☆7☆

1.3K 59 0
                                    


Tae:Nu-i nicio problema.

Jungkook: Bine,eu acum trebuie sa plec mă așteaptă Song.

Song?Cine este Song?Și-a făcut cumva iubită?Deci se pare ca trebuie sa rămân în continuare cu el?Cu "soțul meu drag"?

Eu:Cine este Song?

Jungkook râde ușor și se uită la mine.

Jk: Iubita mea.Păcat că nu ai fost tu.si îmi face cu ochiul.

Am rămas cu gura căscată.Daca eram doar noi doi poate mai putea să zică chestia asta dar cu Tae într-o cameră nu știu dacă este ceea ce a zis.

Tae:Mda păcat...*spune și se uită în jos trist.

Oare chiar nu mă iubește?L-am văzut de multe ori trist dar el nu vrea să îl văd așa.Vrae să îl văd rece și sexy.Acum am aflat de ce este trist.Are o fată în gând.Si cel mai probabil  sigur acea fată nu sunt eu.

Nu cred ca el ar trebui sa fie cel trist.Ci eu.Sumt singura pe lume.Dupa ce părinții mei au făcut accident de mașină fratele meu a plecat și mă lăsat singură în lumea asta crudă.Doar 16 ani.A trebuit să lucrez de la 16 ani ca apoi la 19 ani să mă mărit cu ăsta.

Ar fi prea lungă istoria la cum am ajuns aici.Ma trezesc din tranșă atunci când mână lui Tae este pe umărul meu.Ma simt că o liceancă de 15 ani care atunci când un băiat pune mâna pe ea, ea se rușinează și leșină.

Se uită în ochii mei iar eu in ai lui.Dupa câteva secunde își ia mâna de pe mine și se duce să își facă Micul dejun probabil.

El:Ce vrei să mănânci?

De când mă întreabă asta?Este prima oara.Se interesează de mine?

El:Nu mănânci?

Eu:Ce?Ba da!Ăăă , omleta.

El: Bine.

Spune și se întoarce la masă ca sa pregătească mâncarea.Mai stau puțin nemișcată și mă duc sus sa îmi fac curat in camera.Da,am camera mea.El nu a fost de acord sa doarmă cu o străină în același pat.

Mă întreb dacă curvele alea mai sunt straine pentru el.

Începutul Sfârșitului ||K.Th||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum