⁵'

1K 64 100
                                    

Selam yine moreli bozuk ben bölüm yazmaya geldi..

Şarkının bölümle uyumu peki..

Başladığınız tarih ve saat

<3

Sadece baktım hiçbir şey yapmadım veya söylemedim. Nasıl olur, bana böyle bir şeyi nasıl yapar üstelik ben ona bağlanmaya başlamışken. Kahretsin ki beni iyileştiren kişi şimdi yaramı kendi elleriyle tekrar kanatıyor. Bir yanlış mı yaptım diye düşüyorum da hayır hiçbir şey yapmadım, onu dün o kadar bekledim gelmedi demeki o geldi diye. Belki sevdiği kızdan uzak olunca benden hoşlanmaya başladı ve o gelince ona gitti.

Gözlerimi onlardan çekip önüme döndüm. Daha fazla bakarsam göz yaşlarımı tutamam diye korkuyorum. Haftalar önce Rüzgar ile sevgilisini görünce böyle olmuştum şimdi de bunu. Kafamı son bir kere onlara çevirdiğim de gamzenin kızla samimi samimi konuştuğunu gördüm.

Cidden mi ya

Birden elimi kaldırıp hocadan izin bekledim

Hoca,"Söyle"

"Lavaboya gidebilir miyim hocam"dedim. Hoca biraz düşünse de kafasını sallayıp izin verdi bende hızla ayağa kalkıp sınıftan çıktım.

Tabi ki lavaboya gitmiycem. Kantine inip kahve istedim. Kahve olunca parayı ödeyip kahveyi aldım ve okulun arkasına yürümeye başladım. Arkadaki merdivenlere gelince en üstekine oturup ayaklarımı kendime çektim ve kahveden bir yudum alıp bir kenara bırakıp kafamı yastık gibi yaptığım ellerimin üstüne koyup gözlerimi kapatım. Regl'in 2. Günüydü ve karın ağrısı çok fazla olması yanında birde duygusalık vardı. Yavaştan uykuya dalarken ayak sesleri duydum ama hareket edecek halim olmadığı için siklemedim.

Gözlerimi açtığımda ne kadar süredir böyleyim bilmiyorum ama her yerim ağrıyordu. Kafamı kaldırdığım da karşımda Rüzgar vardı. Gölgenin olmasını ister miydim evet ama yoktu. Gözlerimi kırpıştırıp tekrar ona baktım

"Kaçıncı dersteyiz?"diye sordum.

"Öğle arasının bitmesine birkaç saniye var"dedikten sonra zil çaldı.

Ayağa kalmaya çalıştığım da ayağımın uyuştuğunu fark etim. Biraz bekleyip sonra zorla da olsa kaltım Rüzgar da benle kaltı ve yürümeye başladık. Biz ilerlerken o ikisini gördüm ama onları görmezden gelmeye karar verdim. Rüzgar birden bileğimden beni tutup kendine çevirdi ve dudaklarını alnıma dayadı

"Ateşin var"dedi. Hemen geri çekildim ondan bi de bunun gereksiz samimiyetini çekemiycektim.

"Bir şey olmaz"diyip yürümeye başladım. Hala bizi izlediklerini hissediyordum.

Onlar yanımızdan geçince istemsizce arkama baktım ve kenetlenmiş ellerini gördüm sonra kızın başını onun omzuna yaslayışını. Gözlerim doldu, hızla kafamı yukarı kaldırıp gökyüzüne baktım

Geçecek kızım.. geçecek

Diye geçirdim içimden. Geçecekti geçmek zorundaydı. Hızla ilerleyip sınıfa çıktım, sınıfa girerken gamzeyi gördüm yanına gidip eski sırama oturdum eski sıra diyorum ama yarın geri alacam.

"Kızım yeni gelenler çok tatlı değil miii özelikle melek"dedi.

"Bakıyorum çok sevmişsin"dedim alayla.

"Yiaaa sen onu mu kıskandın sen bir tanesinn"dedi sevimli bir şekilde. Başka bir zaman olsa ona gülerdim ama şuan

"Ben onun neyini kıskancam ya"dedim ve onu sevmediğimi açıkça belli etim.

MEYUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin