Dupa aceea mi-a explicat totul.
- Baiete, casa aia e bantuita. Si e bantuita pe bune!
- Cum adica? am intrebat eu mai linistit.
- Defapt, era un hotel. E de prin anii 1700, a spus el, deci eram pe-aproape cand am spus ca era de prin anii 1800. Fiecare om care mergea acolo disparea dupa exact 3 zile. Nimeni nu-i mai gasea nici macar hainele. Personalul nu patea nimic, nimeni nu-l interoga si ramanea mereu normal. Administratorul hotelului spunea mereu ca oamenii disparuti au fost rapiti.
- C- cum? am intrebat eu socat.
- Exact cum ai auzit. Adevarul este ca dupa fiecare usa se ascundea cate un taram care ducea la monstri insetati de sange. De la monstrul din Loch Ness pana la fantome, de la vampiri pana la varcolaci si tot asa. Dar eu cred ca personalul era de vina, doar personalul. Intr-o zi, administratorul hotelului a plecat intr-o intalnire de afaceri si nu s-a mai intors niciodata...
- Si tu... imi vei face rau? l-am intrebat incercand sa schimb subiectul.
- O! In niciun caz! Dupa fiecare usa exista monstrii diabolici, care au fost dintotdeauna asa, si exista si monstri care au fost odata oameni dar care au fost transformati in bestii.
- Si tu din care categorie faci parte? am intrebat nesigur.
- Nu-ti face griji. Eu am fost transformat acum 250 de ani. Si sunt liderul pentru ca am fost primul varcolac de-aici. Daca ma crezi, desi sunt sigur ca nu o vei face, la inceput eu eram un om de afaceri pricajit si fara nici un muschi.
- Ai dreptate, nu te cred.
- Schimbarile astea genetice m-au facut de 400 de kilograme, mi-a raspuns el cat se poate de serios.
Nu-mi venea sa cred desi, la cate se intamplasera deja, nimic nu mai era imposibil.
- Deci... aici sunt doar monstri buni? am intrebat.
- Nu, eu conduc o parte, iar ceilalti varcolaci o alta parte a tinutului
Mi-a mai spus ca intregul taram are forma unui cap de lup si ca fiecare coltisor e inconjurat de cate o usa uriasa. De varcolaci nu putea fi deschisa, dar de o persoana umana era ca si cum deschidea o usa normala.
- Atunci am putea sa mergem la una din usi? am intrebat.
- Da, dar ai grija, nu vei face altceva decat sa ajungi intr-un alt tinut plin cu monstrii. Fiecare om blestemat in monstru se afla dupa o usa alaturi de alti monstri malefici.
- Ce?! am tunat eu.
- Imi pare rau. Dar, cu cat parcurgi mai multe tinuturi, cu atat te apropii mai mult de usa care te va duce acasa, mi-a spus el ca si cum ar fi incercat sa ma linisteasca.
Pana la urma, am ajuns la o usa, care era langa o alta usa, care era langa o alta...
Cand am incercat s-o deschid nu puteam. Pur si simplu nu puteam. Era prea grea si prea mare.
Si sa va spun si de ce, ma transformasem intr-un VARCOLAC!
CITEȘTI
Casa Ororilor - Cea mai Ciudata Noapte de Halloween
HorrorProlog Buna! Ma numesc Mike si daca vreti sa ma cunoasteti mai bine trebuie sa va spun ca ador Halloween-ul! Ba chiar sunt nebun dupa el! Deci sa va pun o intrebare: Ce faci atunci cand esti prins intr-o casa bantuita, si dupa fiecare usa...