#12 Alte copite...

26 0 0
                                    

        Evident, eram speriat, dar deja obisnuit cu lucruri paranormale.

        O gigantica mana l-a apucat pe Centaur, dar cand a simtit partea de cal l-a aruncat in cealalta parte a pesterii. Dupa mai multe pipaieli pe podeaua pesterii, m-a simtit, s-a asigurat ca am picioare de om si m-a apucat afara. Evident ca incapeam cu usurinta in mana lui.

        M-a acoperit cu cealalta mana, ca sa nu ma ud, banuiesc, in furtuna. Dar, cred ca si ca sa nu vad care e drumul in care era destinatia.

        A durat cateva minute, dupa care m-am trezit intr-o pestera ENORMA! Parca avea marimea de doua ori a cartierului meu.

        Fiinta m-a pus jos cu grija, iar cand mi-am revenit, nu mi-a venit sa-mi cred ochilor. Era urias, mult mai mare decat varcolacul. Era jumatate om-jumatate taur. Era un minotaur!

- Cum ai ajuns aici? Cum de esti om... Stai. Esti cumva o vrajitoare deghizata? Poate ca centaurul era bun si stia ca esti vrajitoare. Sper ca nu esti vrajitoare, spunea Minotaurul repede si repetand de mai multe ori cuvantul "vrajitoare".

- N-nu, am spus eu, si eu sunt aici tot din cauza unei vrajitoare.

- Ce? Sper ca nu minti... a spus Minotaurul incepand sa dea cu piciorul lui de taur in pamant.

- Nu , nu, nu! am spus eu repede ca sa nu-l enervez si sa se ajunga la ceva rau.

- Bine... a spus el, dar nu-mi prea da incredere.

- Esti... un om transformat?

- Ce? Cum de stii asta?

- Pai nu ma salvai daca erai rau. Tu convietuiesti cu alti minotauri si centauri? am intrebat.

- Nu, eu te-am intrebat cum de stii de lucrul cu transformatul, mi-a spus el ignorand intrebarea mea anterioara.

Apoi i-am povestit toata intamplarea din Taramul Varcolacilor, dupa care a spus:

- Deci, exista si alte lumi?

- Da.

- Credeam ca aici sunt adusi toti cei cei blestemati.

- Dar cate feluri de monstri exista aici?

- Copile, dupa cate stiu eu, aici exista multi monstri din mitologia greaca. "Copii" ale monstrilor comuni si ai monstrilor unici. Exista si mai multe pasari Phoenix, chiar daca exista, in mitologia greaca, doar una din specia ei, specii de Himere si de Grifoni, monstrii din specia Thypon si Amfisbena, ciclopi, harpii, Urmasi de-ai Echidnei...

(Nu va faceti griji, m-am confruntat cu toti acesti monstri si veti afla ce sunt si ce puteri au.)

- Pai, cum ai ajuns aici? l-am intrebat.

- Cum sa ajung? Cum au ajuns toti. Prin hotelul ala blestemat. Pe atunci era printre primele hoteluri din lume si multi s-au inghesuit sa vada. Exact peste trei zile dispareau. Imi spusese exact ce mi-a spus si varcolacul.

- Si va intelegeti cu centaurii?

- Pai, avand in vedere ca suntem niste monstri asemanatori, ei jumatate cal, noi jumatate taur, ne intelegem destul de bine. Doar cu cei buni, desigur.

- Si cum ti-ai dat seama ca centaurul care m-a rapit era rau?

- Nu mi-am dat seama. Dar trebuia sa te aduc aici, dupa cum spune profetia.

- Ce profetie?


Casa Ororilor - Cea mai Ciudata Noapte de HalloweenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum