5 Nisan

203 29 3
                                    

1) Çocukların geçen akşam Dubai'de konserleri vardı, ve dün ekiplerinden Phil adlı adamın doğum günüydü. Biliyorsunuz, çocuklar sürekli ekiplerine veya doğum günü olan hayranlara "Mutlu Yıllar"ı söylerler. Liam da yaptı bunu bu sefer, Phil'e doğum günü şarkısı söyledi ama sonrasında şöyle bir şey oldu: şimdi söylememe izin verin, Phil çekici bir adam. Kasları falan var yani. Harry, doğum günü şarkısı söylendikten sonra "İyi görünüyor, değil mi Dubai? Açık arttırmaya 5 dolardan başlamalı mıyız? Phil için beş dolar. Gömleğini çıkar. 20 dolar! Bu adam için 20 dolar! 30 dolar! 50 dolar mı görüyorum? 100 dolar mı görüyorum?" diyerek adamın gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı. Louis artık bu noktada adama dik dik bakıyordu, tahmin edebileceğiniz gibi, Niall ise sadece gülüyordu. Adamın gömleğinin bütün düğmeleri çözüldüğünde de "Satıldı!" diye bağırdı. Video linkini yorumda bulabilirsiniz. 

2) Çocukların 2 aylık tatili  başlıyor. Çoğu hayran bu tatile ihtiycaçları olduğu konusunda hemfikir. Bu tatil süresince hiç haber gelmeyebilir, haberiniz olsun. Çünkü bu süre boyunca ne konser olacak, ne bir ödül töreni ne de başka bir şey. 

Şimdilik bu kadar, haber geldiği sürece bölüm yükleyeceğim, vote ve yorumlarınızı esirgemeyiiiin c: 

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin