2 Nisan

326 30 5
                                    

1) Louis, Instagramına konseri kaydettiği bir video koydu. Video linki: https://instagram.com/p/095aB6L4ew/?taken-by=louist91 . Videoda Liam'ın önde olmasına rağmen, video daha çok Harry'e odaklı olduğundan, ama Louis videoyu "Cape Town!! Keisnlikle turun en iyi konserlerinden biri ! Teşekkürler" diye paylaştığından, #louisbelike Twitter'da trend oldu. Özetle bu başlık altındaki tweetler Harry odaklı resimlerin, Louis: Duvarın rengi çok güzel vs diye paylaşılıp bu durumla dalga geçilmesi. Arada gerçekten komik tweetler var, bir bakın derim. 

Bu olayı ise şöyle yorumlayan hayranlar var: Louis bize hesaplarının kontrolünde kendisinin olduğunu anlatmaya çalışıyor. Konserin ortasında telefonunu çıkarıp çektiklerini de Instagram'da paylaşması, 'bakın, bunları gerçekten de ben paylaşıyorum' demek için diye düşünenler var. Bazıları Harry ile olan ilişkisini, tıpkı Zayn'in gruptan ayrılışında yaptıkları gibi, internet üzerinden açıklayacaklarını düşünüyor. 

2) Fizzy (Félicité Tomlinson, Louis'nin kız kardeşi, hesabı f3licitetomlinson) bugün Instagram'da, adı 18fucked16 denen hesabı takip etti. İsimden de kolayca anlaşılabileceği gibi, hesabın sahibi bir Larry Shipper. Hesabın daha sadece birkaç (5-6) postu olması, Fizzy'nin hesabı nasıl bulduğu konusunda merak uyandırıyor. Çünkü hesabı özellikle aramadığı sürece bulması zor.  Bunun üzerine Tumblr'de louisstoleharrysvirginity (anlamı 'Louis Harry'nin bekaretini çaldı') kullanıcısının "Fizzy is wild as fuck" (Fizzy deli - tam Türkçe çevirisi yok pardon :/) yorumunun ekran görüntüsünü, yine Instagram üzerinden,  bonerificlarry hesabından beğendi. 

3) Son zamanlarda Harry'nin poposu gündemde :D Biliyorsunuz hep diyorduk, düz bir poposu var, küçük bir poposu var vs diye, ama belli ki Harry bu konuda çalışıyormuş son zamanlarda :D Linke (https://twitter.com/TOMMOANDBAMBI/status/583837908383113217) ve medyadaki resme bir bakın :d

Linkleri yorumlarda tekrar bulabilirsiniz! 

Şimdilik haberler bu kadar, başka bir şey olana kadar hoşçakalın! Vote ve yorumlarınızı esirgemeyiiin c: 

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin