☆12 ☆

1.1K 65 0
                                    

După ce închide telefonul se uită direct în ochii mei.Acum nu mai era neapărat furie ci tristețe.Are aceeași fața când a auzit ca Jungkook are iubită.El chiar nu are niciun fel de atracție pentru mine.

Se ridică de pe canapea și se duce sus.Imi deschid palmele și văd lănțișorul distrus de la San.Oricum nu voiam să îl port.Ma dezamăgit.Nu este treabă lui ceea ce fac eu.Defapt nimeni nu trebuie sa se intereseze de viața mea de nimic.

Mă duc în bucătărie să îmi iau un pahar cu apă și apoi mă duc să dorm.

//Dimineața//

Mă trezesc din cauza alarmei de la telefon și se pare ca trebuie să mă pregătesc.As fi vrut să muncesc și eu dar cum am mai spus "soțul meu drag" vrea sa fiu o păpușa și o actriță bună.

Se pare ca astăzi este sâmbătă iar Taehyung va sta acasă două zile.Pun pariu ca o sa fie o zi apăsătoare.Vreau ca azi și mâine să ne cunoaștem mai bine.Adica nu știu când este ziua lui.Si bine înțeles că nici el nu știe.

Mă ridic din pat și mă duc la baie.Dupa ce mi-am făcut rutina de dimineață mă duc să mă schimb.Ca deobicei mi-am luat ceva lejer cum ar fi o pereche de colanți și o bluza lunga că îmi ajungea până sub fese.

Cobor scările și mă duc să pregătesc micul dejun.

Taehyung pov

Dormeam și eu liniștit până când simt miros de clătite.Ador clătitele.Astazi și mâine voi sta acasă așa ca voi incerca sa mă apropii de Tn.Nu vreau sa pară ca îmi place de ea doar ca vreau sa o cunosc.Nu știu multe lucruri despre ea și probabil și ea chiar dacă suntem în aceași casă de  aproape un an.

Începutul Sfârșitului ||K.Th||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum