4 Nisan

254 33 3
                                    

1) Louis ile Harry'nin 1 Nisan'daki konserden yeni bir videoları geldi! Bir bakın derim, linki yorumlarda bulabilirsiniz.

2) Çocuklar bir dörtlü olarak ilk röportajlarını The Sun'a verdiler. (Ki bana sorarsanız fazla saçma, çünkü The Sun'dan bahsetmiştim size. Kapak olacakları sayfada onların haberlerinden büyük bir şekilde "ÇOCUKLARA PORNO YASAKLANACAK" diye bir haber var, ve Louis'nin 24 yaşında olduğunu yazmışlar, ki Louis aslında 23 yaşında) Çoğu kişi bu röportajdan bir açıklama olmasa bile biraz Larry'i açık edecek bir bilgi bekliyordu, fakat maalesef bu haber sadece Zayn'in gruptan ayrılması üzerine olan düşünceleriyle ilgili. Hatta Zayn'den hiç bahsetmediler bile, daha çok fanlara teşekkür edip gurur duyduklarını söylediler, haberde Güney Afrika'da toplam 185,000 kişiye verdikleri konserle Michael Jackson ve U2'nun rekorlarını kırdıkları da belirtilmiş.

3) Son zamanlarda herkes Larry shipper olmaya başladı! 700 bin küsür takipçisi olan Update hesapları, birer birer 'acaba olabilir mi?' diye twetler atıp Larry haberlerini de paylaşmaya başlıyorlar. Bir Elounor Shipper'ın Larry Shipper'a döndüğünü geçen kendim gördüm hatta. Bu çok iyi, çünkü eğer yönetim Louis ve Harry'nin ciddi bir destek aldığını görürse Larry'nin açıklanma ihtmali artar.

Şimdilik bu kadar, görüşmek üzere! 

Larry Stylinson GünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin