28-30 Mart

351 36 4
                                    

1) Louis, Instagram'da iki paylaşım daha yaptı! Bu paylaşımlardan biri dün, Evian markalı bir su şişesi tutarkenki resmi, medyaya koyacağım eve gidince. Bunun dışında Niall'la konser sırasında çekildiği bir selfie'yi paylaştı (o da medyada olacak). Üstüne üstlük, Niall, Lottie ve tur görevlileri Louis'yi Insatgram'da takip edip fotoğrflarını beğeniyorlar dünden beri. Louis'nin birdenbire bu kadar boş bir hesabı yenileyip,yeni ve sürekli paylaşımlar yapmaya başlaması; bir de üzerine tanıdıklarının onu takip etmeye başlaması, bazı hayranlara göre Louis'nin sonunda hesaplarında söz sahibi olmaya başladığı anlamına geliyor. Louis'nin hesabından yapılan en son albüm promosunun da aylar öncesine dayanması, teorilerini destekler nitelikte. Hayranların şu anki en büyük beklentisi, Louis'nin Instagram veya Twitter üzerinden Harry'yle etkileşime geçmesi.

2) Louis, bugün Twitter'da Joesphine Skriver (@JosephinSkriver)'ı takip etti. Joesphine Skriver, bir VS modeli ve iki baba tarafından büyütülmüş bir kadın. Annesi bir lezbiyen, babası da gay - yani cidden ilginç bir hikayesi var. 2013'te LGBT hakkında konuşma yapıp, insanları kendilerine ve diğerlerine dürüst olmaya davet ediyor. Louis'nin geçen sene Twitter'da, Apple tişörtü giydikten sonra LGBT destekçisi demelerine karşı olan tepkisiyle bu hiç örtüşmüyor yani. Hayatı bu kadar LGBTQIA ile dolu olan bir insanı takip etmesi, eski 'Louis'ye hiç uymuyor. Bu da hayranların teorisini destekler nitelikte.

3) Konser anı! :) Son konserde Larry adına pek bir şey olmasa da, paylaşacağım Vine'ı tatlı buldum, paylaşmak istedim. Birbirlerine bakıp gülümsemeleri, ve Louis'nin neredeyse utanıyormuş gibi görünmesine şahsen bayıldım ^.^ Maalesef Vine'lar medyaya koyulmuyor o yüzden link: https://vine.co/v/OLhr0ME9uwH

4) Louis ve Harry, Twitter'da kullanıcı adı @/mxybetmrrw olan kişi tarafından, Cape Town'daki bir pastanede kahvaltı ederken görülmüş. Dediğine göre Louis onun için bir peçeteyi imzalamak istemiş ama korumalar yaklaşmasına izin vermemiş. Harry ise o sırada telefonda olduğu için konuşmamış. - Fakat kızın elinde bir resim veya herhangi bir kanıt olmadığı için bu bilgi sorgulanır. Belki gerçektir, belki değildir yani.

Şimdilik bu kadar! Herkesin gününün geri kalanının güzel geçmesi dileğiylee x

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin