THOMAS
Am încercat toată ziua să o ignor și chiar dacă mi-a fost al naibii de greu,am reușit. Cel puțin așa cred.Dar din păcate, acum va trebui să merg în nenorocita aia de clasă unde va fi și ea... Merg pe culuarul imens, iar când ajung în capăt, văd în fața ușii un corp care stă neclintit. O recunosc imediat și rămân puțin pe gânduri dacă să continui drumul sau nu,dar cum eu n-am fost si nu voi fi vreodată laș, am înaintat hotărât, și la fel de hotărât am deschis și ușa,fără ca măcar să privesc spre Nicolle. Când intru în sală sunt destul de surprins să văd că sunt mai mulți elevi, printre care și Nadine și fratele lui Morgan.
Imediat intră și ea.Sora'mea se duce spre ea cum o vede,dar aceasta nu e prea vorbareata se pare.Se duce in ultima banca din fundul salii.Chiar asa,ma tot intreb...cand au ajuns Nicolle si Nadine asa apropiate?Adica,sora'mea mereu a fost selectiva cand venea vorba de oamenii din jurul ei,cum de i-a intrat Morgan asa repede in gratii?In orice caz,Nadine se duce dupa ea si ocupa locul de langa.O tot cicaleste cu intrebarile,iar eu ma prefac ca nu sunt atent la ele,sau mai exact la Nicolle,desi urechile mele sunt doar in partea aceea.O aud dintr-o data pe Nadine intreband-o pe Morgan daca are idee de ce se afla aici,iar aceasta,la fel ca si mine,nu stie,dar Nadine ii spune imediat.
Eram aici pentru organizarea unui bal stupid?!Pe bune?In niciun caz nu voi lua parte la asa ceva.La fel de nemultumita pare si Nicolle de situatie,dar nu mai stau sa ascult discutia lor aprinsa.Ma ridic de pe scaun,lasand un scartait in urma si merg hotarat spe iesirea din sala,dar cum viata nu a fost niciodata de partea mea,fix in momentul acela usa salii se deschide,iar pe ea intra doamna Anderson insotita de directorul Tomson.La dracu!
Directorul,cum nu ma prea agreeaza de cand m-am mutat la aceasta scoala,ma ia deja la intrebari,iar eu ii raspund calm.Nu inteleg de ce el se enerveaza...Noroc cu doamna Anderson care intervine imediat cum observa ca spiritele incep sa se incinga.
Aceasta ne spune cam tot ce trebuie sa stim despre organizarea acestui bal,si mai ales de ce trebuie sa o facem noi.Am inteles argumentele ei,dar inca nu inteleg ce dracu caut eu aici!A zis despre elevi care se implica,bla,bla...deci nu mai inteleg nimic si fix cand incurcatura era mai mare,apare si disperata de Audrey...
De ce zic disperata?Alt cuvant mai bun nu gasesc,presupun.Dimineata cum am ajuns la scoala acceasta sare in bratele mele si ma saruta,fara ca macar sa-i fac vreun avans,compliment,orice...Iar apoi mi-a venit cea mai "stralucita"idee.Sa o intreb daca vrea sa fie cu mine.Ati pomenit mai prost?Eu nu...M-am gandit ca asa ma voi putea razbuna pe Morgan,dupa seara trecuta.Intr-un fel,nu stiu...am vrut sa-i arat ca nu am nevoie de ea si ca imediat imi pot face o iubita,desi cred ca oricum stia si ea asta.Din nefericire,au trecut abia 4 ore de cand suntem impreuna si m-a disperat cat pentru 4 ani!Stiam ca Audrey se iubeste foarte mult si ii place de asemenea sa vorbeasca despre ea,dar nu credeam ca poate vorbi DOAR DESPRE EA!Dupa 10 minute deja incepusem sa nu o mai ascult...
Cand o vad,un gest involuntar de a-mi da ochii peste cap,imi scapa,iar Morgan,bineinteles face acelasi lucru.O vad cu coada ochiului cum ma priveste,apoi zambeste.Nu o mai inteleg pe fata asta!Ea imi spune sa stau departe de ea,sa ma prefac ca n-o cunosc,dar tot ea e aia care nu face lucrul asta!
Disperata de Audrey vine spre mine,inconjurandu-ma cu bratele si spunandu-mi sa ii dau eu niste informatii.Ce dracu informatii mai vrea si asta?Din cauza gandurilor mele despre Morgan nici n-am fost atent la ce se vorbea in clasa,asa ca-i raspund simplu:
-Desigur,iubito!apoi o trag mai aproape de mine,asa...ca tot este si Morgan de fata!
Doamna Anderson priveste spre noi incurcata,apoi ne intreaba:
-Voi doi sunteti impreuna?
-DA!!!ii raspunde imediat,iubita mea draga...
-Ou...spune doamna Anderson,parand...trista?Ce dracu!Sa nu-mi spui ca si asta avea fantezii cu mine!Dar ce sa vezi...imediat o vad privind spre Morgan,chiar mai trist.Hmmm...oare ea stie ceva ce eu nu stiu?
CITEȘTI
Iubire Adevărată
Genç KurguNicolle este o fată de 17 ani,pe care viața a încercat-o în cel mai rău mod. Aceasta are un suflet minunat, dar nu vrea să recunoască sau să arate asta. De ce? Pentru că pentru ea nimic nu mai are importanță de când mama ei a murit. Vrea să pară...