NICOLLE
Orele următoare au trecut foarte greu. În principal pentru că urăsc matematica,iar două dintre ele au fost matematică. Și în sfârșit se aude și sunetul mult iubit al clopoțelului,care ne anunță că programul nostru a luat sfârșit pe ziua de azi.Însă,din nefericire, programul meu nu!
Acum trebuie sa merg în sală, pentru a ne organiza în legătură cu balul lui pește...
Ceilalți colegi care iau și ei parte la activitate,s-au dus nerăbdătoari înainte,eu rămânând în spate,gândindu-mă pentru a zecea oară dacă să mă duc sau nu.Dar,am de ales?
După ce ocolesc întregul culuar,îi zăresc pe Matt și Chriss,care și ei mergeau în același loc,presupun.-Nicolle,ce-i cu graba asta pe tine?ma ironizează Matt.
-Spre cimitir,frățioare.Nu vi și tu cu mine?îl ironizez și eu la rândul meu.
-Ăm,nu...sincer mai bine merg în sală decât acolo!spune el prefăcându-se speriat,uitându-se spre Chriss.
-Hei,Nicolle!mă salută Chriss cu veșnicul lui zâmbet de cuceritor pe față
-Bună!îi răspund eu. Deci să înțeleg că nici vouă nu vă face mare plăcere să mergeți, hă?îi întreb făcând referire la ce a spus Matt în urmă cu câteva secunde.
-De fapt Matt.La început era chiar bucuros să participe, de azi nu știu ce s-a întâmplat. îmi răspunde Chriss.Mă uit spre Matt,iar el se strâmbă spre Chriss, ca și cum nu ar fi adevărat.
-N-o să ne spui,frățioare?îl întreb cu o sprânceană ridicată.
-Ce?întreabă el.
-Teoria relativității!zic eu și mă abțin să nu râd.
-Teoria relativității reprezintă în fizica modernă un ansamblu a două teorii formulate de Albert Einstein:relativitatea restrânsă și relativitatea generală. eu și Chriss ne uităm uimiți unul la celalalt, apoi Matt continuă.Ideea de bază a acestor două teorii este că timpul și distanțele unui eveniment măsurate de doi observatori au, în general...dar Chriss îl întrerupe.
-Frate, de unde dracu ai scos toate astea?!Când te-am întrebat de dimineață ce oră avem nu știai nici măcar cât era ceasul și nici în ce zi suntem!
Pe mine mă bufnește râsul grav și chiar când vreau să intervin în discuția lor intelectuală, privirea îmi cade pe două corpuri, iar mai apoi pe niște mâini.
Rămân blocată două secunde,dar îmi revin imediat, prefăcându-mă total neinteresată.
Deci,presupun că acești doi minunați nu vor lua parte la activitatea noastră...Probabil le place mai mult activitatea în doi, cine știe!Intram in sala,unde ceilalti elevi deja isi prezentau fiecare ideile lor stralucite.Sindy ne zareste si vine fuga spre noi.
-Hei prieteni!Pregatiti?ne intreaba ea entuziasmata.
-Nu la fel de pregatiti ca tine!Ce-i cu entuziasmul asta?o intreaba Matt.
-Dar ce?Voi nu sunteti?ne intreaba ea.
-NU!raspund eu si Matt.
-Uoh,se pare ca fratii Morgan s-au trezit amandoi cu fata la cearceaf!zice Chriss si incepe sa rada impreuna cu Sindy,in timp ce eu imi dau ochii peste cap,iar Matt il loveste in stomac.
-Animalule!tipa Chriss la Matt,prefacandu-se ranit si incepem cu totii sa radem.
-Hei!Ce-i cu voi de sunteti asa de zambareți?apare si Nadine de nicaieri.
-Eram!il aud pe Matt spunand ca penru el,dar cum eu l-am auzit,sigur si ceilanti au facut-o.
-Hei fato!Te furisezi sau ce?o intreb eu,vrand sa schimb subiectul.
CITEȘTI
Iubire Adevărată
Novela JuvenilNicolle este o fată de 17 ani,pe care viața a încercat-o în cel mai rău mod. Aceasta are un suflet minunat, dar nu vrea să recunoască sau să arate asta. De ce? Pentru că pentru ea nimic nu mai are importanță de când mama ei a murit. Vrea să pară...