#2 Cei mai "buni" prieteni

117 1 0
                                    

        Dupa ce ne-am ales cu un sac de dulciuri fiecare, am planuit sa mergem sa le lasam acasa si sa ne intalnim in fata casei bantuite.

        Am asteptat acolo pana cand Tom si Nick si-au facut aparitia.

        - Ati intarziat!

        - Nu-i vina mea ca tre' sa-mi ascund dulciurile

de frate-miu! a spus Nick nervos.

        - Si nici vina mea ca trebuia sa-i gasesc ascunzatoarea lui! a adaugat Tom.

        - Ok, calmati-va. Acum haideti.

        Dar cum am facut cativa pasi, l-am vazut pe Nick stand in loc ca o statuie, agitat si putin cam infricosat.

        - Ce mai astepti? Haide, am spus eu.

        - Baieti... nu... nu cred c-ar trebui sa facem asta...

        - Dar a fost ideea ta! Tu ai inceput cu asta! am strigat eu.

        E exact asa cum ati auzit, a fost ideea lui Nick. Dar cum are si idei bune, trebuia sa aiba si idei proaste.

        - Daca ma gandesc mai bine, Nick are dreptate. Cred ca stim cu totii ca din acea casa se aud zgomote ciudate.

        - O, haideti! Fricosilor! Casa e veche! Normal ca se mai deterioreaza cate putin!

        - Eu... nu mai stau aici nici o secunda, a spus fricosul de Nick indreptandu-se catre casa alaturi de Tom.

      - Fricosilor! am strigat eu. Dar ei pareau ca nici nu m-au observat.

        Am pornit si eu spre casa dezamagit de proprii mei prieteni. 


Casa Ororilor - Cea mai Ciudata Noapte de HalloweenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum