NICOLLE
Niciodata nu am crezut in dragoste,asta fiindca niciodata nu am simtit nimic pentru niciun baiat.Dar acum,daca chiar as fi indragostita de Thomas...acum as crede?Buna intrebare!Ei bine,cu siguranta nu!Eu as putea crede in dragoste,fiindca pana la urma toata lumea se indragosteste la un moment dat,dar niciodata in dragostea aceea adevarata,care nu se termina niciodata.Dupa cum am spus si la inceputul povestii mele,orice iubire se termina.Ori sentimentele se consuma pentru persoana aceea,ori pur si simplu...pur si simplu nu mai poti simti...fiindca mereu exista ceva ce va va desparti.Intotdeauna!
Taxiul opreste in fata casei mele,iar eu ii platesc si intru in graba in casa.Mi-as dori din suflet sa nu ma intalnesc cu nimeni acum.Vreau doar sa ajung in camera mea,invizibila daca se poate.Macar asta mi-a iesit...am ajuns in camera fara sa ma intalnesc cu nimeni.
Trebuie neaparat sa nu ma mai gandesc la...tot.Trebuie sa ma prefac ca nimic nu s-a intamplat.Foarte bine...oricum,ce s-a intamplat?Adica totul e doar in capul meu.Cu siguranta eu nu am sentimente pentru Owen!Sa zicem ca nu sunt chiar incapabila de sentimente,dar totusi...sunt sigura ca atunci cand ma voi indragosti,nu o voi face de un nenorocit!Clar!
Merg sa fac un dus,apoi incerc sa citesc la biologie,dar nimic nu-mi intra in cap asa ca imi pun muzica la casti si ma bag in pat.Trebuie sa ma ia somnul pana la urma,nu?
Da...ei bine se pare ca au trecut deja 3 ore de cand ascult acelasi playlist si nu m-a luat somnul...va fi o noapte foarte lunga!
*****
E 6:05 dimineata,iar eu n-am dormit nici macar 10 minute.Cum ma voi duce eu asa la scoala?Cum necum,de lipsit nu pot lipsi,asa ca ma ridic cu greu din pat si merg in baie pentru a ma spala pe fata si pe dinti.Cand intru si ma privesc in oglinda,mai ca imi scapa un tipat.Arat ingrozitor!Niciodata nu am fost vreo frumusete,dar acum cred ca si muma padurii s-ar speria de mine.Ma spal pe dinti,apoi pe fata,iar apoi incerc sa-mi ascund cat de cat cearcanele cat casa cu niste corector.Ies din baie,ma imbrac cu ce imi vine prima data in mana,adica un tricou negru larg si o pereche de pantaloni de trening gri,ma pieptan,imi prind parul sus,ma incalt,apoi imi iau ghizdanul si geaca de blugi si cobor.
Jos ma intalnesc cu Matt,care spre deosebire de mine era foarte bine dispus.
-Neata draguto!ma saluta el.
-Hei!
-Ce-i cu mutra asta?ma intreaba in timp ce se apropie de mine.
-Nimic,n-am putut sa dorm.Cu tine ce-i?Parca ieri nu erai asa fericit.
-Ieri a fost ieri,azi e azi...Ah!La naiba!Am uitat complet...Tu ai ramas cu nebunul ala de Thomas?L-ai trimis acasa sau ce?
Perfect!Mi-am inceput dimineata cum nu se putea mai bine...
-Da,l-am trimis cu un taxi.mint eu.
-Aha,foarte bine!
-Tu ce naiba ai facut?Ia zi-mi,de cand ai devenit hartuitor?ii amintesc eu de intamplarea cu Nadine.
-Hartuitor?Vai surioara,ma jignesti!
-Nu-mi mai spune!Te simti jignit?Saracul!Mai bine zi-mi dracu ce te-a apucat!
-Vorbeste frumos!Uite,imi incepusem dimineata cu zambetul pe buze,dar ai aparut tu...
-Scuteste-ma!
-Te scutesc,dar ca sa stii,in 15 minute incepi prima ora.
-15 minute?Ce naiba?!Cum trece timpul atat de repede?Ahhh,ma duci tu?
-Hmmm...cum spui?
-AHHH!Du-ma!Te rogggg!
-Mbine...dar doar daca nu-ti aud gura tot drumul!
CITEȘTI
Iubire Adevărată
Novela JuvenilNicolle este o fată de 17 ani,pe care viața a încercat-o în cel mai rău mod. Aceasta are un suflet minunat, dar nu vrea să recunoască sau să arate asta. De ce? Pentru că pentru ea nimic nu mai are importanță de când mama ei a murit. Vrea să pară...