1) Pek Larry ile ilgili değil ama haberiniz olsun istedim. Naughty Boy Zayn ile üzerinde çalıştığı şarkınının demosunu Twitter'da bir SoundCloud linkiyle "Bırakın da müzik konuşsun, bana sonra teşekkür edersiniz :) x" yazdıktan sonra Naughty Boy ve Louis, Twitter üzerinden atıştılar. Naughty Boy'un 2012'de Louis Welsh için attığı "Louis bir ****" tweet'ine Louis cevap yazdı "Vay canına, ne kadar da düşüncesizsin, cidden kaç yaşındasın sen? Büyü artık!". Naughty Boy da onun bu tweetine cevap yazınca kavga daha da uzadı, ama Louis sonradan indirekt bir şekilde "Hiçbir zaman dilimi tutamamışımdır" yazarak kavgayı sonlandırdı. Louis'nin kız kardeşlerinden Daisy ise Naughty Boy'a şu tweeti attı "Belki senden daha fazla takipçimin olmasının bir sebebi vardır...ve ben sadece onun 11 yaşındaki küçük kız kardeşiyim." İşin Larry kısmı şu; Naughty Boy Zayn'in gruptan ayrılma nedeniyle ilgili yalan söyleyip solo olmasını Harry'nin başka insanlarla şarkı yazmasını karşılaştıran bir tweeti retweetledi. Harry'nin verebileceği en büyük tepki, tabii ki de, Naughty Boy'u takip etmeyi bırakmak oldu :D Hayranların merak ettiği şey ise Louis'nin vereceği cevap. Bildiğiniz gibi Twitter'da Harry hakkında en son kötü yorum yapan kişilerin (The Wanted) kariyerlerini bitirmişti Louis. Zayn konusunda ise, hayranlar Shahid (Naughty Boy)'un profesyönellik yönündeki eksikliği ve kendini gözünde çok büyütmesi Zayn'in zararına olacak, hatta çoğu kişiye göre şarkı demosu çok kötü. Bunu da ekleyeyim dedim.
2) Daily Mail ve Irish Mirror (The Mirror'ın İrlanda'daki hali) yazdığına göre Louis, Holywood'dan bir film teklifi almış ama bunu ne kadar çok istese de çekimler turla çakıştığı için teklifi geri çevirmiş. Eğer Louis filmde oynasaydı, bir futbolcuyu oynayacakmış. Daily Mail üzerine basa basa Louis'nin oyunculuk kariyerini çok istemesine rağmen bir 'Zayn'lik' yapmamasına dikkat çekmiş. Hayranların bir kısmına göre bunun sebebi medyanın Zayn'i koca bir pislik gibi göstermek istemesi, diğer sebebi ise yine bir Larry teorisi. Larry teorisi şu; Louis ve Harry ilişkileirni açıklayana kadar Louis'nin üzerine çekebildikleri kadar çok dikkat çekmek istiyorlar ki haber bir patlama yapsın, ve One Direction'ın da bununla birlikte ünü artsın. Louis'nin ayrılığının People ve Billboard gibi alakasız dergilerde haber yapılmasının da sebebi bu hayranlara göre. Bu arada haberin asıl kaynağı Daily Mirror, Zayn ve Louis'nin videosunu ilk defa yayınlayan kaynak. Güvenirliği sorgulanabilir, ama kesinlikle The Sun'dan daha güvenilir.
YENİ GÜNCELLEME! SAHNEDEN BİR LARRY FOTOĞRAFI GELDİ! FOTOĞRAF MEDYADA.
Şimdilik bu kadar! Eğer Zayn konusu hakkında daha çok bilgi istiyorsanız söyleyebilirsiniz, onun için ufak bir bölüm ayırabilirim çünkü çok şey oluyor, hatta az önce X-Factor sunucusu Dermot O'Leary bu konu hakkında Tweet attı. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum, ve iyi günler diliyoruuuum ^.^