#16

2 0 0
                                    

Mă uitam uimit la pasarile Pheonix, nu-mi venea să cred ceea ce văzusem in fata ochilor mei, de fapt ele nu fuseseră pasari Pheonix, ci niște doamne roșcate care știau arte marțiale si ii batusera mat pe centauri.

Acestea mi-au dezvaluit o oglindă: în ochii mei se citea un sentiment de parcă mințile îmi deveniseră popcorn, de parca băusem o poțiune magică care îmi deforma realitatea. Acesta era de fapt planul regelui Centaur - să ma facă sa raman acolo pe vecie.

- Ai noroc că nu aveam programare la sală, ca altfel nu veneam aici sa te salvez, mi-a spus una din femeile roșcate.

- ăm.. da, mersi, dar de ce ați venit sa ma salvați? am întrebat eu curios de faptul că ele veniseră să ma salveze.

- Esti netot? mi-a răspuns o alta, dându-și ochii peste cap. Nu părea foarte prietenoasă... Tu ești cel care ne va salva, conform profetiei.

- Ce... profeție? am întrebat eu uimit.

- Oh, haide! Nu-mi spune că niciodata nu ai avut experiențe supranaturale in viața ta. La fel cum ti-a explicat si ursul sau vârcolacul in capitolele anterioare pe care nu mi le amintesc pentru că s-au petrecut acum 10 ani, tu ești cel care va salva oamenii blestemați de aici. Așa că, indiferent de cât de mult ai vrea sa ne iei și pe noi cu tine, nu putem să ni te alăturam, deoarece nu aici îți este menit să ți se sfârșească călătoria, iar noi momentan suntem doar niste păsări.

Dintr-o dată, am realizat ca de fapt fusesem sub influența unei vrăji tot timpul acela, si de fapt versiunea mea treaza era o versiune aflată într-o anumită euforie. De fapt erau doar păsări, nici nu mai știam sigur dacă ceea ce vorbisem cu ele fusese real sau nu. Dar am știut un lucru: voi salva omenirea. Și am călcat în portalul dinspre următoarea dimensiune.

~ afterparty

ireal cea mai buna creație a mea si o trecut 10 ani, that is my peak i fear

yall daca citește cineva asta Cf cu viața ta pe cartea asta??😭😭😭😭but like if ur my generation (20+ ani) hmuu lets be besties, i was such a dumb kid writing this silly little story back then but i was so unbelievably full of passion, truly something i had not experienced since then, cred ca aceasta lucrare o karcat sfârșitul si peak-ul activității mele creative, in care mai credeam că pot face ceva cu arta ca să mă descurc în viață.

pe vremea aia chiar credeam că potențialul mă va duce departe; de faot reprezintă doar minimul necesar în orice, vreodată.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 27 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Casa Ororilor - Cea mai Ciudata Noapte de HalloweenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum