🔥𝐈𝐗.𝐏𝐚𝐫𝐭🧊

27 3 0
                                    

-Mi folyik itt? Egyáltalán nem lett gyengébb. Ez a fickó hazudott nekem? - motyogta Shigaraki, miközben az állát vakarta már véresre.

-Na mi az? Nem jössz? Azt mondtad véget vetsz ennek, vagy valami ilyesmi, nem? Gyere és kapj el, ha tudsz!

-Várható volt. Úgy tűnik ránk már nincs szükség ebben a csatában. Gyere, menjünk - húzott fel Todoroki és a derekamnál fogva tartott meg.

-Nem mehetünk. Nem hagyom itt All Might-ot - tiltakoztam. A tanárunk az erejének a határánál volt, még egy csatát nem bírt volna ki egyedül és úgy járt volna, mint Aizawa tanárúr.

Shigaraki tétovázott, hogy neki támadjon-e All Mightnak. Ő nem látta, amit én, hogy az első számú hősnek alig van hátra egy maréknyi ereje is. A Liga tagjai újra körbe vettek minket, még mi egyhelyben vártuk a folytatást.

-All Might majd kezd valamit a főmuftikkal. Segítsünk a többieknek, Areum! - keményítette meg a karját Kirishima.

-Midoriya? - fordult a zöldhajú leblokkolt fiú felé Todoroki, de a fiú nem mozdult. 

Shigaraki megmozdult és All Might felé kezdett rohanni, vele pedig egy időben Kurogiri is támadásba lendült. Izuku bevetve az erejét neki ugrott, hogy lecsapja, ám Shigaraki átnyúlt a Kurogiri által létrehozott portálon és megsebesítette a fiú karját, majd az arcát vette célba. Előre léptem és az erőmet irányítva visszatartottam a gonosztevőt. Probáltam visszanyomni, viszont ő erősebbnek bizonyult nálam. Az összes izmom égett a fájdalomtól, amit az erőm okozott. A feketeség belepte az egész karomat és az ő ujjait is beszínezte, aminek következtében gyengült az ereje. Oscuro belülről marcangolta szét azt a területet, amit elért. Egy puska hangja dörrent fel, a fejem mellett egy golyó repült el, egyenesen Shigaraki kezébe.

-Bocsánat a késésért. Összeszedtem mindenkit, aki elérhető.

Hatalmas sóhaj tört elő belőlem az igazgató szavai hallatán. A hősök harcolni kezdtek a gonoszokkal és egy pillanat alatt felül kerekedtek rajtuk. Shigaraki visszavonulót fújt, ám mielőtt eltűnt vona egyenesem a szemembe nézett.

-A kiköpött mása vagy. Az erőd pedig hatalmas, ne nyomd el magadban. 

Újabb lövések dörrentek fel, amik Shigaraki lábait érték. Fájdalmában a földre zuhant, Kurogiri megpróbálta volna elvinni innen, viszont Tizenhármas összeszedte a maradék erejét és nekiállt elszívni Kurogiri ködös "testét", de a legnagyobb bánatukra még időben el tudtak menekülni mindketten.

Leguggoltam Midoriya mellé, hogy felsegítsem és ki tudjam vinni, hogy ellássák a sebesüléseit. A fiú remegve a fájdalomtól könnyes szemekkel tekintett fel rám.

-Képtelen voltam bármit is tenni – szorult ökölbe a keze.

-Én se tudtam tenni semmit – simogattam meg a fiú fejét.

-Ez nem igaz - szólt oldalról All Might. A kinézete strapált volt, mintha nem lenne önmaga. Több helyen megsérült és vérzett. -Ha nem nyertétek volna nekem azokat a másodperceket, akkor megöltek volna. Megmentettetek.

Izuku zokogni kezdett mellettem, én pedig csak értetlenül meredtem a hősre, kinek a kinézete előttem változott meg teljesen. Megölték volna?

-Midoriya, Areum – rohant felénk Kirishima. -Jól vagytok?

Az egyik hős akadályozta meg, hogy a vörös hajú fiú odaérjen hozzánk. Egy hatalmas falat húzott fel a földből, amivel elzárta őt.

-Miért nem jöhet ide? - kérdeztem. Midoriya egyetlen pillantása All Might felé választ adott a kérdésemre. Ezek szerint titok, hogy a tanárunk ennyire leépült.

𝙰 𝚓é𝚐 𝚜𝚣í𝚟𝚎𝚍 (𝚃𝚘𝚍𝚘𝚛𝚘𝚔𝚒 𝚂𝚑𝚘𝚝𝚘)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin