29

878 48 3
                                    

•Jin.pov.•

Când am auzit ce a spus am rămas fără cuvinte.Fata asta este incredibila.

Tn:Deci cu ce va pot ajuta?

Eu:Păi trebuie sa completăm actele pentru încheierea contractului.

Tn: Atunci sa trecem la treabă.

•Tn.pov.•

Am ajuns acasă destul de târziu.Am stat până târziu ca sa completăm acele acte nenorocire.Chiar îmi pare rău ca firma nu va mai fi.Chiar când mă obișnuisem și am primit vestea asta.

Nu mai stau mult și mă pun la somn.Somnul mă îmbrățișa și în scurt timp am adormit.

•Tae.pov.•

Tocmai ce am aflat de firmă.Nu îmi vine să cred.Chiar când am început să mă apropii de Tn.Dar până la urmă am reușit să fac rost de actele de divorț.Nu cred că este bine dar într-un fel mă bucur că în sfârșit o sa divorțez de ea.Dar totuși pe de altă parte îmi pare și rău.

Mai trag un ochi pe acele hârtii care îmi vor aduce libertatea și viața obișnuită la normal și mă pun la culcare.

//06.57//

Simt o înțepătură in zona inimii și imi deschid ochii instant.Vad cat e ceasul și mă pregătesc pentru lucru.Astazi am decis sa mă duc până la Tn și să îi duc actele.

Ajuns la firmă mă duc în biroul meu.Nici bine nu mă pun pe scaun ca Jin vine.Ma uit confuz la el și zic:

Eu:Ce s-a întâmplat?

Jin:Nu mai sta aici!Te poți duce acasă sau unde vrei tu dar aici nu mai ai ce căuta.

Eu:Ce?De ce?

Jin: De azi firma nu mai e.Asa că poți pleca,hai.

Eu:Un mod mai frumos nu ai avut cum să mă anunți?

Jin:Hai trebuie sa ajungă moșnegii ăia.

~~~~~~~~

Am ieșit din clădire și m-am întâlnit cu Tn.Asta era momentul potrivit de ai da actele de divorț.Ma îndrept spre ea și o bat ușor pe umăr deoarece era cu spatele la mine.Se întoarce cu fața la mine și îmi zâmbește.

Eu:Hei!

Ea:Oh, bună!

•Tn.pov.•

Mă întorc cu fața la el și îi zâmbesc iar el face la fel.Doar că simțeam ca acel zambet nu e sincer este mai mult fals.

Eu:Ce s-a întâmplat?

El:Mă vrut să discut ceva cu tine.Ai vrea sa mergem la un restaurant?

Eu: Desigur!

~~~~~

Ajunși la restaurant ne putem la masă și așteptăm chelnerul.

X:Buna dimineața!Ce doriți?

Eu: Vreau un ceai de mușețel.

Taehyung:Eu o cafea.

X: Comanda va ajunge in 10 minute.

Eu:Deci... despre ce voiai să vorbim?îl vedeam cam agitat și atunci când l-am întrebat s-a uitat la mine cu o față serioasa.Simteam ca ceva nu e bine și mai cred ca nu era o veste buna.

El:Păi...

•Tae.pov.•

Am văzut cum îmi zâmbea în continuare.Ma durea sufletul când ea credea ca suntem prieteni.Ma durea sufletul să știu ca imediat zâmbetul va fi înlocuit cu lacrimi.Ma durea să știu că nu o voi mai vedea zâmbind și să știu ca drumurile noastre se vor separa.Nu voiam să îi distrug acel zambet molipsitor.Nu voiam să fie iar singura.Dar totuși nu vreau să mă mint.Nu mai vreau sa fiu căsătorit cu o femeie pe care nu o cunosc și iubesc.Chiar dacă mă doare nu o iubesc.Nu țin la ea și nu cred că ar trebui sa am intereseze ce simte.

Eu:Eu...

Înainte să spun ceva apare chelnerul.

Eu: Eu... vreau sa îți zic ceva foarte important.Te rog sa nu te superi.Dar totuși cred ca îți voi face un bine la fel și mie.

Tn:B-bine...zi!*spune cu vocea tremurândă.

Eu: Poftim.
Spun și îi dau hârtiile.Le ia și le citește.Am putut observa cum i s-a scurs o lacrimă.Stiam că o voi face sa sufere,iar.

Tn:Tu...eu...

Se uită la mine cu ochii roșii.

Tn:Bi...bine.Cum vrei.Stiam că vei face asta.Eu,eu o sa le semnez, dacă asta vrei.O sa le semnez.Dar cu această semnătura o sa separ drumurile noastre.O s-o fac.Dar asta nu este bine pentru ambii,este bine doar pentru tine.*spune zâmbind trist*Eu o sa plang iar și iar o să mă gândesc la tine.Asta o sa fac.O s-o fac deoarece te iubesc și vreau sa te vad fericit și liber.Nu vreau sa mai stai cu gândul la asta.Am fost cam credulă crezând ca o sa ne putem continua viața împreună.O s-o fac.

Ia un pix și semneaza acele acte.A spus că mă iubește.A spus că vrea să mă vadă fericit.Ea crede ca a fost o povară.Ea mă iubește.

Tn:Poftim.*spune și îmi le înmânează zâmbind cu regret și tristețe.

Eu:Tu... chiar mă iubești?

Tn zâmbește trist și se șterge la ochi.

Tn:Da!*spune în șoaptă.

Eu: Îmi pare rău.

Tu:Nu trebuie sa îți pară.O să îmi treacă.Sti tu,iubirea e trecătoare.

Eu:Da... trecătoare.

•Tn.pov.•

//17.56//

Nu îmi vine să cred.Chiar a făcut-o.Chiar vrea sa divorțăm.Iar eu...eu chiar am semnat.Am semnat sa fiu un om trist și fără speranță.Daca atunci am putut să îl uit acum nu îl mai pot uita.Eu nu mai știu ce să fac.Nu știu.Nu știu nimic.Nu știu ce e iubirea, speranța,fericirea,bucuria,sa zâmbesc sincer,sa fiu iubită de cineva.De ce soarta mă urăște?

Intru in casă și ma trântesc pe canapea.Singurul gând care mi-a trecut prin cap a fost sa beau.Sa îmi înec sentimentele și suferința in alcool.

Mă duc în bucătărie și iau două sticle de soju și o sticlă de vin.Daca tot sa o fac sa o fac cum trebuie.Ma pun iar pe canapea și deschid prima sticla de soju.Pun într-un pahar și îl dau pe gât.Mie nu îmi place sa beau dar acum mă simt de parca beau miere.Simt ca băutura mă face să uit și să mă simt bine.Imi da iluzia de fericire.

Nu mai am răbdare și iau sticla și încep să beau.Beau până nu mai pot și când nu mai pot o iau de la capăt că sa am putere.Ăsta e efectul pe care îl are alcoolul la mine.

Prima sticlă,gata!A doua o dau și pe aia pe gât.Ma simt bine,cred.Dar acum am inceput sa plâng.

Eu:Kim Taehyung!!!Mă urăsc că te iubesc!!Tu de ce nu mă iubești?!Te țin eu minte!In loc sa stai acum langa mine și să ne uităm la un film sau sa facem mâncare amândoi*sughiț*eu stau singura și beau!BEAU!Ești fericit?De ce a trebuit să semnez rahaturile alea de hârtii blestemate?!DE CE?!

TE IUBESC IDIOTULE!DAR MĂ URĂSC!

O să te iubesc mereu! Iubește-mă!

_________________________________

Ok deci nu știu dacă sa mai continui cartea.Ma gândesc să fac volumul II dar nu am așa multă activitate ca sa cer părerea cuiva.Deci dacă citește cineva asta să îmi zică dacă sa o continui cu volumul II.

💜

Apropo LA MULȚI ANI!!!🎆🎆🎆

Începutul Sfârșitului ||K.Th||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum