24~S-a îndrăgostit~

37 6 0
                                    

NICOLLE

Chiar nu ma gandeam sa ma intalnesc cu Thomas inca de pe acum.Ma asteptam sa-l vad azi,categoric!Dar nu atat de devreme...Adica,e ciudat oare ca de fapt,cam asta mi-am dorit inca de cand a plecat azi-noapte?Sa-l vad?Meh...nu cred!Offf,ba da!E!De fapt,nu ciudat,ci de rau!Niciodata nu mi-am dorit atat de mult sa vad o persoana,dar cel mai grav,niciodata nu m-am bucurat atat de tare sa vad o persoana!Mai ales ca,cu cateva ore in urma,el a plecat de la mine!Nu-l mai vazusem de aproximativ 5-6 ore...In fine,gandesc prea mult si nu-i ok!Nu am de ce sa ma sperii!Mai ales daca el se comporta in felul sau caracteristic,clar nu trebuie sa-mi fac griji!Trebuie doar sa deschida gura si-mi va ruina ziua...asta credeam!La dracu!Mi-a placut atat de mult drumul asta,cu el!Am ras,am vorbit lucruri interesante si mai ales,am facut misto unul de celalalt!

Mai avem foarte putin si ajungem la scoala,iar eu chiar nu vreau ca drumul sa se termine!Oare si el gandeste la fel?

Pe dracu Nicolle,el are iubita!IUBITA!

Ah,la naiba!Asa e!De ce uit mereu tocmai asta?!

-Ihm!imi dreu eu vocea.Ma poti lasa aici,nu vreau sa-ti fac probleme cu Audrey.Stii,noi nu ne prea intelegem si...nu vreau sa faca vreo scena,din nou!

Il vad dandu-si ochii peste cap,apoi zice:

-Cand te-a interesat pe tine parerea lui Audrey,Morgan?Si,mai ales,cand te-a interesat pe tine "eu si Audrey"?zice mimand niste ghilimele.

-Nu este vorba despre parerea ei,Thomas!E vorba ca nu vreau pur si simplu o noua cearta sau sa fiu iarasi "vedeta"prin liceu!Cat despre tine si Audrey,nu ma interesati catusi de putin,doar ca,poate ca da,nu te suport pe tine,iar pe ea nu o halesc deloc,dar cu toate astea,in niciun caz nu vreau sa va certati din cauza mea!

-Stai linistita Morgan!Nu vei fi niciodata motiv in cearta mea si a lui Audrey,probabil nici subiect de discutie.Asa ca,calmeaza-te!imi zice el,devenind brusc nervos,iar eu ii arunc o privire in scarba,apoi imi intorc privirea spre geam.

La dracu cu tine Thomas!Sa te ia dracu de prost!Frate,e un imbecil!Cel mai nesuferit om!Idiot!Cretin!I-auzi la el,domne!Nici macar subiect de discutie!Ca si discutati voi de nu mai puteti!In afara de sex,nu stiu daca sunteti in stare de altceva,imputitilor!

Abia acum observ ca stam pe loc,iar cand privesc in jur,vad ca am ajuns la liceu.Ma uit spre Thomas pentru a-i mai da putin peste nas ca nu m-a anuntat ca am ajuns,dar cand imi intorc privirea spre el,il vad privind pe geam,nemiscat,de parca ar fi intrat intr-o transa.

-Multumesc!zic si ies fara sa mai astept sa-mi raspunda.Fug,fiindca simt un dinsconfort puternic in zona stomacului.De cateva zile,cand sunt pe langa Thomas,simt asta.Habar nu am ce e,dar acum,vazandu-l asa,s-a amplificat!

Inainte sa intru in liceu,privesc spre portile liceului,dar el tot nu apare...Tot el sa supere dupa ce mi-a vorbit in felul ala?!Hai ca-i culmea!Sa se duca la roscovana lui si sa-l linisteasca!gandesc eu si intru in liceu.Si 50.Perfect!Oricum am literatura.

Intru in clasa,unde o vad pe Sindy trista.Nu mai suntem prietene ca inainte,dar inca ma intereseaza persoana ei,fiindca inca o iubesc foarte mult!Doar incerc sa-i dau o lectie.

-Buna!o salut si ma asez in banca.

Aceasta casca ochii vazandu-ma ca ma asez langa ea.

-Hei...ma saluta inapoi cu jumatate de gura.Se uita foarte insistent la mine,probabil asteptand sa o intreb ce are,dar nu o fac.Poate voi afla eu prin alte metode,in niciun caz nu o voi intreba.Poate ca sunt prea orgolioasa,dar asta e.

-Nu ma intrebi ce am?ma intreaba ea si mai trista,punand si buza.

-Nu!raspund simplu.

-Chiar nu-ti mai pasa deloc de mine,Nicolle?

Iubire Adevărată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum