6 Nisan

398 29 6
                                    

1) Hem Louis, hem de Harry'nin Dubai'den hayranlarla çekildikleri fotoğraflar internette paylaşılıyor. Harry'nin Dubai'de olduğu kesin değildi, bu fotoğraflarla kesinleşti. Zaten Liam ve Niall'ın Londra'ya geri döndüklerini havaalanında çekilen fotoğraflardan biliyorduk, ki bu da demek oluyor ki bir tek Louis ve Harry Dubai'de. Resimlerden birer tane paylaşmaya çalışacağım.

2) Harry'nin dünkü Phil olayından sonra bugün, Yahoo Celebrity News UK haberi şu başlıkla paylaştı: "Harry Styles dün akşamki konserlerinde bir adamı soydu, ama maalesef bu Louis Tomlinson değildi :((". Bildiğiniz gibi Yahoo büyük bir okuyucu kitlesine sahip bir kaynak, bu yüzden Louis ve Harry'nin birlikte olabilme fikrine birçok insan kafa yoracak demek bu. Yani olur da Harry ve Louis bir ilişkide olduklarını açıklarlarsa, insanlar bu fikre alıştıkları için daha normal bir tepki verecekler.

3) Çocukların en son konserlerinde, Harry Little Things'i söylerken, şarkının "And all these little things," kısmını söyledikten sonra Louis ona eğilip "You should know 'his' is a better word" yani "Onun (erkek) kelimesinim daha iyi bir kelime olduğunu bilmelisin" dedi. Görüntü bir hayran tarafından videoya kaydedilmiş durumda, Vine linkini bulamadığım için yorumlarda bir Tumblr gifi halindeki versiyonunu bulabilirsiniz.

Fikirlerinizi ve vote'larınızı bekliyorumm c: x

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin