1.časť

246 15 6
                                    

Ahojte:) začínam písať príbeh , neviem či sa vám to bude páčiť ale pokusim sa o to ,aby ste sa pri tom aj bavili proste dievčenská rutina -priateľstvo,vzťahy,rodina,škola a všetko možné-

Práve som sa pripravovala do školy , keď mi v tej chvíli sestra vbehla do izby.
"Rýchlo , mama už čaká ..nemáme celú večnosť čakať na pani dokonalú, " vyhŕkla zo seba a bežala späť dolu schodmi.Jej dupot sa nedá prehliadnuť. Má 13 a správa sa ako 5-ročná .Zbalila som si už len slúchadlá a mobil zastrkla do zadného vrecka kraťasov. Poslednýkrát som si prečesala vlasy a nasadila ruksak. Zbehla som dole a vybehla z domu , nasadla rýchlo do auta a smer ---> Škola(-.-) .Väčšinou ma berie môj najlepší kamarát Ashton , ale dnes musel niekam ísť , netuším kam ale viem len to , že nebude v škole. Ale chvalabohu mám Kaitlin , Camerona , Lucy a plno iných:D . Mama zastavila pred školou a ja som vystúpila bez žiadneho pozdravu..s mamou sme teraz nejako chytené , výmenu názorov. Pred vchodom ma už čakala Kaitlin so svojím frajerom Robinom . Kedysi som sa Robinovi páčila ja ale odbila som ho a tak sa dal dokopy s Kaitlin.
"Ahojte , " usmiala som sa a objala som Kaitlin a potom aj Robina.
"Ahoj," povedali obaja naraz.
"Tak čo kde máš Ashtona?" opytala sa ma Kaitlin .
"Popravde ani sama neviem , niekde sa túla , " odpoviem a očami hľadám Majkla(Ako Michael :D ale lepšie je to Majkl:3) , Kaitlin si ma všimne a prekrúti očami.
"Prvú hodinu má voľnú takže nepríde hneď , " povie mi lebo hneď vie o čom je reč.

Do Majkla som zaľúbená už dva roky.Nikdy som sa neodvážila sa mu to povedať ani čo len nadviazať očný kontakt. Predsa on je iný ako ja , je niečo ako popstar na našej škole . Aj ked sa mi občas pozdraví alebo napíše na FB tak to trvá týždeň alebo dva a potom si ma vôbec nevšíma.

"Tak ideme už do triedy? " spýta sa nedočkavo Kaitlin , stískajúc Robinovi ruku . Tak len prikývnem a usmejem sa , Robin sa namna tiež usmeje a Kaitlin hneď vidno na očiach ako žiarli , vždy jej vadilo ak som s Robinom v jednej miestnosti alebo neviem kde a pozrel sa namna alebo usmial. Vždy jej vysvetľujem , že to je len kamarát no ona stále melie svoje.

"Ahooj, " povie mi niekto za chrbtom a ja sa otočím , oči sa mi rozžiaria ..je ti Majkl. Kaitlin s Robinom odišli , aby "nevyrušovali" .
"Ahoj," usmejem sa naňho ako na prízrak , akonáhle je niekde v mojej blízkosti celá sa rozžhavím.
"Dnes ideme s partiou niekde vonku , zabaviť sa , nechceš sa pridať?"
Naozaj som bola prekvapená , že sa ma niečo také opýtal....

Tak toto je začiatok,:) Je to zatiaľ asi tak , že nič napínavé ale mám premyslene zápletky a všetko možné :3 Tak dúfam že sa vám to bude páčiť a ak nie tak mi napíšte názor do komentáru, čo si myslíte:)

With love ,
Luckaaa√

Never forget who you areWhere stories live. Discover now