1) Önceki bölümde size linkini verdiğim konserde; Harry Ready To Run'da eskiden Zayn'e ait olan kısmı söylerken nefesi yetmediği için, Louis bunu hemen fark edip ona yardım ediyor, ve Harry nefesini geri kazanırken onun yerine söylüyor. Medyada video bulabilirsiniz.
2) Louis'nin ailesiyle yeni bir resmi geldi! Çok gariptir, bazı hayranlar Lottie arkaplanda Harry'nin olduğu (Jay'in geçen yaz olan düğününden) bir fotoğraf koyduğundan, ve Louis de yine aynı stratejiyi uyguladığından beri Lottie'nin Louis ve küçük ikizlerin karede olduğu bir fotoğraf bekliyordu. Çoğu kişi arkaplanda Harry'nin olmasını da istiyordu tabii, ama üzülmeyin! Bazıları Louis'nin yakında gerçekleşecek (yardım amaçlı) futbol maçında küçük ikizleri, VE Harry'i görmeyi bekliyor. Fotoğrafın atılmasının sebebinin Louis'nin ailesiyle olan yakınlığını göstermesi açısından atıldığını, ve Harry'nin ikizlerle birlikte olmasının Louis için medya gözünde *artık* bir düşman değil, dost, belki de daha fazlası olduğunu göstermesi için olduğunu düşünenler de var. - Resim medyada!
3) Twitter'daki büyük Update hesapları, geçen bölümde de söylediğim gibi Larry temalı tweetler atmaya başladı! Hayran grubu giderek daha da Larry'e çekiliyor gibi. Tabii, Elounor ayrılığının buna çok büyük katkısı olmuştur diye düşünüyor çoğu kişi; çünkü ayrılık olur olmaz hesabını Elounor'dan Larry hesabına çevirenler oldu. Bu sefer "Larry'lenen" kaynak @/1DAsiaCrew 'du. Hesabın 199 bin takipçisi olması, ve 199 bin insanın attıkları tweetleri görecek olması büyük anlam taşıyor gerçekten. Benim de size tavsiyem şu; Larry (olur da) açıklanırsa onları destekleyecek maksimum insan sayısına sahip olmakta fayda olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden - bakın insanlarla dalga geçin veya onlara saldırıp rahatsız edin demiyorum - Larry düşüncesini, o da değilse homoseksüelliği tanıtmaya çalışın. Bu belki sadece Larry hakkında değil, ama tüm dünyada bu konuya karşı bir önyargı var (özellikle ülkemizde), ve Zayn'in ayrılığından sonra yeterince hayran kaybettikten sonra daha fazla hayran kaybetmeleri iyi olmaz. İnsanlara sadece homoseksüelliği tanıtın, ülkemizdeki çoğu kişi homoseksüelliğin farkında bile değiller, sadece şaka sanan insanlar var; veya bastiçe bir Larry kanıt linki atın derim. Ama bunu saygılı, seviyeli bir şekilde, KAVGA ETMEDEN, SADECE FİKİR BELİRTEREK yapmanız çok önemli. Yoksa inat yapıp inanmaz insanlar.
Neyse, sizi seviyorum! Bir dahaki bölümde görüşmek üzere, vote'larınızı ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum c: x