5 Nisan - ikinci kısım

286 28 1
                                    

1) Bu haber eski aslında, ama fotoğraflar şimdi çıktığı için paylaşıyorum. Harry ve Louis'nin Wellington'da (evet, Wellington laneti kendini gösteriyor yine :D) sabahın üçünde, 22 Mart'da yüzmeye gittikleri resimler ortaya çıktı. Fotoğraflar bulanık, ve maalesef havuzda yüzmüyorlar, sadece etrafındalar ama yine de linki yorumlarda paylaşacağım. Dediklerine göre kız otelin içine de girip birkaç fotoğraf çekmiş ama Louis onu fark edince daha fazla çekememiş. Dediğim gibi, otoğraflar bulanık ve bir şey belli değil, o yüzden çok güvenmeyin derim. Bunları paylaşan kız otelde çektiğini söylediği resimleri de paylaşırsa anlarız gerçek mi değil mi diye. 

2) Bugün Liam ve Niall, etrafta iki kişi dolaştılar. Louis ve Harry yoktu yani. Twitter'da @/allthelove adlı kullanıcısının söylediğine göre, Niall'ın korumasına Louis ve Harry'nin nerede olduğu sorulunca "Diğer ikisi bugün yok" demiş koruma.  Louis'nin ailesi ile olduğunu hem Lottie'nin, hem de annesinin internette paylaştığı fotoğraflar sayesinde ailesi ile olduğunu biliyoruz. Yani evet, Louis ve Harry'nin birlikte olduğuna dair bir olanak var şu an. Şu an hayranların en çok istediği şey, yine Lottie'nin, tıpkı Jay'in düğününde yaptığı gibi arka planda Harry'nin olduğu bir resmi Instagram'da paylaşması. Jay'in Twitter üzerinden paylaştığı, Louis'nin en küçük ikiz kardeşleriyle olan fotoğrafını medyada bulabilirsiniz. 

3) Louis geçen akşamki konserde, bu (linki paylaşacağım) balona baş parmaklarını kaldırarak 'iyi' işareti yapmmış. Balonda "Eğer o (erkek anlamında) seni güçlü yapıyorsa, bu yanlış değil", anlayacağınız gibi çocukların Midnight Memories albümünden Strong şarkısına bir referens bu. "Beni güçlü yapman bu kadar yanlış mı?" sözlerini hatırlıyorsunuzdur şarkıdan.  Balom aynı zamanda gökkuşağı şeklinde, ve renklerinde, o da LGBTQ+ 'ya bir referans zaten. Hatırlarsanız Louis en son gökkuşağı renklerinde bir tişört giydiğinde, bir makale Louis'nin LGBTQ+'yu desteklediği iddia edilmişti, ve 'Louis' Twitter üzerinden, makalenin yazarına resmen saldırmıştı. Yani yine, Eleanor ile ayırldığından önce medyada yarattığı görünüm be şimdiki arasındaki farkı görebiliyoruz. 

Görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyoruuum x c:

(Bu arada Paskalya'yı kutlayan herkesin bayramı kutlu olsun!)

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin