31 Mart - 1 Nisan

248 24 3
                                    

1) Louis ve Harry'nin sarılmalarının, vine'ı : https://vine.co/v/OL6zYpDpOVw

2) Bu arada, bu bir Larry haberi değil ama kaynaklara güvenme açısından söylüyorum. Şimdi bilirsiniz, ben size bir kaynaktan gelen haberi verince güvenilirliği hakkında da bilgi veriyorum. Daily Mail'in de pek güvenilir olmadığını, ama hiç değilse The Sun'dan güvenilir olduğunu söylemiştim önceki bölümde. Olay şu; bugün Irish Mirror, Daily Mail'in yaptığı "Naughty Boy'un sızdırdığı demo 1D'nin FOUR için hazırladığı fakat albümde yer almayan şarkılardan biriydi, Zayn'in şarkısı değildi" haberini, Twitter'da tekrarladı. (@/IrishMirror). Louis ise bu tweet'e "Bu bir 1 Nisan şakası mı?" diye cevap yazdı sabah dokuzda. Bu da demek oluyor ki, Daily Mirror ve Irish Mirror'ın iddia ettiğinin aksine şarkı 1D'nin falan değildi, tamamen Zayn'indi, ve Daily Mirror'dan da yalan haberler çıkabiliyor gördüğünüz gibi. Bu yüzden şunu söylüyorum, son 4.5 senedir yaptığım gibi: LÜTFEN HER GÖRDÜĞÜNÜZE KÖRÜ KÖRÜNE İNANMAYIN. ÜNLÜ BİR GAZETE VEYA DERGİ BİLE YAPSA BU HABERİ, SORGULAYIN. 

Benim size bu kadar çok makale, dergi ve gazate kaynak göstermemin sebebiyse şu; aklınızda bir fikir oluşsun. Yönetimin medyaya nasıl bir imaj çizmeye çalıştırdığını gözlemlemek açısından gösteriyorum size o haberleri. Yoksa dediğim gibi, her şeye inanmayın. Benim burada altını çizdiğim şey daha bir ay önce Harry ve Louis için 'ölümcül düşmanlar' diyen kaynakların 'birbirlerine yakınlar ve rahatlatıyorlar' demesini, aradaki değişimi ve mümkün bir açıklamanın habercisi olabileceğinin altını çizmek için paylaşıyorum onları.

Bu arada lütfen bugünün geri kalanında insanlara pislik şakalar yapmayın :D smdbsk

Şimdilik bu kadar! Kendinize iyi bakın!

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin