Strhla som sa keď ma pošteklil a usmiala som sa.
"Si šteklivá " uškrnie sa , " aspoň viem ako ťa provokovať"
"Nooo " zasmiala som sa a vydali sme sa ku mne domov."Odkiaľ si vlastne?" usmiala som sa , keď sme už boli len pár domov od toho môjho.
"Južnej Karolíny " povedal a usmial sa.
"Ako dlho budeš na našej škole?"
"No asi mesiac , dva"
"Tak to je fajn, niekedy ti môžem Miami poukazovať, máme krásne pláže a drinky , ovocie , párty, naozaj skvelé" usmiala som sa.
"S radosťou " povedal a už sme boli pri mojom dome.
Poobzeral sa a pískol. "Fúha tak toto je iný luxus"
"No ani nie, vo vedľajšej štvrti je plno luxusných domov ani by si neveril. Ako z filmu. " Vošli sme dnu a doma nikto nebol, tak sme išli rovno do mojej izby.
"Tak toto je moje kráľovstvo" tašku som položila na zem a vytiahla som notebook , aby sme mali niečo z čoho budeme čerpať informácie.
"Máš to tu útulné" prešiel svojou svalnatou rukou po deke na posteli.
"Ďakujem..ummm donesiem nejakú vodu? Džús?"
"Džús , ďakujem" usmial sa a sadol si na posteľ.
Zbehla som dole do kuchyne a naliala pomarančový džús a vyšla som späť hore.
Už sedel pri notebooku a hľadal informácie.
"Naozaj neznášam takéto projekty , je to nuda" zamračil sa . Dala som mu džús .
"Pravda, ale nemusíme to robiť dnes , máme to mať dokončené až za mesiac. Aj keď som myslela, že by sme dnes začali a nemuseli to robiť potom narýchlo. Lenže keď tak nad tým rozmýšľam, vôbec sa mi nechce ten projekt robiť , teraz"
"Ale potom som tu išiel zbytočne , no aj keď som spoznal tvoj dom,"zasmial sa ," a aj túto štvrť."
"To áno ," usmiala som sa ," môžem ísť s tebou na internát , aspoň sa ešte prejdeme"
"Dobre súhlasím"
Ešte sme vypili džús a vybrali sme sa k internátu."Tak tu je nádherný internát" rukou ukázal na trošku zničený internát.
"Och , tak aspoň , dúfam , že máš dobrého spolubývajúceho."
"No áno to mám , je to gay" zasmeje sa.
"Aha ," zasmiala som sa tiež a potom mi doplo ," to bude ten čo má robiť projekt s mojím najlepším kamarátom. Asi"
"Taký vysoký , hnedé vlasy a modré oči?" opýtal sa a ja som len prikývla. "Tak potom mu prajem plno trpezlivosti" zasmial sa.
Mne zrazu zavonil mobil.
"Aach hovor o vlkoch..," zdvihla som mobil , "Ahoj Ashton"
Tobias sa len usmial a Ashton mi povedal , že si mám vziať plavky a stretneme sa na našom miestečku ma pláži. To miestečko bolo na menšej skale , trošku odliahlé miesto od verejnej pláže. Bola som zvedavá, čo chystá. Zložila som a mobil strčila do vrecka."Prepáč Tobias, no už pôjdem" usmiala som sa.
"To je v poriadku" povedal a dal mi bozk na líce . "Tak vidíme sa zajtra v škole" vošiel do internátu a už ho nebolo vidno.~~~
Doma som si vzala plavky a rýchlo som sa prezliekla do nich a na to som si natiahla len šaty a utekala za Ashtonom. Došla som tam a na skale bola položená deka a na nej taniere a pitie. Na jednom tanieri boli pokrájané melóny , na druhom pomaranče a jablká. Ovocné taniere , v skratke. Boli tam aj sendviče a zopár kreviet. K tomu nejaká voda. Nevedela som identifikovať čo to je. No a jasné v miske bola ešte čokoláda , varená.
"Ashton...no proste nemám slov," povedala som a pozrela naňho ako tam len tak stojí," oslavujeme niečo?"
"Ale nie , len sme si dlho nevyrazili a tak , som nám pripravil a aj toto ," ukázal na dva surfy položené dole na piesku. Nikde nikoho. Ashton brigádoval. Učil malé deti surfovať. Pri čom , by mohol učiť aj starších. Vie naozaj skvelo surfovať. Mňa to naučil asi pred dvoma rokmi. Nešlo mi to veľmi dobre , no zlepšilo sa to.
"Tak to je super ," usmiala som sa a sadla si k tomu. Ashton si tiež sadol ku mne. Vzala som si melón a kusla. Bol úžasne čerstvý a sladký. "Poďme najprv do vody nie? Potom s plnými bruchami sa aj utopíme" zasmiali sme sa a aktuálne sme sa vyzlieklido plaviek a utekali k surfom a hurá do vody. Boli celkom veľké vlny. No ja som si len sadla na surf a doplávala trošku ďalej , sedela som na ňom , nohami čľapotala vo vode a čakala kým Ashton dopláve tiež.
"Ideme?" opýtal sa. Pokývala som hlavou. Nechápavo sa pozrel. Ja som ho "nechtiac" drgla do vody. Usmievala som sa ako sa potopil. Potom sa chytil surfu a niešo si zamrmlal.
"No čo aká je voda?" podpichla som ho.
"Skvelá , " uškrnul sa a stiahol ma k sebe.
"No naozaj vtipné ," ošpliechala som ho a chytil mi ruky. Chvíľu sme sa na seba len tak pozerali a približoval sa.
Odtiahla som sa a sadla na surf. On sa vyštveral ku mne.
"To nemyslíš vážne " zasmiala som sa. "Ešte sa zlomí "
"Ale čo, našiel som tie surfy len tak ležať na pláži, nikto sa nehlásil. Nikomu nebudú chýbať"
Zatiaľ čo ten druhý surf už odplával niekde do ďalekých vôd , my sme sa pučili na jednom. Boli sme otočení k sebe. Rozpustené vlasy mi padali do očí a jemu pramienky vlasov tiež robili zle. Odrhnul mi z tváre pramienok a usmial sa.
" Si zlý " zasmiala som sa," len tak nechať uplávať surf" pokrútila som hlavou. Pozeral sa namňa.
"Bol by som horší , keby som nespravil toto," povedal a ja som nechápavo pozerala , no keď sa ku mne pomaly približoval už som pochopila. Čo ma zhrozilo , bolo , že som sa nebránila. A on ma pobozkal. Jeho plné , vlhké pery nádherne ladili s tými mojimi. Prekvapilo ma to, ale čo ma prekvapilo viac bolo to , že aom mu bozk opätovala. Bola som ako v inej dimenzii. Akoby som sa vznášala. No potom som to musela zastaviť. Predsa to je najlepší kamarát. A ja som s Majklom. Čo to robím?!
Odtiahla som sa a skočila do vody, doplávala som späť na pláž , prehodila som cez seba šaty. Vôbec mi nevadilo ,že budú celé mokré.
"Lindyy , no taaak , ja ti to vysvetlím," doplaval za mnou a utekal,"prosím" chytil ma za ruku.
"Nie , chcem ísť domov" povedala som a vytrhla som sa z jeho zovretia. Odišla som preč a jediné na čo som myslela , bolo , že sa budem vyhýbať ...obom. Aj Majklovi aj Ashtonovi. Musím premýšľať.Ahojtee!:33
Takžee v tejto časti Ashton konečneee pobozkal Lindy. No ešte stále jej nepovedal , čo k nej cíti. Čo myslíte povie jej to? Alebo sa nejako vyhovorí?:))☺
Čo hovoríte na Tobiasa ?
Snažila som sa nejako oživiť túto časť a neviem či sa mi to podarilo.
To posúďte vy.:)) Ďakujem za reads,vote,coments:333 STE SUPER!!!
P.S. V médiach pri tejto časti máte obrázok , ako to asi vyzeralo na pláži:) keď si ho otvoríte , tak uvidíte celý obrázok;33With love ,
Lucka
VOCÊ ESTÁ LENDO
Never forget who you are
DiversosLindy je 16 ročné dievča , ktoré chodí na Beach High School. Býva v Miami. Má mladšiu sestru a ako obvykle každá stredoškoláčka je do niekoho zaľúbená. Má najlepšieho kamaráta Asthona , ktorý je do nej zaľúbený už od základky. Lenže ona ho berie len...