☆6☆

1.5K 67 0
                                    


Mă ridic din pat și mă duc la baie să îmi fac rutina de dimineață.Oricum nu mă grăbesc să mă duc jos.De când ne-am căsătorit zici ca îi este scârba sa se uite la mine.

Ies din baie și găsesc niste haine lejere pe pat.Probabil lea pus menajera acolo.Si nici eu cred ca nu mă deosebesc cu ceva de ea.Inafara ca nu fa curat cred ca tot o angajată sunt doar ca nu primesc bani.

După ce mă îmbrac ies din camera și cobor scările.De jos se auzeau niște râsete foarte puternice ceea ce mă face să fiu și mai curioasa.Dar dacă nu mă înșel probabil este iar tatăl lui.Vin e de multe ori pe aici.Chiar mă enervează.

Intru in sufragerie și pe o canapea îl văd pe Taehyung și pe cealaltă parte pe prietenul lui cel mai bun Jungkook.Băiatul ăsta Jungkook este drăguț și amabil mult mai bun ca Taehyung.Chiar se și da la mine.

Dacă nu era Taehyung probabil as fi putut să mă cunosc cu el.

Când am apărut în aria vizuală a lui, Tae s-a oprit din râs și s-a uitat ca de obicei plictisit și urât la mine.Cred ca atunci când se duce la alte femei nu se mai uită așa urât ci chiar senzual.

Nu m-am culcat niciodată cu el.Nu simt nicio atracție pentru el.Dar el nu are nicio problema cu asta.Din moment ce se duce la alte femei care poate iar face seara mai frumoasă nu trebuie sa se mai ocupe și de mine.

Îmi iau un pahar cu apă și mă pun pe fotoliu intre cele doua canapele.Ma uit la Jungkook și apoi la Tae dar amândoi se uitau la mine.Ma uit și mai confuză la ei dar îmi dreg vocea și încep să vorbesc.

Eu: Bună dimineața, Jungkook!

Jk: Bună dimineața,Tn!și face un zâmbet de iepuraș inocent.

Eu:Ce e cu venirea asta așa de dimineață?

Jk:Păi... părinții mei organizează o petrecere deoarece fac 30 de ani de căsnicie și bine înțeles ca mi-au spus să îmi aduc și prietenii.Chiar dacă va fi mai plictisitor cu voi totul este mai distractiv.

Taehyung:Da! Venim!Când este petrecerea?

Jk:In seara asta.Stiu ca trebuia să vă spun de mai de mult timp dar abia acum două zile mai anunțat.

Începutul Sfârșitului ||K.Th||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum