25-28 Mart.

438 35 6
                                    

1) Zayn'in gruptan ayrıldıktan sonra verdiği ilk ropörtaj hakkında Vanityfair'da yazılmış bir makalenin sonunda şunlar yazmakta: "Ama işe iyi yanından bakarsak; şu an muhtemelen Harry, sadece bir sevgilinin yapabileceği şekilde Louis'yi rahatlatıyor" - Bu makalelerin önemini anlamayan vardır diye söylüyorum: bu imajları için önemli. Bir sanatçı, hakkında yazılan makaleler ve yapılan haberlerle bir imaj edinir. Çünkü medya halka ne verirse, halk ta ona inanır. Daha bir iki ay önce benzer kaynaklar Harry'nin bir 'womanizer' olduğundan bahsederken, şimdi böyle şeyler yazıyorlar. Bu gerçekten de büyük bir gelişme.

2) Louis uzun bir süre sonra ilk defa Instagramını, medyadaki fotoğrafı paylaşmak için kullandı. Hesapta paylaştığı resimlerin çoğunun tarihi iki sene öncesine dayanıyor. Louis, aynı zamanda buradaki ekran ismini ve eskiden Eleanor ve kendisinin poz verdiği bir resmi, bir hayran tarafından konser esnasında çekilmiş resmiyle değiştirdi. Çoğu hayranın düşündüğüne göre, Coco Pops kadar önemsiz bir şeyi bu kadar ıssız bir hesapta paylaşmasının sebebi iconunu değiştirdiğini göstermek. Bu sırada Eleanor da erkek arkadaşı olduğu düşünülen Max ile fotoğraflarını paylaşıyor. NOT: Coco Pops dün gece dünya gündemine girdi.

3) Larry ile alakalı değil ama paylaşmak istedim. Dün çocuklar Zayn'in gruptan ayrıldıktan sonraki ilk konserlerini Güney Afrika'da, 95 bin hayrana verdiler.Güney Afrika'da iki günde toplam 200 bin bilet satan ilk sanatçı olarak da tarihe geçtiler. Afrika, belki biliyorsunuzdur, Louis'yi aşırı derecede seviyor. Bu yüzden Louis ağzını açsa dahi insanlar delirmiş konserde, o şarkı söyleyince neredeyse sağır ediciymiş çığlıklar. Hayranlar konsere ellerinde "Sonuna kadar" yazan pankartlarla gelmişler anlaşıp, Harry de bunun üzerine şunu söyledi: "Hiçbirinize yalan söylemeyeceğim. Bu şov bizim için çok önemliydi, teşekkür ederiz." Bu sırada ise Zayn'in Londra'da bir stüdyoda, Naughty Boy ile olan resimleri çıktı.

4) '"Gizemli havuz kızı'" sanırsak açıklığa kavuştu! Louis'nin geçen hafta bir havuzda öperken görüntülendiği kız, ünlü bir erkek giyim markasının tasarımcısının kızı çıktı. Kız Amerikan, ve adı Lily Julian, babası ise Alexander Julian. Kız Bankok'ta King Mongkut's University of Technology'de okuyormuş. Kızın resmini medyaya koymaya çalışacağım. Bu haberin kaynağı The Sun, ve her ne kadar The Sun tanınmış bir kaynak olsa da haber olsun, patlama yapsın diye saçmalayabiliyorlar. Bu bilgiye nerden ulaştılar bilmiyoruz, kesin de değil zaten, ve daha önce WMYB'deki kız da demişlerdi. İnanıp inanmamak tabii ki size kalmış.

Şimdilik bu kadar, yeni bir şey oluncaya dek takipte kalın!

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin