Tae.pov.•
Stau.Asta fac de ceva timp.Pentru că încă sunt cântăreț , încă trebuie sa mă ocup și cu viața de artist.Sunt in sala de dans.Nu mă prea pricep la dans și lucrez destul de mult că sa îmi îmbunătățesc dansul doar ca este in zadar.De aseară nu m-am mai gândit la Ja Myung.E adevărat,nu va fi ușor să uit de ea .Doar ca m-am saturat sa alerg după ea iar ea să spună "stop".Nu o să stau toată viața după ea .Vreau și eu o iubită.Nu mai vreau să ma duc la târfele alea de la club.
O să îmi fac o iubita care,cred că o să o iubesc mai mult decât pe Ja Myung și o să îmi văd de viața mea.Nu reușesc să îmi termin gândurile că cineva trântește ușa.Imi ridic capul și în fața mea îl văd pe Jin.Nu făcea nimic.Eu mă uitam la el de jos iar el se uita la mine de sus.Oare e nervos?Trist? Fericit?Nu îmi pot da seama ce exprimă figura feței lui.
La un moment dat decid sa deschid gura că sa îi spun ceva numai ca mi-o ia înainte.
Jin:Nu îmi vine să cred!*începe el sa tipe ca ultima fană înnebunita si se uită la mine cu zâmbetul pe buze.Se pune lângă mine,eu uitandu-ma la el nedumerit.
Eu:Care e problema?
Jin:Nu există nicio problema!Cel puțin acum.Chiar nu pot sa cred că ești aici.Te simți mai bine?
Eu:Ce vrei sa spui?Tot timpul m-am simțit bine.
Jin:Ei haide!Nu te face că nu ști.
Eu:Ce sa știu?
Jin:Dacă tu nu mai plângi după ea, atunci asta înseamnă ca v-ați împăcat!Asta e minunat!Aaahh!*incepe el a tipa și a alerga prin încăpere.
Nu,nu m-am împăcat cu ea,Jin!
Eu: Defapt,te înșeli.*după ce am zis asta se oprește și sărit și rămâne blocat uitanduse la mine mirat.
Jin:Ce vrei sa spui?
Eu:Nu m-am împăcat cu ea și nu ea ma vindecat.Defapt nici nu eram bolnav.Eram doar într-o stare de melancolie mai îndelungată.
Jin:Dar a fost la tine.
Eu: Pentru că tu ai adus- o.*acum parcă mai are puțin și explodează de nervi se mirare.Chiar crede ca nu știu ca el a aduso la mine?Da, poate chiar ea ma făcut să mă simt mai bine dar pe de altă parte nu am de ce sa îi mulțumesc.
Jin:Am făcut asta pentru tine.*spune lăsând capul în jos.
Eu: Știu dar cred ca nu ar mai trebui sa te mai amesteci in treburile mele.Nu vreau sa fi încărcat și cu nevoile mele.
Jin:Chiar îmi pare rău.
Eu:Nu ai de ce.Ma simt mai bine.
Jin:Îmi pare rău pentru că Ja Myung nu te mai iubește.
Eu:Oh nu trebuie sa îți pară rău pentru asta.O sa uit de ea....stai ce?!
Jin:Ce?!*se uită speriat la mine.
Eu:Cum adică nu mă mai iubește?M-ma iubit?!
Jin: Păi da.Stiu că a stat mult și a plâns după tine.Cand am văzut-o la magazin arăta groaznic.Se vedea de la o poștă că a plâns.Plus ca atunci când i-am spus sa te ajute a zis că nu te mai place.
Eu:Ea...ma plăcut...?*spun uitandu-ma in jos.
Jin:Hei!Ești bine?*spune analizându-mă .
Mă ridic de pe băncuță,îmi iau geaca și ies pe ușa.
•Ja .M.pov.•
Mă îndrept agale către casa mea.Da,știu am zis ca vreau la Taehyung.Dar nu mai am curajul sa dau ochii cu el.Ma simt foarte prost pentru ce i-am spus și cum am reacționat aseară.Chiar dacă vreau ca cineva să steie cu mine acum, e mai bine sa stau singura și să-mi pun gândurile în ordine.
Nu credeam că încă mai am sentimente pentru el.Dar totuși nici nu eram sigura pe mine dacă îl mai place sau nu.Of,of grea e viața.Deschid poarta și pășesc pe trotuarul gri.Ma îndrept spre ușă și apăs pe clanță.Intru și mă descalț.Vreu sa înaintez numai ca, cad.
Încep să nu mai am aer așa ca respir din ce in ce mai rapid și greu.Inima mă înțepa din toate părțile iar mâinile îmi tremurau.Cred că am un atac de cord.Incerc să mă ridic numai că nu mai am forță.Ma târăsc până la telefonul de pe dulăpior și reușesc să îl iau în mână.Vreau sa sun la ambulanță sau la cineva din contracte numai că îmi cade telefonul din mână și nu mai simt nimic ci doar văd negru in fața ochilor ca mai apoi să se închidă.
Nu vreau să mor.Nu așa.
Vreau sa trăiesc.
Nu am făcut nimic cu viața mea până acum.
Nu poate fi ăsta sfârșitul.
Taehyung, dacă mor, te rog IARTĂ-MĂ!Știu cam plictisitor doar ca am avut multe idei și nu am putut sa le pun in ordine așa ca a ieșit asta.Poate o sa mai scriu mânie sau mâine seară... oricum sper ca v-a plăcut acest capitol.
SCUZAȚI POSIBILELE GREȘELI GRAMATICALE!
I pwp you ❤️
CITEȘTI
Începutul Sfârșitului ||K.Th||
FanfictionTu ești soția mea!Tu ești a mea!Tu ești proprietatea mea! Started-16.oct.2021 I pwp you ❤️