2~Cine e Thomas Owen?~

59 7 0
                                    

Restul zilei a decurs normal. După ore,ca de fiecare dată, am mers la Sindy acasă. Ne-am făcut temele și ne-am uitat la un film. Pe acel Thomas nu l-am mai văzut deloc. Încă mă întreb de ce a plecat așa brusc și mai ales,unde a dispărut...Nu știu ce se întâmplă, dar niciodată nu m-am gândit atâta timp la o persoană. Bine,eu sunt o persoană foarte curioasă de fel, așa că presupun că, curiozitatea mea este de vină. Sper!
- Nicolle! Tu mă asculți măcar?își trece Sindy palma prin fața mea.
- Nu! Încercam să fiu atentă la film,dacă nu te superi.
- Serios? La ce film,la cel care s-a terminat acum 5 minute?mă întreabă ea foarte amuzată.
- Fir-ar!spun eu printre dinți.
- Spune-mi ce se întâmplă, Nicolle!
- Nu am ce să-ți spun. Știi foarte bine ce se întâmplă.
- Știu? Pentru ca eu nu prea cred că știu.
- Serios Sindy...nu te supăra și tu acum,nu îți ascund nimic, jur!
- Nici de dimineață nu-mi ascundeai nimic,nu?
- Of,Sindy! Nu mi s-a părut așa de important încât să-ți spun,ok?
- Te-ai bușit și ai căzut peste Thomas Owen,iar tu nu vezi nimic important în asta?!
- Doamne Iisuse Hristoase, dar cine este frate ăsta așa important? De fapt, nu-mi spune fiindcă oricum nu mă interesează.
- Dar ce ți-a făcut măi fată de ești așa supărată pe el? mă întreabă ea pe un ton pițigăiat.
- Nu mi-a făcut nimic. Și în numele lui Dumnezeu de ce vorbești așa?
- De ce schimbi subiectul?
- Nu-l schimb,dar nu înțeleg de ce tu îl continui!
- Nicolle, de ce te comporți așa? Ce ai,serios acum?
- Sindy,e timpul să plec. Deja s-a făcut ora 20:19 și n-am chef să îi mai dau explicații și lui tata,ok? Ne vedem mâine. îi spun în repezeală, în timp ce-mi iau ghiozdanul și mă încalț
- Treaba ta,Nicolle. Ne vedem...
Și acestea fiind spuse am plecat destul de repede de acasă de la Sindy. Nu știu de ce dar nu-mi place să vorbesc despre evenimentul de azi. Nu-l văd important, nu mă interesează pur și simplu,iar pe Sindy chiar nu înțeleg de ce o interesează așa de mult. "Tu știi cine e Thomas Owen???"Ce mă interesează pe mine cine e el?!
Nu mă interesează persoana lui,ce mă interesează pe mine este doar plecarea lui bruscă,fix când a venit vorba de familia lui. Oare s-a întâmplat ceva cu ei?

Secretoasă Nicolle a noastră, nu?
V-am cuprins💜

Iubire Adevărată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum