27

949 51 0
                                    

•Autor.pov.•

Acum mâncați amândoi și niciunul dintre voi nu scotea niciun cuvânt.Dintr-o dată ți-a venit în cap să îl întrebi de ce nu se mai ocupă cu muzica.Te gândeai ca e un subiect delicat pentru el și nu voiai să îl deranjezi dar totuși întrebarea asta nu îți dădea pace.Ai luat o pauza din a mânca și te-ai uitat la el.Cand a observat că te uiți la el și-a ridicat capul și te-a privit și el.Si-a ridicat sprâncenele in semn de confuzie așteptând întrebarea ta.

Tu:Ămm am vrut sa te întreb ceva de mult timp dar împrejurările nu mi-au permis asta.

El:Ce voiai să mă întrebi?

Tu:Tu...tu de ce nu te mai ocupi de muzică?*când a auzit întrebarea ta și-a căscat ochii.Tu te uitai cu o privire serioasa dar în același timp curioasa.Se șterge sa gură și se uită în jos gânditor.Imediat după te fixează cu privirea.

El:Păi...ce as putea spune?Nu am chiar un motiv bun.Dar cred că m-am lăsat de muzica deoarece eram stresat,mereu nervos, și mai erai și tu.*in următoarea secundă ochii tai s-au făcut cat cepele iar obrajii tăi au prins o culoare mai roșiatică.

Tu:C-ce vrei sa spui?Cum adică eu?

El:Da, tu.Dar nu vreau să intru în amănunte,nu vreau să te fac sa te simți prost.

Tu: Atunci îmi pare foarte rău!*spui uitandute in jos tristă și puțin rușinată.

El: Nu-i nimic oricum nu aveam de ce sa mai fim împreună.Nici măcar nu ne plăceam.Dar se pare că am o prietena nouă sau o singura prietena.*spune zâmbind trist.

Tu:Da,ai dreptate! Și tu,se pare că ești singurul meu prieten.

El:Tot nu reușești să îți faci prieteni?*spune oarecum amuzat.

Tu:Nu,nu reușesc.Dar te am pe tine.

//21.57//

•Tn .pov.•

Era aproape ora 22 și până acum am stat la Taehyung.Am început să vorbim despre tot felul de chestii doar că în cap mi-a rămas acel răspuns"...și mai erai și tu...".Chiar a renunțat la cariera lui,in care era iubit de toată lumea din cauza mea?Nu îmi vine să cred.In timp ce mă gândeam la asta îmi făceam un duș.Maine iar o sa întârzii dacă nu mă pun acum in pat.

•Taehyung.pov.•

M-am bucurat enorm de mult ca Tn mi-a acceptat invitația.Chiar m-am simțit ca și cum aș fi vorbit cu o prietena.Doar că nu trebuie sa uit ca încă suntem căsătoriți.Trebuie sa semneze actele de divorț.Neaparat.Este deja 22.30 așa că mă pun la culcare.

//

Începutul Sfârșitului ||K.Th||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum