu olan, ve yaş grubu 30'larda olan insanların okuyacağı bir dergi. Yani aslında bir boybander'ın - Harry bile değil!- ayrılık haberi aslında onlar için beş para etmez yani aslında. Okuyucuların ilgisini çekecek bir haber değil. Hayran teorisi ise şu; işin altından daha büyük şeyler çıkacak. People Magazine'in ayrıca 'gay açıklaması' haberini yapacağı için beklenmedik bir şekilde bu haberi yaptıklarını düşünüyorlar - ki sonuna kadar katılıyorum!

Devamı bir sonraki bölümde, çünkü son 3 günde gerçekten çoooook şey oldu. Bir dahaki bölüme makaleler, teoriler ve komser anları eşlik edecek! Vote ve yorumlarınızı bırakmayı unutmayın lütfen! Larry ortaya çıkar mı, çıkarsa ne zaman çıkar, sizin görüşleriniz neler merak ediyorum! :)

-Z.

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin